20.

1.1K 46 2
                                    

Aklınızın karıştığının farkındayım çünkü benim aklım da karışıyordu. Olaylar sürekli değişiyor ve sabit kalmıyordu.

Kamutanla en baştan başlamaya karar verdik eskileri anmayacağız sadece simdi ki zamanla ilgilenecektik. Dün akşam ki konu da buydu. Ben ona ilk defa yazıyormuş gibi davrandım o da oyunuma ortak olarak oynamıştı. Ve en son dediği şey ise kalbimin hızlanmasına sebep olmuş beni musmutlu etmişti.

Neyse şuan konumuz bu değil.

Ben üniforma aşığı olan genç kızım. Eğer geçen Jandarma arabasına düşüyor hele hele içindekinlere ayrı düşüyordum. Üniforma sanki onları en baştan yaratıyordu.

O gün odam da kendi kendime şarkı söylerken ablamın tarazlı sesiyle "Asker arıyor." Bağırışı ile şarkıyı yarıda keserek koşarak onun odasına geçtim. 

"Evet anlıyordum. Polat bey 100 bin kredi için aradınız doğru anlıyorum değil mi? Yanlış anlamayın lütfen teyit almak mecburiyetindeyim. Sizi kart şifrenizi yazmanız için giriş ekranına aktarıyorum onaylandıktan sonra otomatik olarak bağlanacaksınız bana bekliyor olacağım sizi."

Birkaç işlemden sonra ablam bana dönmüş "sesi de yakışıklıydı." diyerek beni kalbim de vurmuşa çevirdi. Yanına yaklaşarak Polat'ın bilgilerine baktım.

İsim soyisim; Polat Özyakarı
Yaş; 26
Meslek; TSK
Telefon numarası; 054× ×××  ××××
Adres; Kütahya 5. Jandarma Eğitim Alayında
Çekmek istedi kredi türü, ev; 100 bin
Maaşı; 20 bin lira

Hızlıca ss alarak onun yanından uzaklaştım kızlarla buluşup ani gelen planımı gerçekleştirmeye karar verdim.

Etrafa bakınarak erkekler wc ye girdim. Heryer iğrenç pas kokarken burnumu kazağımın içine alarak kapıların her tarafına telefon numarası yazan yerlere baktım küçük köşe de boş yer buldum da işimi çabuk tutmak amacıyla telefon numarasını yazdım 7 yi 1 gibi yapıp ss alıp koşarak wcden çıkmak istedim tabi birine carpacağımı bilemeyerek.

"Kusura bakmayın lütfen görmedim sizi ben kırıştırmışım özür dilerim."

"Ne kusuru kızım olur öyle şeyler dikkatli ol gene de sen."

55 yaşlar da ki amcanın omzuma dostane şekilde vurup tesebbum ettiğin de söyledim yalan konusunda başarılı olduğumu anlamıştım.

Masaya geri dönerek kızlarla birlikte eğlenceme devam etmiştim. O gün o mekan da bunları yapmam benim için büyük cesaret kırıntısıydı. Eve gidince yazmaya karar vermiş ve yazmıştım.

Kısa bi süre konuştuktan sonra bana haber vermeden gizli göreve gitmiş uzun bi süre konuşamamış ben sürekli ona günlerimi ve anılarımı anlatmakla meşgul olmuştum.

Sonra ise yalana daha fazla devam edemeyerek gerçeği ona söylemiştim. Ve sonunda yapabileceklerinden korkup engellemiştim.


Birkaç saat sonra beni aramış sebebini sormuş Asker oldu için her bilgiyi veremeyeceğini zorlu bi mesleği olduğunu bunu göz önüne alarak engeli kaldırmamı söylemişti.

Kaldırmıştım da.

Sonra ise yanlış cümle kurmuş geri silemeden mesajı görmüş ve görüldü olarak bırakmıştı da.

Ve o bana yazmış birbirimize hiç konuşmadığımız bi üslupla. Devam etmiş ve isminin Polat olmadığını  ve aslında yazmak istedim kişi olmadığını ve yanlış kişiye yazdığımı fark etmiştim.


Rol gereği söyledim yalan bi nevi doğrulanmış ve yalan söylememiş sayılıyordum. Ve en baştan başlamaya karar verilmişti.







ŞURİDE  (Asker Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin