0.2

18 4 0
                                    

2.B:Yeni Sayfa

                              
İntikam ateşi kusursuz
olduğu kadar kusurludur
~

03.01.1947

Beni dinç tutacak kadar yemek yedikten sonra, elime aldığım çay fincanı ile bir yandan yudumlayıp, bir yandan öğrencileri izliyordum. Slytherin binasının hafif hareketliliği, Gryffindor'un gülüşüme sesleri, Hufflepuff 'da ki gereksiz samimiyet ve Rawenclaw' un muhteşem sessizliği o kadar uyumluydu ki.

Kendi binama göz attığımda benim ile birlikte etrafı inceleyen birisini görmüştüm Slytherin bina başkanı, sahi adı neydi? Tom? evet adı Tom'du. Benim onu izlediğimi farkettiğinde, yüzünde hiç bir kımıldama olmadan bana bakmaya başladı. Ona onun gibi karşılık verdiğimde bir süre sonra aşağılayıcı bakışlarını sürdürdü, ve ben bu tepkisine sinir bozucu bir şekilde sırıttım. Biraz sonra da gözlerimi devirip büyük salondan dışarı çıktım. Birazdan dersler başlayacaktı, dersten önce konulara bir göz atmalıydım.

*
İksir dersine girdiğimizde konu ile ilgili bir fikrim vardı. Bir kaç göz atmayla kavramıştım. Dün gece uyku tutmayınca kitaplarımı karıştırırken bu iksire rastlamıştım, çok zor değildi ama detaylıydı. Sınıfa Profesör Slughorn'un girmesi ile herkes dikkatini oraya verdi. Giriş sözlerinin ardından derse giriş yaptı.

"Bugün ki konumuz hakkında bir fikri olan var mı?" bir kaç kişi el kaldırırken konuya hakim olmak için bir süre bekledim. Gryffindor'dan bir kız öğrenci konuşurken herkes dikkatini oraya vermişti. "Sakinleştirici İksir zorluk seviyesi ileri seviye" aslında o kadar zor gibi görünmüyordu hatta basit bile denilebilirdi. Profesör gülümseyip konuşmaya başladı. "O halde itaptan da yardım alarak başlayabilirsiniz . Ve unutmayın bütün dikkatinizi vererek yapmanızı istiyorum. " kitaptan malzemelere baktığımda çok fazla bir şey yoktu.

*

Kısa bir süre sonra bittiğinde elimi kaldırdım. "Profesör bitti." Benimle beraber birinin daha sesini duymuştum kim olduğuna bakma gereği duymadan Slytherin başkanı olduğunu anlamıştım.

Profesör Slughorn bakışlarının ikimizde gidip geldiğini fark ettiğimde gülümsemesi daha da derinleşmişti. "Bay Riddle'a yeni bir rakibimiz var anlaşılan. Bayan Dark'tı değil mi?" demek sınıf  birincisi oydu ve profesörün gözünde yer edinmişti  o halde güzel, ona karşı beni bir rakip olarak görmesi çok güzel. Profesörü onaylandıktan sonra iksirimi kontrol etti ve Slytherin'e puan ekledi.

Dersler sona erdikten sonra odaya uğramaya karar verdim. Yarım saat odada oyalandıktan sonra hızla kütüphaneye ilerlemiştim. İki haftada diğer öğrencilerle eşit hatta daha bilgili olmalıydım, evet bu biraz fazla zordu. Ama imkansız değildi, hiçbirşey imkansız değildi.

Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersinden başlamıştım. Oldukça ilgimi çekmişti. Beşten fazla kitap aldıktan sonra hızla bir yer belirleyip çalışmaya başladım. Bu gece sabahlayacaktım anlaşılan.

Yasak saatine dakikalar kala biten kitapları yerlerine koyup gerekli olanları aldım. Bir çok büyüyü çoktan ezberlemiştim ama yeterli değildi hala ezberlemem gereken tonlarcası vardı ve benim çok fazla harcayacak zamanım yok! Bu okul mükemmel olduğu gibi içinde boş insanlarla doluydu. Sayılı kişiler dışında hepsi boştu, buna gerçekten anlama veremiyorum buna daha fazla kafamı yormadan odama çıktım. Odada ki kızlar benimle iletişime geçmeyi denemişlerdi, kaba olmadan onlarla kısa bir muhabbet etmiştim ama şuan benim odaya girdiğimi fark etmemişlerdi bile sanırım okulun yeni bir dedikodusu vardı, ama ne yazık ki bu büyük skandal eminim çok boştu.

Günlerden:Kıyamet {T.M.R}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin