0.3

16 5 2
                                    

3.B:Farkındalık

*
_

__________
12.01.1947

Uzun saatlerin ardından güneş kendini göstermişti, kitabımın kapağını kapatıp ayaklandım. Yemek saatine çok bir vakit yoktu. Duşumu aldıktan sonra hızla hazırlanıp Victoria ile odadan çıktık. Arkadaş edinmeye karar verdim çünkü yanımda yandaşım olmadan beni destekleyen birileri olmadan bir şeyler başarmam imkansız. Bunu yıllar önce deneyimlemiştim. Çok bir şey konuşmuyorduk en azından ben çok bir şey konuşmuyordum. "Bugün ilk ders Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi" Bıkkın bir sesle konuşan Victoria'nın her halinden belli olacak ki bu dersi hiç sevmiyordu. "Evet, ne güzel değil mi?" ona inat sesime karşın ciddi misin? bakışlarını gönderiyordu. Victoria; ne çok neşeliydi nede çok karamsar, nerede ne yapacağını, ne konuşacağını, kendini biliyordu. Bazen çok konuşuyordu ama benim onu uyarmama gerek bile kalmadan kendini düzeltiyordu. Benim için oldukça iyi bir arkadaştı, bana huzursuzluk vermiyordu.

Gece çalışmalarımın bitmesine az kalmıştı ve yeterince iyiydim hatta çoğu öğrenciden çok daha iyiydim kısa sürede profesörlerin gözüne girmiştim. Olması gerektiği gibi. Yakın bir sürede zihinfend üzerine çalışmam gerekiyordu. Riddle bu konuda baya uzlaşmış ve istediği kişinin zihnine fark ettirmeden girebiliyordu en azından Victoria böyle söylüyordu. Victoria'nın bana olan katkılarından biriydi bu, çevresi oldukça genişti. Bana anlattığı şeyler bildiklerinin çeyreği bile etmediğine eminim, çünkü Victoria dediğim gibi ortalı bir kız ne kadar konuşup ne kadar konuşmayacağını biliyor. Tanışalı bir hafta olmuştu bu kadar kısa sürede daha fazlasını isteyemezdim, oldukça dikkat çekerdi. Yemek saatinin ardından hızla dersliklere ilerledik. Bu ders oldukça keyifli geçecekti, en azından benim için.

Boş olan sıralardan birine geçdiğimizde ders başlamadan önce konuya göz attım. Bu durum artık bir alışkanlık haline gelmişti, derslerde beni daha ön plana çıkmama yardımcı oluyordu. Dersin başlamasına az bir vakit kalmıştı sınıf tamamiyle dolmuştu. Bir kaç kişi hariç. Son kişilerinden ardından Riddle ve grubu gözükmüştü. Çok fazla dikkat çekiyorlardı sürekli beraberler ve neredeyse hiç konuşmuyorlardı böyle düşünen tek kişi olmadığıma emindim ve sanki beni doğrulamak için konuşan Victoria fısıltıyla hafif eğildi. "Çok garipler değil mi?" Onu onaylandıktan sonra tekrar lafa girdi. "Merak etme böyle düşünen tek biz değiliz Slytherin'in neredeyse bütün öğrencileri böyle düşünüyor." dedi gözlerini onlardan ayırmadan kafamı bende onlara çevirdiğimde Riddle ve Malfoy'un bu tarafa baktığını fark ettim bakışlarımı devam ettirirken önlerine döndüler ve Malfoy fısıltı sayılacak sessizlikte konuşmaya başladı. "Peki sen ne düşünüyorsun?" Victoria'nın cevabını merak ediyordum açıkçası, her ne kadar kafası çok fantastik çalışsada mantıklı olabiliyordu bazen. "Bence bir şeyler karıştırıyorlar grupları arkadaşlık yürütmek için değil. " söyledikleri akıla erişir yöndeydi bende böyle düşünmüştüm ancak benimki daha detaylıydı. Victoria sadece taslağı üzerine kafa yormuştu. Gerçi onun ilgilendiğini bir konu değildi. Ve buna rağmen geniş bir bakış açısıydı. Daha fazla bunun üzerinde düşünmedim, ders başladığında odağımı derse verdim.

Derslerin bitimine doğru aynı odada kaldığım kızlardan biri yanımıza gelmişti. Victoria'nın aksine oldukça neşeliydi, bu hali gözüme çarpsada Victoria ile çok iyi anlaşmışlardı, diğer zamanlar çoğunlukla yanımızdaydı sohbetlerine ara ara katılıyordum çünkü sürekli olarak okul dedikodusu yapıyorlardı, işime yarayabilecek olan kısımlara dikkatimi verdim, artık icraate geçecektim. Derslere verdiğim konsantreden sonuç alabilmiştim bir dahaki hafta olacak olan sınavlara hazırdım. Ve bir an önce hamlelerini gerçekleştirmeliydim. Oluşturduğum planlar beni bekliyordu, bende doğru zamanı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Günlerden:Kıyamet {T.M.R}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin