Ant ayının ikinci haftası doğan Lucida 12 yaşına girdiğinde bir salgın hastalık baş göstermişti. Doğumu için yapılan küçük kutlama esnasında beraber büyüğü Ariel ağzından avuç dolusu kan kusarak kalabalık ortasında bayılmıştı.
Bu durum karşısında kanı buz kesen Lucida ne yapacağını şaşırmıştı. Daha çok küçüktü ve baş edebileceğinden daha büyük bir şeyle karşı karşıyaydı. Ama öylece durup bakamazdı. Koşarak arkadaşının yanına gitti. Ariel çok zor bir durumdaydı, gözleri kanlanmış dişleri ağzından akan kandan görünmez hale gelmişti. Kendini zorlayarak konuşmaya çalıştı.
- Çok korkuyorum Lucida.
İki tarafta kendini öylesine çaresiz hissediyordu ki. Köye yayılmaya başlayan salgın hastalık bu ırkı yok edebilecek güçteydi. Güçlü durmaya çalışan Lucida en sonun tükenip hüngür hüngür ağlamaya başladı. Acısını dışarı vurarak..
Gözlerinden damlalar süzülürken tüm meclis de en az onlar çaresiz ve tedirgindi. Lucida'nın gözlerinden akan yaşlarla ıslanan Ariel derin bir nefes aldı. Boğazını tıkayan kanı tükürdü. Hafiften doğruldu ve arkadaşına baktı. Lucida gerçekten eşsiz bir güçtü. Yaşam gücü nefesine göz yaşlarına ve hatta kırık saç uçlarına bile yansıyordu. Sayesinde bu hastalığın bir çıkar yolu bulunmuştu.
Meclis Lucida ile Gothemyus odasına ilerledi. Hızlı bir şekilde göz yaşları ile bir iksir hazırlandı. Tüm köy dolaşılarak tüm hastalar geç kalınmadan sağlığına kavuşturuldu. Hasta olmayanlar bile bu iksir ile kuvvetlendirildi. Ant ayının ikinci haftası kutsanma haricinde bir parti de düzenlendi. Herkes değişen talihlerini kutladı.
İşte büyük savaşa hazırlanan gençler o gün çalışmak yerine neden tatil yaptıklarını bu hikaye ile öğrendiler. Ariel'in anlatırken gözleri dolmuştu. Belli ki arkadaşını çok özlüyordu. Ashley dayanamayıp bir soru sordu.
- Bayan Lucida bu kadar güçlüyken onu öldürmeyi nasıl başardılar?
Ariel bu konuda konuşmaktan görünüşe göre rahatsız olmuştu. Gençlere sert bir bakış atıp sığınağa ilerledi. Bugo bir kaç dakika içerisinde gençlere katılıp açıklamada bulundu.
- Bakın Lucida bedensel olarak eğitimsiz ve zayıftı. Fakat ona bahşedilen güç ve kalbinin temizliği ile onu yok edilemez sanıyorduk. Ki karşılaştığı her şey karşısında dimdik durup sorunsuz atlatmıştı.
Gençler hikayenin sonunu merakla dinliyorlardı.
- Onu çaresiz bırakan şey sonucunda her şeyini kaybetti.
+ O neydi ki?
- Aşk.
Herkes duraksayıp yutkundu. Lucidanın sonu onları çok etkilemişti. Daha fazlasını duymak için tekrar Bugo'ya döndüler.
- Kötü güç, karanlık cadı, evrenin son demi Terra. Lucida'ya kendini başka biri gibi tanıtarak onu kendine aşık etti. Gardını indiren genç bayana ihanet etti. Bir büyü ile hazırladığı bir elbise ile o asil bir cadıya dönüşmeden soluğunu kesti. Lucidanın önce kalbi çürüdü sonra nefesi kesildi. Oda son hareketleriyle sizi sağladı. Seçilmişler ölümden kurtulanlardır. Siz, Beth ve Caitlin. Doğmayacaktınız. Doğum sırasında ölüm sizin kaderinizdi. Fakat Lucida ve güçleri sayesinde kaderiniz baştan yazıldı. Beth senin kaderin içinse bir değişiklik daha yaratıldı, doğumunda ölecek olan annene fazladan seneler bahşedildi. Ölümünün seni çok yıktığını biliyorum, fakat bu bir lütuf. Bunu bilmen gerektiğini düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Timore Döngüsü -1-
FantasyÇok çok yıllar önce, dünya binlerce krallık tarafından bir düzen yakalamadan çok daha önce... Dünya çok farklı bir yerdi. Güçlerin elindeydi. Karanlık büyücüler ve beyaz cadılardan oluşan Defensiva Meclisi hakimiyeti sağlamıştı. Koruyucu ve kurucu a...