Gençler etrafı incelerken uzun ve sık yapraklı ağaçların arasından bir atlı arabası yaklaştı. Siz onlar olmalısınız, diyen koca göbekli bir adam Ariel'e selam verdikten sonra onları arabaya davet etti.
Kafasında bazı şeyleri toparlamaya çalışan gençler hala etrafa balık gibi boş bakıyorlardı. Bunun farkında olan görevliler ve Ariel her şeyi vardıklarında açıklayacaklarına söz verdiler. Herkes burada neler döndüğünü pekiştirememişken Gleen yalnızca gerçek hayatına ne olacağı konusunda endişeliydi. Bu endişesini dile getirdi. Ariel ona ' zaman mekan kavramı burada çok değişik. tam kavranabilmiş bir durum değil. burada bir yıl orada bir dakikaya da eşit olabilir on yıla da. ' diyerek göz teması kurmamaya çalışıyordu. Ariel Lucida'nın ölümünden sonra hazırlanan bu büyülü sığınağa ilk kez gelmişti. Olacaklar onu da elbet ki şaşırtacaktı.
Sığınağa vardıklarında onları bekleyen bir grup insanla karşılaştılar. Eski giyimli küçükçe bir kız onlara yaklaşıp ' tek kişi bekliyordum. gidip üç kıyafet daha bulmalıyım. ' dedi ve elindeki kıyafetleri Beth'in eline tutuşturup gitti.
Bir başka eski giyimli orta yaşlı bir erkek onlara yaklaşıp ' bir çaylaktan daha iyisi nedir biliyor musun? birden fazla çaylak. hemen işe koyulmalıyız. ' diye gülümsedi. Muhtemel olarak ikizi olduğu düşünülen bir bayanda onları taş bir kapıdan ve kocaman bir avludan geçirip odalarının olduğu kata götürdü. Ariel onları dışarı da bekliyordu. Hemen giyindiler.
Ariel odalarından çıkan gençlere bakıp ' biraz modası geçmiş biliyorum, ama burada ki kimse sizi kıyafetlerinizle ciddiye almazdı. ' diyerek pelerinlerini uzattı, Gleen hariç. Gleen için başka planları vardı. Her savaşçının güçlü bir desteğe ihtiyacı olurdu. O asıl savaş için eğitilecekti.
Gleen bu fikri beğendi ve o an kendini bir kılıçla ejderha kafası keserken hayal etti. Midesi bulandı, onu kan tutardı. Kandan korkan harika bir savaşçı olacaktı, sanırım...
Tekrar o kocaman avludan geçerek dış kapıya doğru ilerlediler. Beth başında şiddetli bir ağrı hissetti, alnı kanıyordu. Eliyle silip Ariel'e doğru baktı. Ariel kısık bir sesle ' ölüm hala hakim, ama güç direniyor ve tabi Beth'de. umarım her şey umduğumuz gibi devam eder. ' dedi.
Dış kapıya vardıklarında onları karşılayanlardan orta yaşlı erkek kendini tanıttı. Adının Bugo olduğunu söyledi. Ve her şeyin bu noktada başladığını da ekledi. O da bir şov yaparak asasını salladı ve gençlerin önünde birer sopa belirdi.
- Bunlar henüz güçsüz asalar. Beth madalyon senin kaderindi ve senin içlerinde derin bir büyü var. Fakat arkadaşların biraz katkılarımla bunlara sahip olacaklar. Şimdi hazırsanız bu biraz acıtacak.
Bunu demesi ile üstlerine bir toz üflemesi bir oldu. Beth hariç diğerleri enselerinde bir sıcaklık ve kısa süreli derin bir acı hissettiler.
- Sizler sahip olanlar değil seçilenlersiniz. Ve ilksiniz. Daha önce cadı yok edilmişti fakat yaratılmamıştı. Kehanet seçilen iki bayan ve savaşçılarını kapsıyor. Bu siz demek oluyorsunuz.
Beth son kez her şeyi baştan dinlemek istediğini söylediğinde Bugo ders öncesi buna zaman ayırabileceğini söyleyerek anlatmaya başladı.
'' Biz cadılar binlerce yıl önce dünyayı yönetiyorduk. Ve her şey olabildiğince iyiydi. Salgın hastalıklar hariç ne halk ne meclis bir sıkıntı yaşamıyordu. Zamanla onlarla uğraşmasını da öğrendik. Fakat ilerleyen dönemlerde meclisin başına geçecek aday Tenebris ve öğrencisi karanlık büyücü kuralları ihlal ederek bir birliktelik yaşadılar. Karanlık büyücü Maggie bir çocuk dünyaya getirdi ve öldü. Tenebris ise kaçtı. Bayan Lucida o zamanlar yoktu. Fakat etrafta dolaşan karanlık güce karşı bir tedbir alınmalıydı. Meclis kararı ile iki beyaz cadının bununla savaş için bir temiz güç yaratması istenildi. Bu yolla da Lucida doğdu. Fakat cadı ilan edileceği gün ona kendini farklı bir kişi gibi tanıtan Terra tarafından öldürüldü. Terra kayıp çocuk, kötü güçtü. Aşk onu güçsüz kıldığı için kurtaramadık. Fakat sonra anladık ki Bayan Lucida kendini çoktan güvenceye almıştı. Daha doğrusu eşsiz güçleri... Doğduğunda çoktan kutsanmıştı. Bir büyü ile güçlerini üstündeki takılarda sakladı. Doğru insan ile bir bütün oluşturması için dünyanın çeşitli yerlerinde bu günü beklediler. ''
Bu gün derken? ' diye sorarak Tom adamın sözünü kesti.
'' Terra dünyada ki dengeleri bozmaya başladı. Bir şeyler planlıyor, karanlık dünya üzerinde boy göstermeden birinci seçilmişi bulduk. Şimdi derslere başlayacağız, öğrendiğiniz ve sindirdiğiniz her büyü ile asalarınızın gücü artacak ve hazır olamaya bir adım daha yaklaşacaksınız. ''
Peki ya ikinci kim? ' diye soran Ashley herkesin sert bakışlarından sonra yanlış bir şey sormuş gibi hissetti.
'' Bilmiyoruz, ama umarım bir an önce gelir. Zaman daralıyor. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Timore Döngüsü -1-
FantasíaÇok çok yıllar önce, dünya binlerce krallık tarafından bir düzen yakalamadan çok daha önce... Dünya çok farklı bir yerdi. Güçlerin elindeydi. Karanlık büyücüler ve beyaz cadılardan oluşan Defensiva Meclisi hakimiyeti sağlamıştı. Koruyucu ve kurucu a...