Park Pd: Anlamıştım da bu kadar çabuk kabullenmeni beklemiyordum.
Ben: Gizleyecek bir şeyim yok Pd'nim sizinle ilk tanıştığım da da demiştim: 'Ben buraya Sevdiğim adamı bulmaya geldim' O kişinin V olduğunu bile size söylemiştim.
Park pd: Sözleşmen yenilendi yasağın kalktı. Bang Shi Hyuk ne diyor bu işe?
Ben: Bir bilgim yok, konuşmadık yüksek ihtimal şuan öğrenmiştir.
Park pd: Sende bir ışık var kızım çok yüksek bir ışık parlamak ile değil bu dünyayı aydınlatacak bir ışığın var bu ilişki açığa çıkarsa sönebilirsin.
Ben: Benim kendimden korkum yok benim korkum kızlar. Onlara bir şey olmasını istemiyorum. Gerekirse Grubu bırakırım Sunbae onlarla iletişimi kesmem liderliğimi kesmem ama şarkı ve dansı bırakırım. MoonLi'ler ve kızlar beni bıraksalar bile onları bırakmam ama Taehyumg'u da bırakmam.
Gözlerim de ki ciddiyeti görüyordu.
Karşında ayakta ellerim önümde yanımda Cihangir sessizce beni dinliyordu
Telefonuna birden mesaj geldi.
Park pd: Bang bizi çağırıyor şirketine. Arabayı hazırlatsınlar gidelim. Menajer sen kal.
Korku ile Cihangir'e bakıyordum.
Park pd'nim çıkar çıkmaz Cihangir'e döndüm.
Ben: Sen de gelsen.
Cihangir: Duydum emir büyük yerden geldi.
Titrediğimi görmüştü.
Cihangir: Korkma bir şey olmayacaktır.
Beni telkin etmeleri sonucunda arabadaydım yanımda Park Pd'nim.
Ellerim titriyordu.
6 ay oldu Türkiye'den döneli Taehyung ile geçen hafta kavuştuk. Ve geçtiğimiz aylarda sözleşmem yenilenmişti.
Oynadığım dizide patlamıştım baya popüler olmuştum. Okula başlamıştım ara tatildeydik. Bu yıl içerisinde bitirmeye çalışacaktım Diğer senelerin dersine de çalışıyor erkenden bitirmeye çalışıyordım.
Kocaman HYBE yazan şirketin önünde inip içeri geçmiştik maskeliydim.
Kapıda üyeleri görmüştüm ama yanımda Velisi olan çocuklar gibiydim. Rahat değildim. Korkuyordum yüzümdeki maskeyi çıkarmadan ilerliyordum. Arkamdan üyeler geliyordu
Jungkook: Gergin görünüyorsun kötü mü geçti konuşman?
Fısıldıyordu
Ben: Bilmiyorum hiç ağzını açmadı şimdi öğreneceğiz başımıza ne geleceğini?
Jin: Korkma Hyung ayrılmanıza izin vermez. J.Y. Park'ı iknaya çağırmıştır.
Ben: Umarım.
Asansöre bindiğimiz de sessizleştik.
En üst kata çıktığımızda çatı katına gelmiştik bildiğin terasa çıkmıştık. Burada ne yapacaktık
Park pd: Sakın konuşma orada sen değil o çocuk beni ikna etmeli.
Ben: Ne için?
Park pd: Seni üzüp rezil etmeyeceğine dair.
Çocuklar birbirine baktı. Ne dediğini anlamamışlardı.
Park pd: Daha küçücüktün diğerleri ülke değiştirdiğinde idol olmak istediğinde Aileleri destek çıkmıştı sen ailen tarafından terk edilip gelmiştin yalnızdın; Herkesten çok ağladın, herkesten çok acıdın, herkesten çok kimsesizdin ama herkesten çok akıllı ve başarılıydın. Beni bugünlük abin olarak gör. Benden izin almalı seninle sevgili olmak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crying My Heart// Kim Taehyung
Fanfic"Uğruna her şeyimi kaybettim ama sonra ne anladım biliyor musun?" Diye bağırdım sinirden "Ne?" Umursamaz olması sinirimi bozuyordu ve ağlamak istemiyordum "Bazen kazanmak için kaybetmek gerekir ve ben seni kazanmak için her şeyimi kaybetmeyi seçtim"...