1. Bölüm Semboller

115 4 3
                                    

Berbat bi okul günü daha , sabahın körü ve sabah soğuğu ne kadar güzel olabilir.Meryem,Deniz,Bora,Bulut olula gidiyorlar yürüyerek.Bir hafta içinde olan anlamsız olayları düşünerek.Hayatlarımı bezdiren bazende onları yerin dibine sokan aptalca şeyler.Kafalarında sorularla okula vardılar.Herkes onlara bakıyordu çünkü bütün olaylar onlar üzerinde kuru onları rezil eden durumlardı.Bu durum onları okuldan iyice soğutmuştu.Neyseki tam zamanında zil çaldı sınıfa doğru gittiler ve yerlerine oturup olan olayları konuşmaya başladılar onlar sizin bizim gibi normal insanlardı ne olabilirdi ki sanki üzerlerinde bir lanet vardı ve gitmiyordu bir türlü.Meryem tam bir soru sorcakken öğretmen sınıfa girdi ve keskin bir sessizlik oldu.Herkes pür dikkat öğretmenin elindeki sınavlara bakıyordu.Gurup bütün dertlerini unuttu ve sınava odaklandı.Öğretmen sınavları okuyordu gayet normaldı sıra bizimkilere geldi sınav kağıtlarında anlamsız işaretler vardı.Öğretmen kızgın bi şekilde müdüre diye bağırdı.Bir sürü anlamsızca şekiller neydi bunlar yinemi bir olay.Meryem ve Deniz korkuyla birbirlerine bakıyorlardı.Bora ve Bulut'ta kormamış değillerdi.Aralarında en zeki ve çalışkanı Deniz idi En tembelleri ise Meryem.Bora ve bulut orda düzey öğrencilerdi.
Müdürün odasına geldiler kapıyı 3 kez çalıp açtılar ama kimse yoktu etraflarına iyice bakındılar hiçbir şey yoktu Bulut'un gözü birşeye takıldı.Ona doğru ilerledi bu sanki o sınav kağıtlarında olan anlamsız şekildi bu oydu evet ama müdürün defterine ne işi olabilirdi birden."Ne oldu çocuklar" diye bir ses geldi ve defter kapandı.Müdür odaya girmişti çocukların deftere baktığını görüncede hemen defteri kapamış be olduğunu sormuştu.Çocukların kalpleri çıkacaktı sanki yerinden.Olanları anlattılar ve öyle birşey yapmadıklarını söylediler müdür ne gibi şekiller dedi ve deftere çizmelerini istedi.Çizdiler müdürün gözleri fal taşı gibi oldu ve onlara dönüp ne zamandan beri dedi.Sanki olan biten herşeyi biliyormuş gibiydi.Düşünmekten cevap veremediler.Müdür Tamam çıkın dedi ve çıktılar.Hepsi birbirine bakıyordu artık yetmişti bu olayların sonu gelmiyordu çözmeleri lazımdı şüpheli olan be şüpheli görünen her şeyi bir deftere not etmeye başladılar.
Üç hafta oldu defterin çeyreği dolmuşu ama bunları nasıl bir araya getirceklerdi nasıl anlamlı bir hal alacaktı ki.Oturup düşünmeye koyuldular.
O üç hafta da ; aynı semboller evlerinde , defterlerinde vb. heryerde çıkmaya başlamıştı.Akşamları pencereler kapalı oluyordu ama sabahları ardına kadar açık buluyorları.Bora ve Bulut'un bir akşam aynı anda boyunlarında benzer morluklar oluşmuştu.Artık bu iş gerçekten çok sıkıcı bir hal almış ve onları bunaltmıştı.Daha olanlar vardı en kötüsüydü bu Deniz'in başına gelen Akşam su içmeye kalktığında siyah uzun saçlı birinin açık camlı balkondan hızla kaçtığını görmüş ve çığlık çığılığa kalmış anne ve babası bu duruma çok şaşırmış bi şekilde ona bakıyorlardı Bulut kendini kötü hissetti sanki anne ve babası ona deli gözüyle bakıyordu.Bulut bunun bir kabus olduğunu anlattı anne ve babasına.Bu üç haftada gerçekten onları delirtecek cevabı olmayan belkide doğa üstü olan olaylar yaşıyorlardı.
Ertesi gün hiç bir şey olmamıştı çok şaşırtıcıydı bu.Normal bir lise günüydü bazıları dersine çalışıyor bazıları arkadaşlarıyla vakit geçiriyordu.Bütün günleri neredeyse böyle geçecekti ama sınıflarından Burcu adında bir kızın sınıfın en arkasında bulduğu lanet şey haricinde....

Vampir lisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin