Neyseki tenefüstü ve kimse sınıvfa değildi meryem,bora,bulut,deniz ve burcu haricinde.En arkada mermerin tam ortasında yıldız vardı ama bu öyle bir yıldız değil kanla çizilmiş etrafında siyah tozlar olan bir yıldızdı Gençler burcuya bunun onların yaptığını ve oyun oynadıklarının onunda gerçek kan olmadığını yalanını söylediler.Burcu saf bir kızdı inanmıştı gülerek sınıftan çıktı.Gençler birbirlerine baktılar.Yinemi birşeyler oluyordu bu yıldızın anlamı neydi bu sembolu niye biri sürekli yapıyordu her zamanki gibi kafalarında birsürü sorular vardı.Yıldızın fotoğrafını çektiler.Akşam herkes evinde sıkı bir araştırma yapıp yarın getirecekti.evlerine dağıldılar.Hepsi araştırmaya başladı birden telefonlarına bilenmeyen bir kişi tarafından mesaj geldi MESAJDA:yıldızların ne anlama geldiklerini anlatan uzun bir yazı ve bazı göseller vardı.Okudular yıldızın bir ucu ölümsüzlüğü,ikinci ucu intikamı,üçüncü ucu karanlığı,dördüncü ucu gücü,Ve beşinci ucu ölümü işaret ediyordu.Bunun bir intikam simgesi olduğu yazıyordu vapirlerin guruplar halinde kavga ederken ölen kişiler kadar o yıldızlardan yapıp öteki guruptan bir vampir öldürmeye çalışırlarmış her öldürdüklerinde ise etrafını kömür tozu ile daire içine alırlarmış.Herkes birbirine saf bi şekilde baktı VAMPİR Mİ? sorusu yükseldi hepsinin ağzından vampir diye bir şey olması imkansız idi öyle bir şey ancak dilimlerde dizilerde hikayeler vb. yerlerde olurdu.Birinin onlarla dalga geçtiğini düşündüler ama kim onlara kanla koca bir yıldız çizerdi ki üstelik gerçek kanla bu çok saçma ve piskopatça olurdu kesin akıllarına gelmeyen çok kötü şeyler oluyordu.Bir hafta daha yaşadıklarını yeni bir deftere not etmeye başladılar.İlk gün hiçbir şey olmadı,ikinci günde,mteki günde bir diğer ginde nerdeyse hiç bir şey olmamıştı bu hafa yarın haftamın son günü idi.Herkes bunun bir şaka olduğunu ve yapanın artık sıkıldığını düşündüler.Derse girdiler o günde birşey olmadı.Ama olağan üstü birşey olmamıştı Meryem ve Bora birbirlerini sevdiklerini söylemişlerdi bunu daha önce kimse bilmiyordu.Onlar çok iyi arkadaşlardı.Sevgili ne alakaydı.Yinede çıkmıyorlardı sanki birşey olmamış gibi hayatlarına devam ediyor birbirleriyle gayet normal konuşuyorlardı.Eve gitti herkes çok geç olmuştu.Çok mutlulardı artık salak saçma olaylar olmuyor kimse onlarla alay etmiyordu yeniden normal birer insan gibi hissetmeye başladılar.
Ertesi gün okula geldiklerinde hepsini bir telaş almıştı son gündü ya birşey olursaydı.Evlerinde olan gariplikler gittikçe azalmıştı.Olanların birer raslantı olduğunu.Denizin gördüklerimin kötü bir kabus olduğunu birbirlerine inandırmaya çalıştılar ama hepsinin bir yanı inanıyor bir yanı kesinlikle inanmıyordu.Bu günü mahfetmek istemiyorlardı konuyu kapadılar ve sınıfa girdiler.Dersleri gayet normaldı 3. Dersteydiler okuldaki su borularındaki arza nedeni ile okul 4 ders yapmıştı müdürleri.dersleri bitti son derse girdiler.sohbet ediyorlardı meryem ve bora sanki bir şey olmamış gibiydiler yine.Hoca girdi tahtaya birşey karaladı ve çıkabilirsiniz dedi tahtada latince yazıyordu yada onlar öyle zanlediyorlardı. Aynı şekilde fotoğrafını çektiler.Akşam bunuda araştıracaklardı.Evlerine gittiler biraz dinlendikten sonra araltırmaya başladı hepsi deniz lerin evindelerdi bu sefer beraber Araştıracaklardı internete yazdılar
çıkanlar şoke etti onları...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir lisesi
VampireVampirleri sevenler için harika bir kitap.Lisede yaşanan bazı anlamsız olayları çözmeye çalışan bir insan gurubu ve o anlamsızlıklara sebeb olan vampir gurubu.İYİ OKUMALAR