"Benim adım Emily Bett rickards.Arrow dizisinde oynuyorum. En yakın arkadaşlarım Jensen Ackles, Chris Wood, Nina Dobrev, Phoebe Tonkin, Paul Wesley, Jared Padalecki ve Candice Accola'dır.Aynı kanalda çalışıyoruz.Ve birbirimiz için kardeş gibiyiz.Belki de öyle sanıyoruz. Örneğin Jared, Phoebe yi seviyor.Ama benim haricimde kimse bilmiyor.Bir de ben herkesten bir şey saklıyorum.Ah jensen... Onu seviyorum.Hem de ilk tanıştığımız zamandan beri...Neyse geçelim.Hayatımız insanların düşündüğü gibi değil.Biz de acı çekiyoruz,agliyoruz,sinirleniyoruz,hata yapıyoruz ve en önemlisi aşık oluyoruz.
Askta hiç şanslı değilimdir. Hayatim boyunca hep platoniktim.Hala da öyleyim.Ama biliyorum ki bir gün bende aşkı tadacağim.hemde karşılıklı... Umidinizi kaybetmeyin çünkü aşk sonsuzdur ve elbet herkesi bulduğu gibi sizi de bulacaktır.
Ah şu platonik aşk yok mu? en beteri odur. O başkasını sever,onu öper,sarılır ama sen onlara bakarken damla damla ölürsün. Nefes alamazsın, kendi ağlamanda boğulursun.Daha beteri ise diri diri mezara gömüldüğünü hissedersin.Bir tavsiyede bulunacağım.Dediğim şeyi yapmak zor ama eğer birine asiksan güçlü kalmaya çalış.Karşılıklı aşk olsa bile.Çünkü aşık olmak ölmek demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Like You Do
RandomBu hikayem ünlülerin hayatlarını anlatıyor. Gerçek hayatlarını değil... Kurgu olan hikayelerini anlatıyor...