Evlilik

115 6 3
                                    

1 YIL SONRA

Phoebe

Gelinliğimi askıdan alıp üzerime geçirdim. Kuaförden zaten yeni gelmiştik. Birden kapı çaldı ve Jared içeriye girdi. Yanıma geldi "çok güzelsin... Seni çok seviyorum."dedi. Güldüm ve "Seni seviyorum."dedim ve öpüştük. "Vakit geldi."dedi. Güldüm ve kafa salladım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kapıdan içeri girdik ve kırmızı halıdan yürümeye başladık. Sonra Jared'ın babaannesi töreni başlattı. "Bu iki genç birbirlerini gerçekten sevdiler. Şimdi ise aile olmaya hazırlanıyorlar. Beni ise töreni yapmam için seçtiler ve bu beni çok gururlandırdı. Şimdi birbirinize söz vermenizi istiyorum. Her zaman birbirinizi seveceğinize ve koruyacağınıza söz veriyor musun?"dedi. Ben "Her zaman..." dedim; Jared ise "Sonsuza dek..." dedi. "Gelini öpebilirsin."dedi babaannesi ve beni öptü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Emily
Şimdi anlıyorum Jensen'ı. Çünkü gerçekten Mutlular. 4 ay önce Jensen'den özür diledim ve barıştık.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nina

Holland Chris'i terk edince Chris bana geldi ve kendini affettirdi. Şimdi ise Jared ve Phoebe evleniyor. Chris yanıma geldi ve "Benimle dans eder misin?"dedi gülerek. Bende kabul ettim. Ben ve Chris, Phoebe ve Jared, Emily ve Jensen, Candice ve Paul... Hepimiz mutluyuz... Hepimiz sonunda aşkı bulduk...

Birden müzik durdu. Herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Jensen "Benimle gülmeye, ağlamaya, sevinmeye, üzülmeye, acı çekmeye ve yaşlanmaya var mısın? Benimle evlenir misin?"dedi Emily'e bakarak. Emily ağlayarak "evet!!!!"dedi ve jensen yüzüğü taktı. Biz dahil herkes alkışlamaya başladı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sonra parti vardı. Herkes partiye geldi. Çılgınlar gibi eğlendik. Eskisi gibi...
Arrow ekibi, TVD ekibi , TO ekibi... neredeyse bütün dizi dünyası Partideydi.

Ertesi Gün

Phoebe
Eskisi gibi grup olmayı başardık ve bugün herkes bizim eve geliyorlar. Jared'ın deyişiyle büyük gün ün yani dünün videosunu izleyeceğiz.

Chris, kapıdan girer girmez Jared'a gülerek göz kırptı. Jared ise gülerek kafasını salladı. "Ne oluyor?"dedim. "Hicc."dedi Jared. Ne yaptıklarını anlamıştım. Dün akşamdan bahsediyorlardı; düğünden sonra olanları soruyordu Chris. Bunları düşünürken sesli kahkaha attım ve herkes bana tip tip bakmaya başladı. "Kesin anladı."dedi Jared. "Evet. Anladım." diye cevap verip kahkaha attım. Beni görünce onlarda kahkaha atmaya başladılar. "Ve evet... Çocuk istiyoruz."dedim.

Multimedya: Düğünden ve partiden kareler...

Not: Bu hikayeme ara vereceğim. Çok az okunuyor. Örneğin Son iki bölümü toplam 9 kişi okumuş. Bekleyeceğim. Okunma sayısı eskisi gibi olursa devam edeceğim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love Me Like You DoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin