Phoebe
Jared benden uzaklaşınca yalnız kalmıştım. Haftalardır evden çıkmıyordum.bugün Emily evine çağırmıştı ve bende ona hayır diyememiştim.2 saattir emily nin evindeydik. Jensen,Chris, Holland Roden, paul ve Candice te gelmişti. Hepimiz Chris Nina yı seviyor diye biliyorduk fakat Holland ile sevgiliymis. İnanamıyorum. Holland gerçekten iyi bir kızdır fakat Chris ile sevgili olması bizi çok şaşırttı. Bunları düşünürken dalıp gitmişim. Birden içeri Jared ve Katie girdi. Tanrım... Ne yapacağım şimdi ben? Jared beni severken ona yüz vermedim. Hemde bende onu seviyordum. Şimdi o başka biriyle aşk yaşıyor ve ben ise burada acı çekiyorum. "Size açıklamamız gereken bir şey var."dedi Jared. Sonra katie "Biz evleniyoruz!"dedi. Ben şok oldum. Aslında HERKES şok oldu. Emily gidip katie ye sarıldı. Jensen "Kardeşim... Eğer mutluysan bende mutluyum."dedi ve jared a sarıldı. Fakat üzgündü. Neden bilmiyorum ama suratından belli oluyordu. İçime sanki öküz oturmuştu. İşte şimdi senelerdir Jared a yaptığım şeyin ne kadar acıttığını anlıyorum.
"Hey Em! Benim gitmem gerek."dedim. "İyi misin?"dedi. "Çok iyiyim."dedim ve kafamı yana çevirdim. Jared bana bakıyordu, emily e döndüm ve "Aslında herkes buradayken... Yani sadece Nina yok bir şey söylemek istiyorum."dedim. Herkes bana döndü ve ben devam ettim "Uzun süredir yapmak istediğim bir şey var. Ben gidiyorum... Kanada'ya gideceğim. Yarın için uçak biletimi aldım. Size veda etmek istiyorum. Sizi çok seviyorum. Jensen ve Betty nin birlikte olduğunu görmeden gitmek beni üzerdi. Bu yüzden mutluyum. Jared ve Katie... Umarım mutlu olursunuz. Sizi özleyeceğim çocuklar."dedim ve cümlemi bitirir bitirmez emily üstüme atladı. Ağlayarak "Neden?"dedi. "Yapma Betty... zaten aglamamak için kendimi zor tutuyorum."dedim ve ağlamaya başladım. "Umarım gittiğin yerde mutlu olursun..."dedi Emily. Ve sarılmayı bıraktı. Jensen, Chris, Candice, Emily,Paul... hatta jared bile ağlıyordu. Jared "Bizde seni seviyoruz Phoebe... Ve seni çok özleyecegiz." Derken sesi titredi. Hepsine sarıldım ve odayı terk ettim.
Eve gittim ve dolaptaki viski şişesini alıp kafama diktim.
Jensen
"Jared ın hala phoebe yi sevdiği gözlerinden belli. Onu 10 senedir tanıyorum Em. Ne hissettiğini yüzünden anlayabilirim."dedim. "Mutlular işte. Karışma sen. Gördüğün gibi katie ile evlenecek."dedi. "Asıl sen karışma em! Anlıyorum katie yi seviyorsun çünkü senin arkadaşın ama Jared benim kardeşim."dedim. Ve devam ettim " Phoebe de onu seviyor. Neden şehri terk ediyor sence? Bana kendi itiraf etti."dedim. " İnanamıyorum Jared için kavga ediyorsun benimle."dedi. "Tekrar söylüyorum. Jared benim kardeşim. Ve o ne hissederse gözlerinden anlarım. Ve evet phoebe onu sevdiğini bana söyledi. Ve evet kardeşimin istemediği bir evlilik yapmasına izin vermeyeceğim. Sen karşı çıkarsan bu ilişki biter emily..."dedim. "Bitsin o zaman."dedi. Arkama bakmadan odadan çıkıp gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Like You Do
RandomBu hikayem ünlülerin hayatlarını anlatıyor. Gerçek hayatlarını değil... Kurgu olan hikayelerini anlatıyor...