"Vayy... Betty tatilden dönmüş."dedi gülerek jensen."sizi özledim."dedim bende gülerek."yalancıya bak sen... Bugün the cw nin dizilerinin Video Çekimi var.onun için geldin dimi?"dedi yine gülerek."yani... evet ama sizi de özledim."dedim gülerek.jensen o müthiş kahkahasını attı.
En başta herkes oynadığı dizinin oyuncularıyla çekimlere başladı. Sonra tüm dizilerin oyuncuları biraraya geldi,hepimiz birbirimize sarılarak "Merhaba çocuklar! Biz sizi çok seviyoruz.Desteğiniz için teşekkürler!"dedik.ve Video çekimleri tamamlandı.
Herkes yanıma geldi.Hepsiyle sarıldım. Onlara sarılınca kendimi evimde hissettim.Tek bir kişi yoktu...Jensen.gizlice etrafa bakindim.yakin arkadaşlarımdan biri olan Jessica De Gouw ile el ele tutusuyorlardi.Ağzım açık kaldı. Jared "iki haftadır çıkıyorlar."deyince herkesin onları izlediğimi fark ettiklerini anladım.
1 saat sonra
Telefonuma mesaj geldi.
Kimden:Jensen Ackles
Hey betty.Bugün Jessica nin doğum günü.Sana söylemeye vakit bulamadım fakat biz sevgiliyiz.Ona sürpriz hazırladım.Her zaman bizimkilerle gittiğimiz bara gelirsen sevinirim.
Ağlamak üzereyim.Cevap vermek istedim ama cesaret edemedim.Normalde Jensen lar nereye giderse bende giderdim.Ama şimdi gitmek istemiyordumKime:Jensen Ackles
Jensen üzgünüm.Gelemeyeceğim.Biliyorsun tatilden yeni geldim.Halletmem gereken işler var.Görüsürüz.
Yazıp yolladım.Kimden:Jensen Ackles
Betty önemli bir şeyse sana yardım edebilirim.Sen benim en yakın arkadaşlarımdansin.seni önemsiyorum.Partiyi iptal edebilirim.Kime:Jensen Ackles
Yok hayır gerek yok.sana iyi eğlenceler.Umarim aradığın aşkı bulmuşsundur.
Son cümlemi yazarken ağlamaya başladım.Kimden:Jensen Ackles
Peki.sen bilirsin.Bir şey olursa ya da bir şeye ihtiyacın olursa beni arayabilirsin.Kime:Jensen Ackles
Teşekkür ederim Jensen.-------------------------
Jared
Partideydik."Phoebe napıyosun?"dedim."hiç sen?"dedi."Hiç " dedim.phoebe ile fotoğraf çekildik. Yavaş müzik çalmaya başladı. "Dans edelim mi?"dedim."olur."dedi gülerek.iki elini omzuma koydu.Bende iki elimi beline koydum.Birden Jensen bağırarak "parti iptal"dedi. Jessica "ne oldu?" Deyince jensen "video cekiminden sonra Emily ile mesajlastim.Garip konuştu. Hiç Böyle konusmazdi.ona bakmam gerek."dedi.jessica kızarak mekanı terk etti.Bizde jensen in peşinden gittik.Kapiyi çaldık ama kimse açmadı. "Ben telefonunu arıyorum."dedi candice.iceriden telefonunun sesini duyduk ama candice "acmiyor"dedi.jensen endişe içinde kapıyı kırdı. Emily yerde baygın bir şekilde yatıyordu...
Medya:Jared ve Phoebe nin partide çekildiği fotoğraf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Like You Do
De TodoBu hikayem ünlülerin hayatlarını anlatıyor. Gerçek hayatlarını değil... Kurgu olan hikayelerini anlatıyor...