"Emily! Emily!!! Uyan!!"Diye bağırıyordu Jensen."Ambulans'ı arasanıza!"dedi chris."Tamam!sakin olun,arıyorum!"dedi nina."Aman tanrım!" Dedi phoebe. Ben "ne oldu?!"dedim."Burnu kanıyor!"dedi candice ve Paul aynı anda.hepimiz neredeyse ağlayacaktık.
"Doktor! Durumu nasıl?"dedi Jensen."Çok kötü.Ne olduğunu,uyanıp uyanmayacağını bilmiyoruz.Uyanmasını bekleyeceğiz.Ancak o zaman bir şey söyleyebiliriz."dedi.Jensen ağlamaya başladı "onu dinlememeliydim.Yanında olmalıydım."dedi.bunun üzerine hepimiz ağlamaya başladık.
ŞOK ŞOK ŞOK EMILY BETT RICKARDS'A NE OLDU?
Dün gece yakın arkadaşları; Jensen Ackles,Jared Padalecki, Chris Wood, Paul Wesley, Candice Accola, Nina Dobrev ve Phoebe Tonkin tarafından evinde baygın bir şekilde bulunan Emily Bett Rickards hemen hastaneye kaldırıldı.Ona ne olduğu ve uyanıp uyanmayacağı belli değil.Arkadaslari hastaneden ayrılmıyorlar.Arrow ekibi de hastaneye ulaştı.Tüm arkadaşları ağlamaktan kendilerine gelemediler.Gelişme olunca Size haber vereceğiz.
-THE CW HABER"Sadece tek bir kişi onun yanına girebilir."dedi doktor."Jensen girsin."dedi phoebe.
Jensen
"Em.. ya da Betty.. üzgünüm.seni koruyamadım.Ayrıca kendime yalan söyledim.Ah tanrım... Ben jessica yı sevmiyorum.Seni seviyorum Betty..." dedim. O anda eli oynadı."Doktor!!Eli oynadı! "Dedim.beni dışarı çıkardılar.Bir kac dakika sonra "Geçmiş olsun.Stresten olmuş.Simdi iyi."dedi doktor.
İYİ HABER GELDİ
Emily Bett Rickards gözünü açtı.Doktorlar hastalığın stresten olduğunu söylediler.Betty'mizin durumu iyi...
-THE CW HABER"İyiyim anne...merak etmeyin.Betty yaşıyor.."dedi emily.annesiyle telefonda konuşurken yüzü gülüyordu . söylediklerine bizde gülmüştük.zaten doktoru emily nin telefonla konuşmasına zor ikna etmiştik.
1 hafta sonra
"Jessica dan neden ayrıldın."dedi paul."Çünkü emily'i seviyorum.o tatile gidince ve bana yüz vermeyince kendimi kandırdım.onu çok seviyorum."dedim.emily dışında herkes yanımdaydi ve hepsi şok oldular.ama sonra mutlu oldular."çok yakisiyorsunuz."diyen bile oldu.Benim evime gelmisti herkes.emilyi alıp mutfağa götürdüm."Seninle konuşmak istiyorum Betty."dedim."Tabiki " dedi."Jessica yı sevmiyorum.Seni seviyorum,hemde en başından beri. bana yüz vermeyince kendimi jessica ya aşik oldum diye kandırdım. Seni çok seviyorum."dedim.Agzi açık kaldı.banyodan inleme sesleri geliyordu."Bu ne?"dedi emily.kosarak banyoya gittik.kapiyi açtım.emily ile şok olduk.Candice ve Paul hararetli bir şekilde öpüşüyolardı.
Not: emily ve jensen çiftine Jemily; phoebe ve jared çiftine jarebe; Candice ve Paul çiftine ise accoley adını vermeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Like You Do
RandomBu hikayem ünlülerin hayatlarını anlatıyor. Gerçek hayatlarını değil... Kurgu olan hikayelerini anlatıyor...