Another warning

4 0 0
                                    

Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse. Don't relapse.

I'm stronger. 

I can handle this.

I...

Words of Silence | Poetry / RantsWhere stories live. Discover now