Meg akartam szólalni. Viszont mikor mondtam volna valamit,szó helyett csak morgás hagyta el a számat. Megpróbáltam felállni hogy elijesszem őket. De ahogy lenéztem,hirtelen azt hittem hogy egy farkas hátán fekszem. Vagy legalábbis rajta vagyok.
Rá kellett jönnöm hogy nincs alattam farkas. Ezek az én lábaim voltak. Vagyis farkas lettem!?
Nagy nehezen de végül talpra álltam. Ránéztem a két másik farkasra. Mozogva és nyüszögve próbáltam jelezni hogy történjen már valami. Hisz csak álltak és néztek. És gondolom hogy nem véletlenül vannak itt.
Az egyik nagyon hirtelen nézett rá a másikra. A tekintete olyan volt mintha fejben mondott volna neki valamit.
~Trixy~
Mondtam hogy ma át fog változni valaki!
Oké,oké. Igazad volt.-adott nekem igazat Max.
És nézd! Vörös a szeme. Alfát találtunk.-csodálkoztunk mind a ketten.
Örülök neki.-mondta unottan a fiú.
~Gina~
Aztán rámnéztek.
Jól vagy?-kérdezte valaki. Rá kellett jönnöm hogy az egyik farkas volt.
Én csak bólintottam.
Beszélt hozzám. Úgy hogy a szája meg se moccant.
Ne félj! Trixy vagyok. Ő pedig Max. Tudom hogy furcsa ez az egész és nem értesz semmit. De ne aggódj! Mi majd segítünk mindenben. Igaz?
Így igaz Szüri! Bennünk megbízhatsz.-itt pislogtam párat,hogy most ez nekem beszél e vagy sem.
Szüri?-kérdezte Trixy.
Miért? Szerintem illik neki ez a becenév.
Hagyd már!
Ne is törődj vele! Ő az idősebb,mégis én vagyok az okosabb és bölcsebb!-mondta ezt már nekem.Tudod,mi telepatikusan kommunikálunk. Azaz fejben. Gondolatban beszélünk és fejben halljuk egymás gondolatait.
Uhum...értem.-mondtam ki az első szavakat a fejemben. Vagy mi.
Hogy hívnak?-kérdezte Trixy.
Öhm...Gina.-fura volt. A saját hangom is hallottam.
Látod? Megy ez! Szupi.-örvendezett a lány.
Nembaj. Nekem Szüri maradsz.
Tőlem. Nekem tetszik.-nem tudom miért,de még mindig tetszik.
Na jó. Ha megvagy akkor indulhatunk?
Hová?-kérdeztem értetlenül.
Hát haza. A falkához.-tájékoztatott a farkasfiú.
Falka? Azt hittem hogy csak ketten vagytok.
Nem,dehogy. Vagyunk még egy páran.
Értem. De hogy...
Minden kérdésre választ fogsz kapni,attól aki a legbölcsebb. Az alfánk. Elviszünk hozzá.
Rendben. De mi lesz a barátaimmal?
Menj utánuk Max. Ha kell változz át és segíts nekik.
Rendben.-egyezett bele Max.
Ezzek Max el is szaladt.
Jó. Gyere,mi indulunk haza.
Elindultunk hát,pont az ellenkező irányba annak mint amerre Max ment.
ESTÁS LEYENDO
A nevem Gina /SZÜNETEL/
Hombres LoboGina nem éppen átlagos lány. Mint kiderül,farkasvér van benne. Ha szeretnétek tudni hogy mi történik vele miután rátalál a farkasokra ,akkor olvassatok bele a könyvbe! Jó olvasást! (a borítóképen Gina van)