Ültünk még pár percig,majd Aaryn ismét elindult.
Valamit még tudnod kell a falkánkról-kezdett bele ismét.
Micsodát?-kérdeztem kíváncsian.
Három rang van egy falkában. Alfa,Béta és Omega. Illetve mifelénk kaptak már farkasok egy negyedik rangot is. De azt hagyjuk. Nagyon ritka.-magyarázta.
Az alfa a falka vezetője. Olyan mint én. Az ő szeme vörösen izzik. Ő a legerősebb.
A béta az alfa jobbkeze. Másodrangú szerepet tölt be a falkában. Ő is erős,de nem annyira mint egy alfa. A szeme a narancs és a citromsárga keverékének színében izzik.
És a harmadik az omega. Ők álnak a falkában a harmadik,utolsó helyen. Ők a leggyengébbek. Bár mindez egyéntől függő. Az ő szemük citromsárga.Nem mi döntjük el hogy mik leszünk. Csupán növekedni tudunk,ha jó a lelkünk. Omegából lehet béta. Bétából pedig alfa. Fordítva csak akkor lehet,ha például egy alfát legyőznek. Akkor a legyőzöttből általában omega lesz.
Jó és rossz úton is alfává válhatunk.
A jó közé az tartozik ha pl. megörököljük. Amikor az alfa meghal, mindig az ő választottja kerül a helyére. Ő válik alfává. A másik pedig az,ha a személyiséged olyan. Ha megharapnak rögtön alfa lehetsz.És a rossz út?
A rossz út...lehet ravasz,gonosz,szörnyű és iszonyú. Ám lehet jó is. Sőt,nagyon jó.
A rossz út az,mikor harccal válunk alfává. Legyőzünk,vagy akár megölünk valakit csak azért,hogy a helyére kerüljünk. Ez által szörnyű dolgokra kényszeríthetjük a falkánkat.De ahogy mondtam,a harc is lehet jó. Mert ha van egy gonosz alfa,akit egy jó legyőz,akkor egy jó alfa kerül a helyére. Ez által a falkában újra béke lesz. És nem gyilkolnak tovább.-fejezte be.
Azta! Még sose mentem bele ennyire az ilyen dolgokba.
Idővel mindent meg fogsz érteni. És mi melletted fogunk állni. Segítünk neked,nem kell félned.
ESTÁS LEYENDO
A nevem Gina /SZÜNETEL/
Hombres LoboGina nem éppen átlagos lány. Mint kiderül,farkasvér van benne. Ha szeretnétek tudni hogy mi történik vele miután rátalál a farkasokra ,akkor olvassatok bele a könyvbe! Jó olvasást! (a borítóképen Gina van)