(Y/N) kafası karışmış ama korkmuş bir şekilde orada durdu. Koyu kırmızı ışık ve dumanla aydınlatılan ara sokağa bakarak yanına döndü. Hiçbir şey göremeyecek kadar karanlıktı.
Tam içeri girecekken başka bir ayakkabı fırlatıldı ve bununla birlikte aniden bir kız dışarı çıktı, korkuttu (Y/N) ve geri sıçrayıp yere düştü. (Y/N) eli inanamayarak ağzını kapatırken nefesi kesildi.
" ...lütfen...yardım edin... " dedi kız, ama (Y/N) sadece baktı, korkmuştu. (Y/N) ne yapacağını bilemediği için dikkatli bir şekilde kıza yaklaşmaya karar verdi. Yavaşça kıza doğru sürünerek, kızın bırakmaya korkarak elini tutmasını izledi.
(Y/N) korkmuş bir şekilde bakakaldı, kız " ...lütfen, yardım et... " dediğinde. (Y/N) kafası karışmıştı, ne yapacağı hakkında hiçbir fikri yoktu, bu yüzden yaklaşmaya karar verdi ağlayan kıza.
" Bana yardım et... " dedi kız ağlayarak, acıyla karnını tutarken. " ...çok soğuk".
(Y/N) konuşmaya çalıştı, eli boğazına gitti, ona ne olduğunu sormak istedi ama ağzından çıkan tek şey tarif edilemez seslerdi.
(Y/N) derin derin nefes alarak kıza baktı ama kızın arkasından iri iri açılmış gözlerle baktığını fark etti. (Y/N) kim olduğunu görmek için arkasını döndü...
Aniden birisi gelip onu yere itti ve saçından çekti. (Y/N) yere sertçe vururken acıyla inledi. Üstündekinin kim olduğunu göremiyordu. Duvarın yanında acı içinde oturan kız yüksek sesle nefesini tuttu.
Yüzü maske ve gözlükle kaplı bir adam kıza baltasını doğrultarak "Hey dikkatli bak, senin yüzünden ölecek" dedi. zemin. Neler olup bittiğine dair en ufak bir fikri yoktu. "Senin yüzünden, anladın mı kaltak?"
(Y/N) bacaklarını oynattı ve çığlık attı ama faydası olmadı. Adam aniden baltasını yolda, (Y/N)'nin kafasının yanına vurdu, kadın inledi ve gözlerini sıkıca kapatıp başını baltadan uzaklaştırdı.
Adam (Y/N)'ye "Sakin ol, kıpırdama" dedi ve kadın ağlayarak adamı itmeye çalıştı. Saçlarını sıkıca kavradı ve baltayı yüzüne doğrulttu. Tam ona baltayla vurmak üzereyken...
Kız aniden öne çıktı ve ağır nefes alan adamı (Y/N) itti. (Y/H) hızla ayağa kalktı ve bu sırada sendeledi. Adam küfredip ayağa kalkmaya çalıştı ama (Y/N) karnına tekme attı ve kaçtı.
(Y/N) olabildiğince hızlı koşarak otoparka geri döndü, adam kızı bırakıp arkasından koşmaya başladı. (Y/N) bodrumu gördü ve hızla içeri koştu, ardından adam geldi.
(Y/N) adamın hala onu kovalayıp kovalamadığını görmek için arkasını döndü ama adam park yerinin çok büyük olması nedeniyle onu kaybetmişti. Daha sonra otoparkın diğer tarafına koştu ve hızla bir çıkış yolu bulmaya çalıştı.
(Y/N) düz yürümeden önce bir arabanın arkasına saklandı ve girdiği kapıya geldi. Üzerinde bir çengel vardı, bu yüzden çömeldi ve açmaya çalıştı ama kıpırdamadı. Gevşemeye başladığında kilidi yukarı ve aşağı çekmeye başladı.
Ama adam gürültüyü duyduğunda ve hızla sesin geldiği yere koştuğunda, çıkardığı sesin miktarını bilmediği şeydi. (Y/N)'yi yerde oturmuş kapıyı açmaya çalışırken görünce duvara geldi. Arabaların arasından hızla koşmaya çalıştı ama arabalarla duvar arasındaki küçük boşluk işini zorlaştırdı.
(Y/N) kimse var mı diye arkasını döndü ve sola döndüğünde adamın kendisine doğru geldiğini gördü. Kapıyı sertçe itti, sadece bazı zincirler onu kilitlediği için yarıya kadar açıldı.
Adam ona doğru yaklaşırken, (Y/N) kapıdan geçmeye çalıştı ama bu onun sığabileceği kadar küçük bir boşluktu. Geçmek için mücadele etti, adam ona giderek daha fazla yaklaşıp tutunmak için bacağını uzatırken, vücudunun alt kısmı kapıların arasına sıkıştı.
(Y/N), tüm gücüyle kendini koridora itti ve kapı aniden kilitler açılıncaya kadar açıldı ve kapılardan geçmeye çabalayan adamın yüzü göründü.
"Gel buraya, buraya gel!" diye bağırdı adam, kaçmadan önce nefesi kesilen ve hızla ayağa kalkan (Y/N)'ye tutunmaya çalışırken. "Siktir", adam (Y/N)'nin kaçmasını izlerken küfretti.
(Y/N) koridordan koşarak çıktı ve tam kapının önünde duran arabasıyla karşılaştı. (Y/N) hızla arabasının kapısının önüne çömeldi ve cebinden anahtarlarını çıkardı, elleri anahtarlarla uğraşırken durup anahtarlara baktı.
(Y/N) anahtarı uzaktan kumandadan çıkarmadan ve olabildiğince sessizce arabanın kilidine takmadan önce etrafına bakındı. Kapının kilidi açıldığında içeri girdi ve tek bir ses çıkmadığından emin olarak yavaşça kapıyı kapatmaya çalıştı.
(Y/N) direksiyonu tuttu ve tam arabayı çalıştırmak üzereyken bir şey fark etti. Ön panelde bulunan gürültü detektöründeki desibel artık en üstteydi ve son 4 satır kırmızıya boyanmıştı.
(Y/N) bir şeylerin yolunda gitmediğini hissetti ve dikiz aynasına baktı. Arka koltuktan çıkan adam, sürüngen gibi gülümsüyordu ve sözde gülüyordu, ancak (Y/N) hiçbir şey göremiyor ya da duyamıyordu.
(Y/N) yavaşça arkasını döndü ve cebinden bir şey çıkarırken adamla yüz yüze geldi. Adam bir çakı çıkarıp kapağını açarken yüzünden gözyaşları düştü.
"Yani sağırdın" dedi, kahkahasını durdurarak, (Y/N)'nin yüzünden gözyaşları aktı ve kadın onun ne söylediğinden habersiz kaldı. Bir şey söylemeden önce bir süre onun yüzüne baktı.
"Hadi gidelim" dedi ama (Y/N) sadece yüzüne baktı. Dudakları maskeyle kaplı olduğu için okuyamıyordu. (Y/N) yutkunup arabayı çalıştırdığında adam çabucak anladı ve bıçağıyla 'hadi gidelim' hareketi yaptı.
Ortada aniden durmadan önce yavaşça ileri doğru sürdü. Adam gözlerini devirdi ve aniden konuştu. "Ah, bu çok sinir bozucu". (Y/N) kucağına baktı ve ağladı, ağzından küçük iniltiler çıktı. Adam aniden, "Sana sürmeni söyledim... SENİ BİTMEYDEN ÖNCE SÜR!", diye bağırdı adam.
(E/H) sertçe gaz pedalına bastı, araba hızla hızlanırken üzerine çok fazla basınç uygulandı. Adam aniden arka koltuğa düştü, ardından ayağa kalkıp "Siktir, ne yapıyorsun!" diye bağırdı.
(Y/N) olabildiğince hızlı sürmeye devam etti, adam onu durdurmaya çalışırken araba önlerindeki duvara doğru gitti. Ellerini direksiyondan çekip vites değiştirmeye çalıştı ama araba duvara yaklaştıkça bunu başaramadı.
"Ne yapıyorsun orospu?", "Hey, Dur! Durmak!". Araba aniden duvardan sadece bir santimetre uzakta durdu. (Y/N) kapıyı çarparak açtı ve adam paltosunu yakaladığında koşmaya çalıştı. Adam öfkeyle fırlatıp sürücü koltuğundan arabadan inerken, paltosunu çıkardı ve kaçtı.
(Y/N) elinden geldiğince hızlı koştu, merdivenlerden yukarı çıktı ve adam onu takip ederken daha önceki titrek koridora girdi. Koridorun kapılarını itti ve sokağa koştu.
Koştu, adam neredeyse ona yetişirken bir köşeye yaklaştı. Adam neredeyse tökezleyeceğinden, hızlandı ve diğer ara sokağa sola döndü. Hızla koştu, arkasına baktı ve adamın ona yetiştiğini, elinin gömleğini tutmak için uzandığını, daha önce ayakkabının üzerine kayıp sert bir şekilde yere düştüğünü gördü.
(Y/N) arkasına baktı ve adamın hızını artırmadan ve doğruca bir direğe yönelmeden önce ayağa kalkmaya çalıştığını gördü. Ulaştığında, elini hemen kırmızı düğmeye çarptı.
'Acil çağrı'.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midnight X Reader
FanfictionMidnight isimli kdrama film, kitabı anlayabilmek için önce filmi izlemelisiniz. . (Y/N), sağır bir kız, bir süpermarkette çalışıyor. Bir gece So Jung-eun'un (Kim Hye-yoon) bıçaklanmasına tanık olur ve Jekyll ve Hyde seri katili Do-sik (Wi Ha-joon)...