(Y/N) koşabildiği kadar hızlı koştu. Her şeyin başladığı sokağa girmek. Adamla ilk karşılaştığı yer. Adamın hâlâ onu takip edip etmediğini görmek için arkasına baktı, sonra aniden durdu ve neredeyse yere düşüyordu.
Birisi önündeki minibüsten düşmüştü. Acı çekiyormuş gibi görünerek yere düştüler. Gözlerinden yaşlar süzülürken kişi arkasını döndü ve (Y/N)'ye baktı. (Y/N)'nin gözleri büyüdü.
"Bana yardım et!", "Lütfen yardım et...", kayıp kızdı. Yüzüstü yere düşerken ağlıyordu, acı içinde karnını tutuyordu. (Y/N) kıza bakmadan önce adamın orada olup olmadığını anlamak için arkasına baktı. Başı büyük beladaydı. Ne yapacağını bilmiyordu.
Kız karnının yan tarafını tutarken sendeleyerek acı içinde ayağa kalktı. "Bana yardım et..." dedi, (Y/N) dehşet içinde bakarken. (Y/N) arkasına baktı ve adamın birdenbire caddeden geçerek koşarak duvarda durduğunu fark etti.
Adam olduğu yerde durdu ve minibüsünün park edilmiş olduğu sokağa doğru geri geri gitti. Durmadan önce sokağa girerek koştu. Bir şey fark etti. Minibüsünün kapısı ardına kadar açıktı, içeriden gelen mor ışıklar yerde parlıyordu.
"Unnie, şimdi ne var?.." diye sordu kız (E/H), ona bakarken ağlayarak. (Y/N) kızla çıkmaza giren küçük bir ara sokağa girmişti. Onları sokaktan gizleyen çöp kutusunun arkasına saklandılar. Kızın sırtı çöp kutusuna dayalı ve (Y/N) tam önünde oturmuş, telefonunda konuşuyorlardı.
(Y/N) telefonunu açmadan önce kıza baktı. Bu, 'Ara' uygulamasıydı. Kıza polisi aramasını söylüyordu ama kız bir saniyeliğine hareket etmeyi bıraktı, ardından gergin bir şekilde parmağını ağzına götürüp solu işaret ederek (Y/N)'ye sokağa bakmasını söyledi.
(Y/N) kafasını kutunun yanından biraz dışarı çıkarmadan önce ona baktı. Nefesi kesilip arkasına yaslanıp sırtını duvara çarpmadan önce yavaşça baktı. Adamın iki kızı bulmaya çalışırken sırtı ona dönük şekilde orada durduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midnight X Reader
FanfictionMidnight isimli kdrama film, kitabı anlayabilmek için önce filmi izlemelisiniz. . (Y/N), sağır bir kız, bir süpermarkette çalışıyor. Bir gece So Jung-eun'un (Kim Hye-yoon) bıçaklanmasına tanık olur ve Jekyll ve Hyde seri katili Do-sik (Wi Ha-joon)...