1.bölüm/ABİ

587 16 21
                                    

HERKESE SELAM BU BENİM İLK KİTABIM SADECE ŞANS VERMENİZİ İSTİYORUM💖

CAN SIKINTISINDAN YAZILMIŞ BİR KİTAPTIR OY VERİRSENİZ VE YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM BEBEKLERİMM

Başlama tarihlerinizi alalımm👉🏻

Odamda güzellik uykumu çekerken odama ayı gibi giren abimin sesine uyandım.

"LAN MAL KALKSANA!"

Uykulu çatallaşmış sesimle "of abi ne var uyuyorum şurda!"

"Dilan kalk uğraşamam seninle. beratla buluşucaz dedim dün akşam sana salak mısın kızım?"

"Abi ne gerek var ya öff."

"Ne mi gerek var? Kızım dışarı çıkmıyorsun odana kapandın gittin gel biraz sosyalleş, mağara adamı."

"Abi git sen gelmiyorum ben."

"5 dakikaya hazırlanmazsan annemle babama sigara denediğini söylerim!"

"Abi ben sigara içmiyorum sadece denedim! Ve ben artık reşitim."

"Reşit olman sigara deneyeceğin ve ya içeceğin anlamına gelmiyor. Babamın bu konularda kaba olduğunu biliyorsun Dilan."

"PİSLİKSİN ABİ!"

Ufak bir kahkaha patlattı,
"Neyse çok oyalandın 5 dakikaya hazır ol."

Dedi ve odamın kapısını kapatıp gitti.

Uzun bir iç çekerek giysi dolabımı açtım. Üzerime gri bir crop altıma gri eşofman giyindim. Takılarımı taktım hafif makyaj yaptım mavi gözlerimin kirpiklerine maskara sürdüm dudağıma kirazlı lip balm sürdüm.

 Takılarımı taktım hafif makyaj yaptım mavi gözlerimin kirpiklerine maskara sürdüm dudağıma kirazlı lip balm sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(👇🏻Kız Dilan👇🏻)

Abime bağırdım "ABİ BEN HAZIRIM HADİ ÇIKALIM!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Abime bağırdım "ABİ BEN HAZIRIM HADİ ÇIKALIM!"

"Tamam dilanım."

Abimin ruh değişimleri ağzıma sıçsa da abimi seviyorum.

Abimin arabasına bindik, 15 dakika sonra sade bir kafe de durduk.

"Geldik."

"Vay canına abi ciddi misin yaa."

"Dalga geçme abinle! melek görünümlü şeytan, kardeş kılıklı kalleş seni!"

"Neyse abi uzatma in hadi."

"Hele hele triplere bak."

Abimi umursamadan arabadan indim. Abim de peşimden geldi abimle birlikte kafeye girdik. Hemen sağ masada oturan berat abi gözüme çarptı, abimle masaya gidip beratla abiyle selamlaştık. Bir anda berat abi okulumla ilgili sorular sordu.

"Nasılsın Dilan?"

"İyiyim berat abi. Sen?"

"iyiyim bende dilancım."

Berattan..

Dilanın bana abi demesi o kadar sinirimi bozuyor ki kendimi boğazlayasım geliyor. Çünkü Dilan dan 3 senedir hoşlanıyorum. O sarı ve dalgalı saçları, mas mavi deniz gibi gözleri, dolgun hafif kırmızı  dudakları beni beynimden vurulmuşa döndürüyor. Hiç bir erkeğin ona bakmasını istemiyorum, dokunmasını ve ya her hangi bi temasta bulunmasını istemiyorum. Onu acayip kıskanıyorum abisinden bile kıskanmışlığım vardır. Zaten bir erkek ona baksın o gözleri oyarım, bir erkek ona dokunmaya kalksın ve ya cürret etsin o eli alır türlü türlü işkenceler yapıp götüne sokarım. Ama bunları dilanı kendimden bile çok sevdiğimi hatta Dilan için canımı bile vere bileceğimi asla söyleyemiyecektim çünkü reddetmesinden çok korkuyorum onun dışında dilanla arkadaşlığımız biter diye de çok korkuyorum. Ne yapacağım?

Abimin arkadaşı / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin