menifesto?¿

104 9 3
                                    

Aku pun melepaskan pelukan tu "thanks Kahar." "Welcome." Dia punya senyum tu mat kau takyah ckp sbb kau boleh bayangkan. "Eh dh nk kul 9 setengah dah ni jom lah gerak kang tak pasal pasal cancel pulak." Kitorang pun gerak ke destinasi iaitu dewan daftar tadi and Kahar suruh duduk kat belakang pentas nnti kalau dia panggil baru suruh aku masuk and diorang pun masuk dewan.

Theerd person pov:

Kahar pun masuk ke dewan dengan budak high council dia "ASSALAMUALAIKUM FORM 4!." "Waalaikumussalam." "Lembik! KATA ANAK JANTAN ASSALAMUALAIKUM FORM 4." "WAALAIKUMUSSALAM!." "Selamat datang ke kudrat di mana armada lelaki terakhir dilahirkan(btw kalau salah boleh tegur ok sbb scene tu aku terlupa sikit) korang akan diterajang ,dilatih dan dikuli aku tahu budak form 4 yang daftar tadi tak tahu ape yang korang buat kat sini. SAPE BUDAK FORM 5 YANG ADA KAT DEPAN KORANG NI?!. Kitorang high council....dan aku Kahar kapla high council dan tahun ni kudrat kitorang yang punya."uishhh hebat2 garang kapla kiter sorang ni "btw aku nk bagitahu sikit pasal peraturan dari kitab high council tapi kita ada satu murid baru iaitu perempuan NOR NADIA NATASYA BINTI YUSOF!." Aku pun masuk ke dalam dewan rasa hati tu nervous."yang pertama hormat kepada perempuan kat sini aku kalau dgr dia jibam kat aku (tunjuk kat aku) korang nemang cari nahas." Lepas je Kahar beritahu pasal sistem high council ni and dia ckp "sepatutnya dah tamat dah tapi apa kata kita tamatkan dgn menifesto sesi restu high council tuah and sape yang dapat lesen dari aku tadi tahniah korg sebagai senior yang berlesen and jemput Mohd Ahmad Fahmi bin Yusof dan Nor Naim bin Firdaus Ismet untuk memulakan sesi restu apa lagi GERAK AH! SEDIA KAN GELANGGANG!."

Smpai sini je dulu tapi kalau STORY Ika yang Fakhri tu kemain lagi vote tapi kalau STORY ni 2-3 org je vote huhu sedih

Janji Manis Where stories live. Discover now