Hancur...

60 6 0
                                    

"Nad ikot aq jap."

tarik aku dgn paksa tpi Naim sempat halang.
"Kau nak buat ape dgn dia Fakhri?!." Semua mata di dm termasuklah geng high council tertuju pada mereka bertiga yg sedg gaduh "

Fakhri:"aku nk ckp Ngan dia kjp... tapi pahal ko halang AQ?."

Naim:"biar lah aq nk halang ko ke nk ape ke tpi aq tk izinkan kau dekat dgn dia!."

Aku Time tu terkejut ah Time Naim ckp macam tu first Time kot AQ nampak Naim bela aq kalau dulu dia biarkan je AQ

Fakhri:"tak ko sape nk halang AQ...kau bukan sape2 pun kat dia."

Fakhri ckp dgn agak gentelman ye anuck2

Naim:EH KO NEMANG CABAR KESABARAN AQ KAN!."

Blum sempat Naim menumbuk Fakhri tpi Kahar telah halang Naim.

Kahar:wehh rilek ah jgn gaduh kat sini kalau nk gaduh gelanggang tengah kosong tu.

Tpi Naim hanya pandang Kahar dgn tk puas hati dan terus tinggalkan tempat itu.

Me:Naim..NAIM...Weh Naim!."

Tpi Naim hanya hiraukan panggilan itu dan terus jalan

Fakhri:Nad plss ikot aq jp..kejap je.

Aku hanya diam tak menjawab apa yg Fakhri katakan tadi.

Fakhri:Nadia Natasya?...hey are you ok?."

Saat nama panjang aq disebut oleh Fakhri AQ terus toleh ke dia

Me:ha umum yeah AQ ok tapi ape benda yg ko nk ckp Ngan AQ Smpai nk ke suatu tempat ni?.

Fakhri: but ni rahsia Nad kalau org dengar mcm mana hmm?

Me:emmm yelah jomm

Aku ikot Fakhri ke bangunan belakang sekolah.

Me:ha apa yg kau nk ckp ni?

Fakhri:plss sekarang kau jauh dari Kahar Ngan geng2 high council termasuk Ngan abg kau.

Me:k-kenapa.

Fakhri:kalau ko tengok dia cam biasa an tpi diorg lah setan dlm sekolah ni,dialah yg buat spec mata ikhsan belah dua.plss jgn dkt dgn dia lagi and other high council demi ikhsan,ayam or me?.

Me:"ayam?apa dia buat kat ayam?."

Fakhri hanya mengeluh kecil.

Fakhri: diorang.... diorang koyak kan sijil penghargaan ayam."

AQ terkejut tak sangka Smpai mcm tu sekali pun aq terfikir mcm mana diorg semua boleh tahan duduk neraka mcm tu.

Me:ok AQ cuba

Fakhri:thanks Nad.

Fakhri tinggalkan dgn senyuman sinis butt AQ takkan tertipu mcmtu AQ perlukan kebenaran oleh Kahar or the other high council member but sekarang dh petang and dhnk maghrib tkpe ah malam nnti jelah AQ gi diorg.

























Skip malam:

Time tu AQ bersiap nk gerak ke dorm Kahar dlm perjalanan AQ mcm tk sedap hati ..... Mcm ada sesuatu akan terjadi but aq buang perasaan tk sedap hati tu and terus cepat ke dorm Kahar.

Smpai je.aku ketuk pintu and tkde sape bukak and pintu tk dikunci n aku masuk jelah and AQ tengok Kahar sdg bersandar di katilnya n sdg hisap rokok.


Me:Kahar are you ok?

But Kahar hanya diam.dan AQ cuba untuk penggang dia di bahu tpi dgn cpt dia menepis.

Kahar:kau boleh blah tak?

Aku hanya terkejut sbb first Time Kahar ckp dgn suara yg bukan suara yg biasa dia selalu ckp Ngan AQ. kata kata tu menusuk dlm hati ku.

Me:hey kau ok tak?.

Kahar:AKU CKP KAU BOLEH BLAH TAK!AKU TENGAH RIMAS TAU TAK!HEY AQ INGAT KAN KALAU AQ BERBAIK NGAN KO AQ DPT HATI KAU TPI...ADA ORG LAIN EH?! KAU NI NEMANG KAKI S*ND*L EH?!MURAH SGT KE DIRI KO NI!."

Tak sangka jugak yg Kahar ckp AQ cam tu.but AQ tahan untuk nangis and AQ tak tahan AQ terus lari gi bilik aq tpi AQ terlanggar seseorang that is Naim. Mungkin Naim perasan yg AQ nangis dia panggil AQ banyak kali but aq tak hiraukan and Smpai je kat dorm AQ. AQ terus kunci dan mula nangis.



Janji Manis Where stories live. Discover now