BANGUN...

66 10 0
                                    

Nad POV:

Nadia bangun dan dia berada di sebuah taman bunga "aku kat mana ni?mana abang?." Nad berjalan kehadapan lagi dan terlihat seorang didepan memakai pakaian berwarna putih dan org itu pusing menghadap ke Nadia dan org yang dia sangat rindu dan itu.... "Bonda..." Itu ibunya yang sangat dia rindui "Nadia...ni bonda ni mari lah sini." Bondanya menyuruh Nad ke arahnya dan Nad hanya ikut arahan itu je dan memeluk bondanya "bonda..adik rindu bonda." Tangisan Nad mula pecah "bonda pun rindu Nad....tapi bonda tkboleh lama dan Nad tkboleh ikot bonda." "Tapi Nad nk ikot bonda." "Nad dengar sini...ini bukan masanya sayang...ini bukan masa yang tepat untuk Nad....bonda pergi dulu ye." Bondanya menghilang begitu saja dan........



















Pov realiti:

Nad bangun dgn tercungap-cungap dan disebelahnya ada Fahmi dan Kahar "Nadia!." Fahmi dtg memeluknya dgn pantas "apa dh jadi bang?." "Nad pengsan tadi pastu Kahar nk tengok Nad pastu Nad dh terlantar dkt lantai tulah Nad dkt hospital." Kahar menjelaskan apa yang berlaku pada petang tadi "emmm.. dik abg nk tnye sikit boleh tak?." "Tnye jelah." Fahmi mengeluarkan sesuatu didalam begnya dan....itu ubat yang selalu Nad makan "ape benda ni dik...adik sakit ke?knape tl bagitau abang?." "Adik cuma tknk risaukan abg." "Adik kalau adik ade masalah knape tk ckp Ngan abg?." Tangisan Nad sudah pun pecah "adik mintak maaf...adik dh bebankan org...adik buat org ramai risau....adik nemang tak patut dalam dunia ni bwk 'sial'je." "Adik! Knape ckp macmtu...adik tak bebankan org pun k?kalau adik ada masalah jgn pendam k abgkan ada Kahar,Hakeem, Zahrin kan kawan adek." "Thx bang."



























Haluu gess dhlama saya tk sambung hehhehe sorry lah aouthor buzy sangat
....:(

Janji Manis Where stories live. Discover now