At DM:
Aku tengah beratur mcm biasa pastu aku pun duduk lah keseorangan lagi tiba-tiba Fahmi and dak2 high council lain duduk sama meja Ngan aku "knape korg duduk kat sini?" "Eh salah ke?" Soal Kahar balik ke aku "yelah kan nnti org tengok lain mcm kang." Tiba-tiba Fahmi suapkan aku nasi "dah biar jekan diorg tu... diorang tak mampu duduk dengan adik Fahmi rupa mcm bidadari ni." Aku pun ape lagi blushing.
Skip petang:
Aku Time tu tengah lepak Ngan dak² high council pastu ada anauccment "kepada NUR NADIA NATASYA BINTI YUSOF sila ke parking kereta ibu anda sedg menunggu anda." Wait mak tiri aku nk jumpa aku "dik mak tiri kau dtg tu tk nk gi ke." Soal Fahmi "aku bukannya tknk pergi tapi aku.....aku takut." "Tkpe kau pergi je nnti ade ape² bagi tau kitorang k." Aku hanya angguk dan pergi dari situ.
At the parking:
Nad menampak ibunya (a.k.a mak angkat) dan ayahnya dan Nad pun pergi menuju ke sana dan disitu nampak lah adik Jahan*m dia tu and Smpai je kat situ ayah nya tuan Yusof menampar Nad "KAU NI NEMANG BAWA SIAL KAN KAT KELUARGA NI! BUAT MALU AKU JER KO TAU TAK?!" Penampar itu membuat hujung bibir Nad darah dan muka nya merah "kenapa papa lempang Nad!? apa salah Nad?!" Soal Nad balik kepada ayahnya sambil menangis dan tangannya mula menggigil dan bukan papanya yang jawab tapi ibunya yang jawab "kau ni memang pura2 tak tahu eh. Adik ko cakap yang kau 'MENY*ND*L' kat sini!.eh kau ni buat malu keluarga jetau." "Papa adik tak pernah buat mcmtulah papa. Papa lebih percaya perempuan ni dari anak papa sendiri!." "KURANG AJAR!" Satu tamparan hinggap ke muka Nad yang membuat Nad terduduk "AKU TAK PERNAH AJAR KAU UNTUK JADI BIADAP!AKU PUN TAK HINGIN LAH NK ADA ANAK MACAM KAU NI BAWA MALANG! KO DENGAR SINI NUR NADIA NATASYA BINTI YUSOF KAU JANGAN JEJAK LAGI KERUMAH DAN KAU BUKAN ANAK AKU LAGI!." Papanya berlalu pergi dan meninggal anaknya sendiri begitu juga dengan adik tirinya dan maktirinya meninggalkan anak itu sendiri di parking. Nad tidak boleh menahan sakit itu lagi dia bergegas ke bilik dorm nya dan mengambil ubat yang selalu dia makan tapi sebelum dia makan Nad seperti mahu pengsan dan betul dia pengsan dan tidak sedarkan diri.
Pov Kahar:
Aku Time tu tengah dlm perjalanan nk ke bilik Nad untuk menyapanya tapi sebelum aku memasuki koridor bilik Nad pintu itu telah dibuka aku bergegas ke sana dan memasuki bilik itu bila Smpai je masuk bilik Nad tiba-tiba aku ternampak Nad terlantar dilantai dengan ubat botolnya ditangan nya "YAALLAH NAD!NAD BNGUN NAD! TOLONG! TOLONG!." Aku meminta tolong untuk memanggil warden dtg dengan cepat n salah satu junior dtg ke aku "eh bang knpa ni?." "Cpt tolong panggil kan warden!!." Budak itu dgn pantas pergi memanggil warden dan tak lama itu mr sin pun dtg "Kahar what happend to Nadia" "saya tak tahu sir saya dtg terus dia terlantar Sir." Aku bercakap sambil menangis merayu dgn sir"ok can you plss carry Nadia i will get my car." Aku hanya angguk dan turun kebawah.
Sorry aouthor dhlama tak update
Btw dhnk raya gessss ahggg so excited
YOU ARE READING
Janji Manis
Non-Fiction"Aku sudah jatuh dalam asmaraloka, sungguh aku mencintaimu dunia Ratna pakaja.akanku renung wajahmu seperti ku renung candra kirana di bumantara, kerana engkaulah adratna pekasa."-KAHAR Start:24.3.2023 End:? CAST ON THIS STORY:- -nadia -Kahar -Ariz...