Lord Bang Chan ailesi tarafından ona bahşedilen bu sonsuz krallığın tek varisiydi, ilerde hükmedeceği krallığın güvenliğinden ve insanlarla olan dengenin sağlanmasından sorumluydu ona hangi niyetle olursa olsun yaklaşmaya çalışan herkes sivri dişlerinin arasında can verirdi..
✽
Kim Seungmin ise insanların dünyasında yaşayan sıradan bir gazeteci ve yazardı. Üniversite son sınıfa gidiyordu. Ailesi olmadığından tek başına yaşayan, başına buyruk ve oldukça meraklı bir gençti. Geçimini ise ara sıra kaleme aldığı bazı hikayelerden sağlıyordu. Özellikle ilgi alanı ise hakkında çok şey yazılıp söylenen ama gerçekte kimsenin ne olduğunu bilmediği vampirler hakkındaydı.
✽
Vampirler ve insanların dünyasının arasında keskin bir çizgi ve oldukça katı cezalara dayalı olan bir kural vardı. Kimse kimsenin tarafına geçmez var olan düzeni bozmak istemezdi. Ancak arada yaşanan bazı istenmeyen durumlar olurdu. Vampirler avlanmak için insanların dünyasına girer ve orda kargaşaya sebep olurlardı bunun duyulması halinde ise o vampirler hiçbir müsamaha gösterilmeksizin ateşte yakılırdı.
Vampirler Susuzluklarını gidermek için etraftaki her türlü hayvanın kanını içmekte serbestiler.
Peki ya vampirlerin tarafına geçmeye cesaret eden insanlara ne olurdu?
Yakalandıklarında kraliyetin kör ve soğuk zindanlarında süresiz işkence edilirler, işkenceyi kaldıramayacak gibi olanların kanları emilirdi.
Her iki tarafın da acımasız kuralları ve akıl almayacak şekilde uyguladıkları çözümleri vardı. Bu kurallar; kraliyet üyelerinin ve insanların oluşturduğu seçkin kimselerden oluşan kurul tarafından ortak alınırdı. Bazen yeni kurallar almak için veyahut aralarında oluşan anlaşmazlıkları çözmek için iki taraf da yılda 2 kez yazın kavurucu sıcağında ve kışın dondurucu soğuğunda bir araya gelir yeni kurallar alırlar veya var olan bazı kuralları feshederlerdi.
Vampirlere ve insanlara bu kurallar okullarda öğretilir ve uymaları istenirdi çoğunluk kurallara uyar ve barış içinde yaşarlardı..
..Tâ ki Lord Bang Chan sınırda bir faniyi yakalayana kadar..✽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLOOD🩸CHANMIN
Vampire"Senin kanın Seungmin, benim karşı koyamadığım en büyük zaafım... Gelip bana teslim ol ki seni ödüllendireyim küçüğüm."