Следващият ден
Гл.Т. Джънкук
Днес е денят, в който ще си избираме годежни пръстени. Затова се събудих рано, за да видя по бързо скъпата ми годеница. Оправих се набързо и се нахранихме с мама. След това се качихме в колата и потеглихме. След около половин час пристигнахме в дома на Ха Ри. Паркирах колата възможно най-скоро и влязох вътре, за да се видя със скъпата ми женичка.
Аз: Добро утро лельо!!- огледах се за Ха Ри.
Г-жа Ким: Тя е горе Джънкук, чака те.
Сърцето ми се изпълни с щастие и аз бързо отидох горе. Без да се замисля отворих вратата на нейната стая и влязох вътре. И гледката която видях беше...просто нямам думи. Нейната млечна кожа, покрита с розова къса рокля, правейки видими тънките й привлекателни крака. Тя беше твърде заета с разплитането на вълнистите й кичури коса, че дори не ме забеляза. Бавно заключих вратата и се доближих към нея.
Гл.Т Автор
Ха Ри: Мамо, можеш ли да ми помогнеш с роклята?- Тя попита с медения си глас, и Джънкук тръгна към нея. Ръцете му се плъзнаха около кръста й, придърпвайки малкото й тяло към гърдите на Джънкук, докато Ха Ри изтръпна от допира му, разбирайки че не е майка й.
Ха Ри: К-кой си ти?- попита тя без да помръдва, Джънкук леко се усмихна и вдъхна от аромата й. Харесваше му аромата на ягодки.
Джънкук: Аз съм, скъпа.- проговори той, Ха Ри си отдъхна. Но скоро пак напрежението я обзе.
Ха Ри: Джънкук?- попита тя, Джънкук кимна и постави брадичката си на рамото й.
Ха Ри: Д-джънкук как-Преди Ха Ри да завърши изречението си Джънкук я обърна и я затисна към стената.
Джънкук: Шшш...- каза ксто сложи палеца си на устните й - Говориш много, скъпа. Изглеждаш секси в тази рокля- Той каза, като горещият му дъх се разбиваше в устните на Ха Ри. Взираха се един в друг, докато Джънкук не издържа и нападна жадно устните й. Той понесе крехката й фигура и тръгна към леглото без да прекъсва целувката. Нежно я постави на леглото, продължавайки да я целува, а тя от своя страна не се дърпаше. Искаше да опита тези устни толкова много. Тези пухкави и сладки устни.
Отделиха се поради недостига на въздух и се погледнаха в очите. Джънкук погали едната й буза.
Джънкук: Изглеждаш зашеметяващо.- каза той и постави малка целувка върху меките й устни. Ха Ри не се дърпаше, харесваше й и то много. Умираше да го види пак и да усети тези меки истни върху своите.
YOU ARE READING
-•Destined of love🌹•-
Romance-Толкова съм щастлив, че вече си моя. -Аз също. -Но ме беше страх. -От какво? -Че ще те загубя. Тук има толкова много по красиви мъже от мен. -За мен на света няма по красив и добър човек от теб. Обичам те толкова много. Никога не съм мислила да те...