-•Глава 13•-

85 4 0
                                    

Гл.Т. Автор
Времето лети толкова бързо. Денят дойде. Ха Ри се усмихваше, докато се гледаше в огледалото в булченската си рокля.

Г-ца Мин: Изглеждате толкова красива, госпожо.

Ха Ри: Благодаря.- каза като не спитале да се усмихва.

Г-ца Мин: Толкова се радвам за вас.

Тогава майката на Ха Ри дойде в стаята и видя че вече е готова за сватбата.

Г-жа Ким: Изглеждаш толкова красива, миличка.- каза, като започна да я прегръща.

Ха Ри: Защото майка ми също е красива.

Г-жа Ким: Малкото ми момченце порасна.- каза като няколко сълзи се спуснаха по лицето й.

Ха Ри: Мамо не плачи, и аз ще се разплача.

Г-жа Ким: Недей ще се развали гримът ти. Добре спирам да плача.

На вратата се почука и оттам влезе бащата на Ха Ри.

Г-н Джеон: Малката ми принцеса, изглеждаш ослепително.- каза той като я завъртя.

Ха Ри: Благодаря, татко.

Г-н Джеон: Хайде да тръгваме всички ни чакат.

Ха Ри кимна и те се запътиха към олтара. Започна да звучи тиха музика, докато Ха Ри и баща й се запътваха към Джънкук.

Г-н Джеон: Да я пазиш, момче.- подшушна на Джънкук, като подаде му подаде ръката й. Той от своя страна кимна.

Двамата се гледаха в очите.

Джънкук: Изглеждаш ослепително.- каза той при което Ха Ри се усмихна.

Церемонията протече нормално. Всички се прибраха по домовете си.

Двамата съпрузи бяха в домът си и лежаха гушнати на леглото.

Джънкук: Толкова съм щастлив, че вече си моя.

Ха Ри: Аз също.

Джънкук: Но ме беше страх.- Ха Ри го погледна.

Ха Ри: От какво?

Джънкук: Че ще те загубя. Тук има толкова много по красиви мъже от мен.

Ха Ри: За мен на света няма по красив и добър човек от теб. Обичам те толкова много. Никога не съм мислила да те нараня. И няма да го направя.

Джънкук: Знам, че ме обичаш.- двамата се целунаха нежно и заспаха в прегръдките си.
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
Край.

-•Destined of love🌹•-Where stories live. Discover now