Джънкук: Правиш ме луд, скъпа.- прошепна той срещу устните на Ха Ри, притискайки се към нея. Целуна я отново, но този път по страстно. Отдръпвайки се за глътка въздух, Джънкук забеляза издутите устни на Ха Ри, което го накара да прехапе устна преди да атакува врата й. Впивайки зъби в меката и гладка повърхност на врата й, той го захапа.
Ха Ри: Д-джънкук.- Тя изстена леко, поставяйки дланите си от двете страни на гърдите му, спирайки го да продължи. Джънкук спря и погледна Ха Ри с виновно лице.
Джънкук: Съжалявам Ха Ри. Прекалих. Трябва да.- Джънкук не можа да завърши изречението. Ха Ри го прекъсна, поставяйки дълга целувка върху пухкавите му устни.
Ха Ри: Говориш толкова много. Казала ли съм нещо?- Ха Ри попита с мек глас, докато Джънкук я наблюдаваше с чисто обожание. След секунда Ха Ри обърна позицията си. Сега е върху него. Джънкук я погледна, като захапа долната си устна.
Ха Ри: Спрях, защото закъсняваме, скъпи.- тя прошепна в ухото му, което го накара да изтръпне. Тя слезе от леглото и целуна малкото носле на Джънкук.
Ха Ри: Можем да го продължим после, ако е възможно.- Ха Ри прошепна отново и на бързи крачки се запъти към банята.
Джънкук: По дяволите... Това момиче знае как да ме влудява.- Джънкук говореше с флиртуваща усмивка, оправяйки ризата си, преди да излезе от стаята. След няколко минути всички се приготвиха и се качиха в колата.
Г-жа Ким: Ха Ри ти ще седиш пред седалката с Джънкук. Аз и г-жа Джеон ще седнем отзад.- както каза тя, Ха Ри седна отпред на седалката. Всички вече са в колата. Джънкук запали двигателя и потеглиха към магазина за бижута. Той хвърли поглед към Ха Ри, когато нещо привлече очите му. Тъмен червеникаво-лилав белег на врата й. Той се усмихна, когато събитията от по-рано минаха през ума му. Джънкук хвърли поглед към Ха Ри и се усмихна.
Гл.Т Ха Ри
Понякога мога да бъда смела, сякаш съм обладана, но сега се чувствам сякаш искам земята да се отвори и да ме погълне. Дадох смело обещание и сега не знам как ще се изправя пред него. Как мога да се измъкна от това сега. Айшш Ха Ри много си умна.Най-накрая стигнахме до магазина за бижута. Свалих колана си и всички излязохме от колата, очаквайки Джънкук, тъй като той трябва да я паркира.
KAMU SEDANG MEMBACA
-•Destined of love🌹•-
Romansa-Толкова съм щастлив, че вече си моя. -Аз също. -Но ме беше страх. -От какво? -Че ще те загубя. Тук има толкова много по красиви мъже от мен. -За мен на света няма по красив и добър човек от теб. Обичам те толкова много. Никога не съм мислила да те...