-•Глава 03•-

85 5 1
                                    

Всички бяха в хола и мълчаха. Г-жа Джеон и г-жа Ким, стояха срещу двамата младоженци, никой не можеше да каже и думичка. Двамата бяха един до друг като погледите им бяха забити в земята.

Г-жа Ким: Ха Ри, какво беше това?

Ха Ри: Мамо аз- беше прекъсната от гласа на Джънкук.

Джънкук: Лельо, не й се карай. Аз бях този, който я целуна първи.

Г-жа Джеон и г-жа Ким се спогледаха и започнаха да се смеят. Двамата с Джънкук се погледнаха за момент, като бяха леко объркани.

Г-жа Джеон: Хахаха... Никога не съм предполагала, че Джънкук може да се изплаши толкова.- каза през сълзи тя.

Джънкук : Значи не сте ядосани. Няма да развалите този брак?

Г-жа Ким: Не.. защо бихме го правили? Вие двамата само се целунахте. Нормално е между младоженци.

Ха Ри въздиша от облекчение.

Г-жа Ким: Но децата не го правят преди брака.

Г-жа Джеон: Ако искате да се целувате, първо заключете вратата.

И двете майки отново започнаха да се смеят, докато се потупваха по раменете. Ха Ри погледна към Джънкук който ѝ се усмихна.

Г-жа Джеон: Добре! Трябва  да се подготвим за годежа. Утре ще ходим до магазина за бижута за пръстени. Така че и двамата не отивайте на работа утре.

И двамата кимнаха.

Г-жа Ким: Вече е късно. Предполагам, че е време да се прибираме. Ще се видим утре.

Г-жа Джеон: Добре, пазете се. Ще се видим утре.

Г-жа Ким: Да тръгваме Ха Ри.

Ха Ри: Чакай, ще взема чантата си от горе.

И тогава тя се стрелна нагоре. Грабвайки чантата си, Ха Ри се обърна от звука на щракването на вратата. Джънкук стоеше на вратата с закачливата си усмивка.

Ха Ри: Какво правиш?-  попита тя, докато той бързо я грабна и вдигна, карайки я автоматично да увие крака около кръста му.

Джънкук: Не мога ли да дойда в стаята си?

Ха Ри: Пусни ме.- тя се дърпаше но без успех.

Джънкук: Хайде, скъпа, не можеш просто да ме оставиш така, без да ме целунеш за сбогом.- Джънкук прошепна в ухото ѝ, карайки я да настръхне.

Ха Ри го погледна с ококорени очи като той ѝ се усмихна.

Ха Ри: Мама ме чака. Трябва да тръгвам.

Джънкук: Дай целувката ми и ще те оставя.

И тогава Ха Ри даде малка целувка. Джънкук я пусна и прехапа устна, от което Ха Ри почервеня.

Ха Ри: Ч-чао.- казя тя след което избяга от стаята, докато Джънкук се кикотеше на сладкото ѝ поведение.

-•Destined of love🌹•-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz