biz ikimiz tek

12 0 1
                                    

Bu arada ben mine.mine ışık. Hayatıma hoşgeldiniz renksiz ve ruh gibi olan bir hayatta hoşgeldiniz.bu yolculukta birlikteyiz

Ankaraya 3.gelişimdi. böyle güzel bir şehire gelmek beni mutlu etmişti ilk adımlarımı atıp havaalaninda arkadaşımı beklemeye başladım.bana iniş yaptığım gibi geleceğini söylemişti oysa ben 35dk boyunca onu bekledim.tabiki de bunun hesabını soracaktım.arkadaşımın ismi selin idi.beklememin sonucunda nihayet selini gördüm.bana yaklaşıp sarıldı.

Selin:ya kanka kusura bakma geç kaldım bir görsen nasil trafik vardı

Mine: kızım İstanbulda da bu bahaneyi kullanıyordun değiştir şunu ya sjbsjsn

Selin: aaa doğru unuttum ben neyse hoşgeldinn.

Mine:hoşbuldumm.

Selin:arabam şurada gel gidelim.

Selinle bavullarımı alıp arabanın yolunu tuttuk.bavullari bagaja yerleştirdikten sonra ön koltuğa geçtim selinde çok geçmeden yanıma geldi.birlikte selinlerin evine gidiyorduk.selinde aynı benim gibiydi tek yaşıyor,mimar,ve hatta bir kedisi bile vardı.neredeyse hayatlarımız aynıydı.onun ailesi istanbulda yaşıyordu.o ise ankarada. ben ise izmirde yaşamama rağmen onunla hep İstanbula gelirdim.ailesi benide kendi kızları gibi severdi.

Selin evinin önünde durunca hemen arabadan indik.evi çok tatlıydı.su mavisi olan binanın yanında rengarenk bir sürü çiçek vardı. kapısı özenle süslenmiş, koyu pembeye boyanmıştı.2 katlı şirin bir evdi...

Bavulları alıp içeri girdik.evin kapisini açtıktan sonra eve kendimizi zor attık ikimizde çok yorulmuştuk.o şirketten benim için gelmişken bende yolculuk yüzünden yorgundum.ben selinin yanına o kadar çok geliyordum ki kız boş bir odasını benim için bana özel bir oda yapmıştı. Aynı şekilde bende kendi evimden bir odayı onun için hazırlamıştım.selin mutfağa girip kahve istiyormusun diye sordu olur dedim.o ikimize kahve yaparken bende bavullarımı açıp eşyalarımı yerleştirdim.sonra telefonumu elime aldım ve gelen haberleri okudum.ankara da gece 3 sıraları bir kadın çıkmaz sokaklardan birinde öldürülmüştü.

Hemen haberi seline gösterdim.böyle mesajlara alışkın degildik.o da okuyunca yazık der gibi bir bakış attı bana. ben telefonumu kapatıp masaya bıraktım selin kahveleri getirirken televizyonu açtım.aynı haber burada da vardı.selinle birbirimize baktıktan sonra kahvelerimizi bittirdik.sonra selin konuşmaya başladı

Selin: bugün birazcık dinlenelim yarın iş başı yapacağız.

Mine:tamam o zaman kız kıza takılıyoruz

Selin: eveeveeett

Selinle hazırlanıp dışarı çıktık. Sözde dinlencektik ya.olsun dışarıda ilk önce alışveriş mağazasına girdik nasıl olsa zenginiz hahahah.

Alışveriş bittikten sonra biraz daha gezip eve geçtik.aldiklarimizi denerken bir yandanda şaka yapıyorduk selin düğün için bile abartı olan bir elbiseyi üstüme tuttu ve

"bak kanka bu günlük gider sana he

"başka emrin? bune ya ksbdhjsns"

"bide Bi makyaj yaparız sana"

Dediği an gülerek salona geçtim ve hala arkamdan bağırıyordu

"taş olursun yeminle taşş"

Salondaki telefonumu alıp yemek sipariş etmek için selinin yanına gittim

"yemek sipariş edeceğim"

"kanka sen salakmısın?"

Mine: mısın ayrı

"hsjsjsj kanka biz ikimiz gibi burada aşçı dururken yemek sipariş etmek kimin haddine?!?!"

"tamam yapalım ellerini yıka mutfağa geç geliyorum hemen."

"acele et"

Yukarı çıkıp pijamalarımı giyindim evde rahat olmam gerekiyordu.asagi inip selinin yanına,mutfağa gittim.o sıra Selin çoktan üstünü değiştirmiş,ellerini yıkamış,saçını bağlamıştı benim ellerimi yikamamla yemeğe başladık.

__________

Uzun süren yemek aşamasından sonra selinle bir börek yapmıştık.firina verip 30 dk bekledik fakat Selin ve benim gibi beceriksiz iki insandan ne beklenir ki?

"kankaaaaa koş börek yanmisss"

"nasıl yaaa daha süresi dolmadı"

O sıra koşarak mutfağa girdim.

"He aynen süresi dolmamış o zaman bırakalım kömür olsun"

"kanka sana inanamıyorum 30 dk yerine 1.30 dk ayarlamissin fırını" dedim.

"neeee" diye bir şaşkınlık ile fırına bakti selin

"ya yuh be"

" ya ben fırın kullanmayı ne bileyim?" Diyince aşırı kınayici bir bakış attim seline.

"ben yemek sipariş ediyorum sende şu yanmış böreği at"

" tamamm"

Yemek siparişi verdikten 15 dk sonra yemeklerimiz geldi ve yedik.

Aşağıya bir Mine ve Selin bırakalımm♡

Aşağıya bir Mine ve Selin bırakalımm♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mine

Selin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selin

Tek başına yolculuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin