Şövalye

367 29 222
                                    

Hayat sana girsin Drowned...



Amerika'nın gözünden

Saraya girdiğimde hala aklım Kıbrıs'ın bana dediğindeydi.

O benim babam...

Nasıl olabilirdi böyle bir şey? Dediğim gibi Türkiye daha çok genç nasıl olabilir ki? Galiba buna alışmam gerekiyor. Türkiye'nin odasına girecekken durdum. Girmek istemedim daha doğrusu. Hizmetçiden bir tane kağıt ve kalem istedim. Ona minik bir not bıraktım. Ve hizmetçiden kimliğimi söylememesini söyledim. Merdivenlerden aşağıya inerkenİmparatorlukların konuşmalarını dinledim.

(Drowned;)

N: Osmanlı beni daha çok seviyor!

S: Kes lan daha çok beni seviyor!

O:Kendimi çok seviyorumm

İçme ihtimalleri %99.9999. Umarım gerçek değildir bu konuşmalar. Ve ya gerçek olsun Türkiye ile Rusya evlenemezler. Ne yani, rakip elemek yasak mı? Burası benim Çöplüğüm. Ben ne istersem o olur. Bahçeye indim ve Kıbrıs'ı gördüm. Kıbrıs yanıma geldi ve küçük boyuyla bana baktı.

KKTC: Neden gidiyorsunuz? Daha çok erken

Bu kız beni mi gözetliyor yoksa bana mı öyle geldi? Yani, benim ne zaman geldiğimi ve kaldığımı felan hesapladığından dedim. Aynı Azer amcası. Her boku gözetliyor.

Ame: Evet, gidiyorum Kıbrıs

KKTC: Bu kadar erken gelmen olanaksız

Ame: Neden?

KKTC: Çünkü babam misafirlerini hemen yollamaz. Aksi taktirde daha fazla kalmasını sağlar. Sen ajan felan mısın?

Kıbrıs'ın dediğine güldüm. O ise hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Ne yani ajan olup Türkiye'yi mi öldüreyim?

Ame: Değilim Kıbrıs. Sadece Türkiye'ye geçmiş olsun dedim.

Kıbrıs gözlerime baktı. Türkiye'ye ne kadar da benziyor. En çokta gözleri. Türkiye'nin kızı olduğu uzaktan bile belli oluyordu. Artık buna alışmam gerekiyor. Canımı acıtsa bile.

KKTC: Siz şövalye misiniz? Çok benziyorsunuz.

Ame: Evet, biraz öyleyim.

KKTC: O zaman siz ülkeleri koruyorsunuz. Ama siz ülkesiniz

Dediğime pişman etti! Çocuk benden zeki çıktı lan. Benim aklıma asla böyle şeyler gelmezdi. Bizden zekileride varmış demek. Şimdi bir şeyler demem gerekiyor.

Ame: Bir ülke 2 işi aynı anda yapabilir Kıbrıs.

KKTC: Peki, sg

Ame: Efendim?

Dediğinden bir bok anlamadım. Ben mi malım yoksa o mu garip? Galiba Türkçe bir şey dedi. Bari anlamını öğreneyim de Türkiye'yi tavlarken yardımcı olur. Çok zekiyim be!

Ame: O ne demek Kıbrıs?

KKTC: Eee, şey demek...

Ame: Evet?

KKTC: SENİ SEVDİM GÜLÜM demek. Babam sana demedi mi?

Ame: Baban bana demedi. Ve ayrıca bende seni sevdim Kıbrıs.

KKTC: Teşekkürler şövalye

Ona gülümsedim. Kısa günün kârı gençler. Artık abiniz sg'nin ne olduğunu biliyor. Artık bir Türk çocuğuyum. Okuldan kaçmam için bir nedenim var. Bahçeden çıktığım ve arabama bindim. Keşke Türkiye'yi görebilseydim. Onu çok özledim... Aklım hala konser gecesindeydi. Her şey kusursuzdu ve güzeldi. Birbirimize oldukça yakındık. Ama şimdi... Şimdi ise yanına bile gidemiyorum . Onla oldukça uzak, onunla oldukça soğuktuk. Kısaca onu çok özledim...


Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin