Yunanistan×Türkiye+Proje

576 32 119
                                    

Selam gençler! Nasılsınız? İyisinizdir umarım. İzlenmeler artıyor teşekkür ederim. Bir haftada 2 tane hikaye atmayı düşünüyorum ama vaktim olursa. Biliyorsunuz okul var ve fazla ödev veriyorlar;-) buna rağmen atmayı deneyeceğim. Hikayeyi beğenip yorum atmayı unutma yoksa sana burdan nükleer bomba tükürürüm ona göre.

Amerika'nın gözünden

Yanağım hala cızlıyor. Bana neden böyle davranıyor ki? Ben ona ne yaptım? Neden ben? Neden hep benim canım yanıyor? Neden ben sevilmiyorum? Neden kimse beni sevmiyor?

NEDEN?

NEDEN?

Kendimi bulduğum ilk tuvalete attım ve ağlamaya başladım. Bir an durdum ve kendime baktım. Ellerime, kollarıma ve o lanet olası yüzüme. Bu yaralar hepsi onun suçuydu. Ben bunu mu hak ettim? Aynadan kendime baktım. Dudağımdan feci şekilde kanlar akıyordu. Bu kan ve yara neydi ki? Bu yara benim için yara değil, bu kan benim için kan değil. Ama bunlar benim için bir acıydı. Aynadan tekrar kendime baktım ve arkamda o duruyordu.

Türkiye...

Hemen yanıma koştu ve yanağıma baktı.

Türkiye'nin gözünden

Bugün Amrika'ya neler oluyordu? Sabah bir şimdi iki.

T: Kim vaya kimler yapıyor sana bunu? Lütfen söyle bunu bana.

A: Sadece düştüm Türkiye. Endişelenecek bir şey yok.

Hemen bir tane peçete alıp suyla ıslattım. Yavaşça Amerika'nın dudağına doğru getirdim.

T: Amerika, lütfen bunları sana yapanlar kim? Söyle bana aramızda kalıcak.

A: Düştüm dedim ya Türkiye. Afedersin ama bulsan ne yapabilirsin ki?

Dalmamak için zor tutuyorum kendimi. Babası kılıklı ne olacak? Sana karışanı bir bulursam neler yaparım neler. Ama sen nankör olduğun için yapmayacağım. Elimi çektim ve peçeteyi çöpe attım

T: Biliyorum Amerika. En güçlü, yardıma muhtaç olmayan, en korkusuz ülke sensin tamam. Ama ben sana yardımcı olamaya çalışıyorum.

A: Yardımına gerek yok Türkiye. Kendini yorma

T: İyi sen bilirsin ABD (Trip mood on)

Tuvaletten çıktığımda zil çaldı. Cennet gezintisine başlıyoruz dicem de burası anca cehennem gezintisi olur. Bizimkilerin yanına gitmeye karar verdim. Başka gidecek yerim mi var benim? 50 kuruş ver felsefe yapmıyam. Bizimkiler sınıftaydı bende sınıfa girdim.

Kazak: Abi yardım et

T: Ne oluyor yine?

Kazak bana Hindistan'ı gösterdi. Ne yapıyor bu amk?

Ö: Kazakistan koluna dokundu bu da şimdi kendisini perdeyle boğmaya çalışıyor.

U: HiNt DiZisİĞ~

J: Of Of

G.k: Birde benim dizilerime laf atarsınız.

K: Ama dostum seninkilerinin ölmesi için 5 dakika bekliyoruz

G. K:En azından benimkiler ölüyor. Bununkiler ölmüyor

A: Rezillik

U: Almanya!

A: Ay hoşt ulan

Ö: Böyle mi kalacak?

T: Ölmeyeceği için bir sorun yok

Ay IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin