29. října 2020
,,Dobré ráno. Trochu jsme vytuhli. '' ozval se ospalej hlas.
,,Dobré ráno. Ráda bych udělala snídani, ale asi tě nepřekvapí, že tady není vůbec nic. '' zasmála jsem se.
,,Nezajdeme někam ven?'' navrhl Toby.
Šla jsem se tedy oblíknout a upravit.
Toby mě vzal na snídani do jedné vyhlášené snídaňové restaurace v LA. Pro mě i blbej odpadkovej koš byl dokonale moderní.
V parku jsem viděla sportovce, pejskaře, studenty, páry. Prostě všude hrozně lidí. Každej úplně jinej a originální.
No den uběhl rychleji, než jsem si myslela a já byla ve svém bytečku úplně sama.
No začala jsem si vybalovat první věci. Začala jsem kuchyní. Potom ložnicí (bez postele) nakonec koupelna a obývák.
Abych vám popsala můj nový byt. Je to garsonka se střechovým oknem nad postelí (která tam jednou doufám bude). Jsou to tři místnosti – předsíň, koupelna a velká místnost (obývák, kuchyně a jídelna) a potom ložnice. Byla jsem do toho bytečku hrozně zamilovaná. Koupelna byla podle mých představ. Chlapům, kteří mi děli byt jsem ukázala koupelny od Vogue a oni mi jí udělali. Ukázala jsem jim kuchyň z Pinterestu a najednou tam byla. No už jenom ta postel, protože asi týden musím teď spát na gauči.
Takže už čekám na postel a na to až zajedu do nějakého home shopu, kde si koupím všechny ty doplňky, bez kterých bych svůj byteček nemohla mít.
Tak konečně mi dorazila postel. Jsem na sebe dost hrdá, protože jsem jí dostala od vchodových dveří z chodníku až do svého bytu.
Ano dobře v domě máme výtah, ale stejně cesta od výtahu ke dveřím není zas tak krátká.
No a konečně jsem se dostala i do toho home shopu o kterém jsem tady mluvila.
Koupila jsem si všechno, co asi mladá puntičkářka potřebuje ve svém bytečku.
Už od krásné nádobky na mýdlo až po polštářky do postele. Svíčky, rámečky, stojánky, hrnečky a nádobí do kuchyně a tak.
Prostě si představte holčičí pinterest byt, a tak vypadá ten můj.
Dneska jsem se fakt upravila. Namalovala jsem se a oblékla svoje nové oblečení a vyšla si do restaurace pro sushi a potom do baru na drink.
Sushi jsem si dala s avokádem a lososem a k tomu domácí limonádu. U toho jsem si četla svoji oblíbenou knížku a myslela na to, kam jsem se posunula a jak moc jsem změnila svůj život během necelého měsíce. Před pěti týdny jsem byla ve svém rodném městě a se svojí rodinou a najednou jsem několik set kilometrů od nich sama v LA a jím večeři. Sama!
A taky za chvilku vyrážím do baru a taky sama. Toby je totiž doma a tady zatím nikoho neznám.
Bar jako z hollywoodského filmu. Všude dokonale oblečené žesnký a dokonale vysportovaní kluci a pak tu jsem já.
Stojím na baru a odvážně si objednám Sex on the beach. Najednou ke mně přiběhla vysoká holčina a nahlas mě pozdravila.
,,Ahoj, seš hrozně hezká!'' křikla mi do ucha a s úsměvem se na mě podívala.
,,Ahoj, moc děkuju. Ty seš taky kočka. '' pochvalu jsem jí oplatila a vzala si do ruky svoje pití.
,,Jmenuju se Nina. Ty jsi? ''
,,Já jsem Maya. Jsem tady v LA nová. Asi před týdnem jsem se přistěhovala.''
,,Aha a už máš někde práci nebo tak? Studuješ? '' začala se ptát a objednala další drink.
,,Jsem necelej půl rok po dokončení vejšky a..'' najednou mi skočila do řeči.
,,Wau vysokoškolačka. Takže blbá nebudeš a cos studovala? ''
,,Vědeckou. Taky čekám na to až se mi ozvou z jedny vědecký laboratoře. ''
,,Ty kráso! Takže z tebe bude vědec joo?! Hustý! '' křikla a vzala mě za ramena.
,,Tak pojď ty moje skumavko, jdeme pařit. ''
Asi jsem nikdy podobnou holku jako je Nina neviděla. V ní jsem viděla obrovskej rozdíl od lidí z města, kde jsem vyrůstala.
Jinak je hrozně hezká. Má dokonalou postavu, hezký prsa i zadek. Kudrnatý vlasy a tmavou pleť. Má velkou pusu i oči, výrazné líčení a dost odhalené oblečení.
,,Čau lidi, tohle je Maya. Mayo tohle jsou lidi. '' ukázala do davu asi deseti lidí.
Bylo tam spoustu lidí. Dian, Mia, Stefanie, Erik a Paul. A ještě spousta dalších lidí, jejichž jméno jsem zapomněla během prvních pár vteřin.
No hodně jsem se ten večer bavila a taky dost opila. Jaj to ráno budu zase vypadat..
YOU ARE READING
Planeta B
RomanceCelý život jsme si mysleli, že tu jsme sami. Že naše planeta je jediná, na který je život. Vědci studují ostatní planety už několik let. Nenašli nic víc než jednoduché bakterie. Udělali dočasný závěr: Naše planeta je ta jediná. NENÍ ŽÁDNÁ PLANETA B...