kapitola 7

6 0 0
                                    

Když jsme přijeli z práce k němu domů, odložila jsem si sako a posadila se ke stolu.

,,Nemám tady nic moc k jídlu, ale jestli máš hlad, můžu něco uvařit." řekl a postavil se přede mě.

Já se na něj podívala skrz řasy a jen jsem lehce vydechla.

,,Teď je jídlo poslední na co myslím..." pomalu jsem se k němu zvedla a chytla ho za boky.

Rychle vydechl a začal mě líbat. Já začala sténat a on si mě posadil na stůl. Sundal mi kalhoty i tanga a začal mě dělat pusou. Já začala sténat a pomalu mu rozepínala rifle. Vzala si ho do ruky a pomalu začala masírovat. On pro ti mě začal těžce dýchat a rychle do mě vjel. Vzal mě za obě nohy a začal mě tvrdě šukat. Věděl, že přesně to chci. Aby se mě vymrdal duši.

,,Bože, nepřestávej!" křičela jsem dokola.

On mě najednou vzal na nohy do náručí a odnesl mě do ložnice.

Položil mě na jeho obrovskou postel a otočil si mě zezadu. Vnikl do mě a já se prohnula v bocích. Pomalu jsem se začala krouživě pohybovat proti němu.

,,Kurva, chci tě mrdat tak tvrdě, že budeš slyšet přes celej dům." vydechl a začal mě šukat ještě tvrději.

,,Chci to!" otočila jsem se a zašeptala jsem.

Rychle si mě otočil a tvrdě do mě vnikl, chytl mi ruce a dal mi je za hlavu. Položil na mě celou váhu jeho těla a šukal mě, tak tvrdě, že jsem se udělala během pár vteřin třeba desetkrát. Orgasmus nepřestával, takže jsem jenom sténala a křičela jeho jméno.

Lepší rozloučení jsem si nemohla přát.

Planeta BWhere stories live. Discover now