kapitola 5

9 0 0
                                    

Když jsme přišli do jeho obří jídelny spojené s obývákem, jídlo už bylo připravené na stole.

,,Aha, tak i tohle jste měl naplánované. Taky jsem uspěla v tomto testu, že? Kolik holek jste si sem už pozval? '' provokativně jsem se zeptala.

,,Mayo, já si k tomuto projektu zvu spíše muže než ženy a s muži rádi zajdeme na pivo a probereme všechno u hokeje. Ty jsi vlastně první žena, kterou tady mám a která je součástí tohoto projektu. '' snažil se mě namotat, ale já se opravdu snažila odolat.

Bože, ale kdybyste ho viděli. On byl prostě dokonalej. Jak vystřiženej z časopisu pro dospělý. Byl svalnatej, měl vousy a modrý oči. Výrazný lícní kosti a plné rty, které mě sváděli už od samotného začátku.

Nevím proč, ale pořád jsem měla pocit, že tím zradím Tobyho, i když s ním jsme si ujasnili, že ve vztahu nejsme.

,, Mayo?'' vyrušil mě ze snění a podal mi sklenici s vínem.

Po večeři a třetí lahvi vína, jsme seděli na gauči a povídali si o jeho rodině. Probrali jsme snad úplně všechno. U předkrmu mi vysvětlil celou záležitost Planety B a potom už jsme se začali bavit o osobním životě.

,,Donesu ještě víno.'' zvedl se z gauče.

,,Diane už nikam nechoď.'' zasmála jsem a pak si uvědomila, že mu tykám.

,,Bože, omlouvám se. Chtěla jsem říct, nikam nechoďte. '' zarazila jsem a usmála se na něj.

,,Ale to není špatný nápad. Potykáme si. Já už ti stejně od začátku tykám. Pro nás oba to bude příjemnější. Co ty na to? '' přinesl sklenici whisky a podal mi jí.

Já se zvedla z gauče, kde jsem už ležela jako doma. Byla jsem pouze v tílku a riflích. Sako i ponožky jsem si sundala, kvůli hroznému teplu a určitě i množstvím alkoholu, který jsem už v sobě měla.

,,Tak já jsem Dian.'' přiložil svoji skleničku k té mojí.

,,Já jsem Maya.'' přiťukla jsem a vypila svůj drink.

Potom mi vzal moji skleničku, a i se svojí jí položil na stůl. Naklonil se a já se automaticky přiblížila taky. Je normální, že si muž se ženou po tykání dají pusu. Tak jsme to udělali i my. Najednou se naše rty spojily.

Bylo vidět, že i s ním to trochu hrklo. Rty jsme od sebe odtrhli, ale stále jsme byli blízko sebe. Podíval se mi do očí a já se neudržela. Silou jsem ho políbila a on ten polibek posílil. Přitiskl si mě k sobě a pevně mě držel za pas. On své polibky prohlubovat a více intenzivně mě líbal. Potom přešel na krk a prsa. Nikdy jsem snad necítila nic tak úžasného. Začal mi sundávat tílko a najednou se na mě podíval, jestli je to v pořádku. Já kývla hlavou a začala jsem ho znovu líbat. Mnohem víc vášnivě a hravě. Kousla jsem ho do rtu a on prudce vydechl. Vzal mě za zadek a položil na gauč. Sundal mi kalhoty a začal mi líbat břicho. Sundal si triko a já ho silou otočila na záda a sedla si na něj obkročmo, abych mu mohla stáhnout kalhoty. Líbala jsem jeho svaly na břiše a cítila se jako v nebi. On si mě zpátky otočil na záda a polibky sunul dolů. Vzal mě za boky a já mu rukou vjela do vlasů a něžně zatáhla.

,,Bože jsi tak hrozně sexy. '' vykřikl a chytil mě pevněji až jsem z toho zasténala. Sundal mi tanga a začal mě dělat dobře. Bože nevěděla jsem, kde jsem ani co dělám. Křičela jsem jenom, aby nepřestával. Bože, jak moc se mi to líbilo. Vzala jsem ho za ramena a vytáhla si ho nahoru. Políbila ho krátkým, ale vášnivým polibkem a otočila ho na záda. Vzala jsem si ho do ruky a něžně jsem začala masírovat. On začal sténat a já věděla, že to je přesně to po čem toužím. Slyšet jeho sténání. Milovala jsem mít nad ním takovou moc. Přidala jsem pusu a on zasténal mnohem víc. Podívala jsem se na něj.

,,Bože Mayo, nedívej se na mě takhle.'' křikl a já věděla, že ho tím vzrušuju ještě víc.

Najednou jsem přestala a on zakňučel jako malé štěně. Podíval se na mě a já viděla kapky potu na jeho čele. Sedla jsem si na něj a vzala ho do rukou a snažila jsem se ho dát do sebe. Pomohl mi s tím a já byla jako v explozi. Začali jsme se pohybovat proti sobě a já se cítila úžasně. Snad nikdy jsem s nikým takovej sex neměla. On si mě po nějaké době otočil na zadá a chytil si mě za nohy. Vjel do mě a začal mě šukat mnohem tvrději. Já začala hlasitě sténat. Nemohla jsem ani popadnout dech. Začal mě tvrdě líbat a najednou jsme jenom dýchali a sténali tomu druhému do úst. On si mě ještě otočil a dělal mě zezadu. Nikdy jsem tuhle polohu s nikým nedělala, ale byla dokonalá. Udělala jsem se při ní třikrát a pořád jsem neměla dost.

Byla jsem ráda, že vydrží hodně, protože jsem ještě neměla chuť na konec. Šla jsem opět nahoru a otočila se k němu zády, začala jsem se krouživým tahy pohybovat proti němu a on začal sténat.

,,Bože Mayo, už budu!'' vydechl a já v tu chvíli zastavila.

,,Co to děláš?!'' křikl na mě úplně zpocený.

Já jsem se udýchaně zvedla a šla do kuchyně. Sedla jsem si na linku a zašeptala: Tak co budeš dělat teď?! Vrhl se na mě přesně, tak jak jsem čekala, že to udělá. Zvedl mi nohy a zajel do mě tak tvrdě, až jsem z toho vykřikla na celý dům. Jeho dokončení bylo tvrdé, ale úplně úžasné. Začal mě tvrdě šukat, přesně tak jak jsem to chtěla. Začala jsem hlasitě sténat. Pořád jsem dokola opakovala: ANO, JEŠTĚ. '' Dokázala jsem se udělat ještě dvakrát. On sténavě vyhrkl, že už bude, a nakonec hrozně rychle mě stihl udělat ještě po třetí. Bylo to zkrátka dokonalé. Udýchaný jsme se ještě chvíli líbali a já potom škemrala, aby mě udělala ještě jednou.

On chtěl slyšet větší škemrání a já mu vyhověla. Položil si mě na zem a začal nejprve jemně. To jsem ale nechtěla, a tak jsem mu naznačila, aby přitvrdil. Tvrdě mě udělal pusou a zároveň prstem. Nemohla jsem popadnout dech. Sténala jsem jeho jméno, a nakonec se udělala ještě dvakrát.

Planeta BWhere stories live. Discover now