Öncelikle hepinize merhaba bu ficin konusunu tiktoktan gördüm umarım güzel bir iş çıkarabilirim bu ilk ficim kötü olursa lütfen anlayışla karşılayınn
💓💕💞
°1°
Felix artık evden çıkmak için hazırdı. Arabasına eşyalarını yerleştirirken arkasından gelen sesle irkilerek arkasını döndü.
Jisung "Oraya tek başına gitmek istediğinden emin misin lanetli yerlerden korktuğunu söylemiştin."
Felix "hadi ama jisung cidden oranın lanetli olduğunumu düşünüyorsun orası sadece eski büyük ve ürkütücü bir yapıya sahip olan bir ev bu videoyu çekersem çok fazla izlenme alacağım."
Jisung "oraya senden önce girenler hiç öyle söylemiyordu ama Felix."
Felix arabasının bagajını kapattıktan sonra jisungun yanına ilerledi ve
"Hepsi para ve izlenme için uydurulan yalanlar o kadar "Jisung "sen öyle diyosan"
Felix "dediğim gibi orada bir otel ayarladım 1 hafta falan kalacağım geldiğimde hemen videoyu düzenler ve atarız görüşürüz jisungie kendine dikkat et."
_________
Felix yola çıkalı 1 saat olmuştu youtube kanalındaki takipçilerinin aşırı isteği sonucu bu lanetli eve girmeye karar vermişti. Gidicek bir video çekicek ve geri gelicekti. En azından o öyle düşünüyordu.
Düşüncelerine son verip el kamerasını açtı ve konuşmaya başladı
"Sevgili takipçilerim hepinize merhaba bugün sizin isteğiniz üzerine lânetli eve gidiyorum hemde yanlız başıma çok heyecanlıyım ve birazda korkuyorum açıkçası ama sizin için sorun değil eve giden yollar bile ürkütücü " Demiş ve arabanın camından yolu göstermişti Felix
"Şimdilik bu kadar lanetli evde görüşürüz" diyip videoyu kaydetmiş ve kamerayı kapatmıştı.Felix gördüğü benzinlikle derin bir nefes almıştı. Bu yolda benzinlik olduğunu düşünmemişti.
Arabasını benzinliğe doğru sürmüş ve durmuştu.
Sonrasında arabasına benzin doldurulurken arabadan inmiş ve markete ilerlemişti. Tuvalete gitmiş çıktıktan sonra yiyecek birşeyler almak için rafları gezerken iki kişinin konuşmasına kulak misafiri olmuştu"Evet söylediklerine göre gerçektende o evde biri yaşıyor geçen bizim arkadaş oradan geçerken anlam veremediği garip sesler duymuş"
"Cidden o ev lanetli ben 2 gün önce önünden geçerken ölü geyiklere rastladım inip baktığımda kanları çekilmiş gibiydi."
Felix daha fazla duymak istemediği için alacağı şeyleri almış ve kasaya geçmişti. Duyduğu şeylerden sonra biraz korkmuştu açıkçası.
Aldıklarının parasını ödemiş ve arabasına ilerlemişti.
Yerine oturduktan sonra arabayı çalıştırıp yolculuğuna kaldığı yerden devam etmişti.______
Gelmişti. Sonunda o herkesin bahsettiği lânetli evin önünde duruyordu.Benzinlikte duyduğu şeylerden sonra korkusu artmıştı.
Ama artık çok geçti bu eve girmeliydi.
Sırtındaki çantasını düzeltti ve kamerasını çalıştırdı."İşte başlıyoruz"
______
Evet şimdilik bu kadar arkadaşlar umarım beğenirsiniz beğenirseniz devamını yazacağım lütfen yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayalımm 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What are you |°hyunlix°
Fanfictionfelix: nesin sen :hayal gücünün yetmeyeceği biriyim