Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim yorumlarınız sayesinde yazma isteğim artıyorr
_______
Felix"Ne demek gidebileceğimimi sanıyorum"
" Nesini anlamadın gitmiyorsun işte burada kalıyorsun"
Felix"burada kalim da beni ye öyle mi saçmalama istersen bu evde siksen kalmam"
Kırmızı olan hızlı bir şekilde tekrar felixin önüne gelmişti. Felix hep olduğu gibi gene ürkmüştü.
"Emin misin "
Felix"değilim"
Kırmızı saçlı olan gülmüş ve
"Burada benimle kalıyosun gitmene izin vermiyorum.Felix"neden neden ben seninle kalıyorum, buraya daha önce gelenler geri dönmüştü ben niye kalmak zorundayım. "
"Çünkü sen beni gördün"
Aslında sebebi bu değildi kırmızı saçlı olan onun kokusunu çok sevmişti anlamlandıramadığı şekilde bu kokuya bağlanmıştı her saniyesinde bu kokuyu yanında istiyordu.
Felix "iyide bu yeterli bir sebep değil beni burada tutamazs-
Kırmızı saçlı olan artık sinirlenmiş ve
" Seni burada tutarım benimle kalıyosun dediysem kalıyosun daha fazla bana karşı çıkmayı kes vampirim ben hala idrak edemedin mi seni şuan parçalara ayırabilirim istersem o yüzden bana karşı çıkmadan önce düşünebildiğin kadar fazla düşün"Felix vampir olduğunu bildiği adamın sesinin yükselmesiyle korkmuş ve susmuştu haklıydı o karşısındaki bir vampirdi ve isterse onu öldürebilirdi ona karşı çıkamazdı.
"Adın ne? "
"Felix" Felix adını söyledikten sonra biraz düşünüp "senin? " Demişti
"Hwang Hyunjin"
"Beni takip et"Felix hızlı adımlarla hyunjini takip etmeye başlamıştı merdivenlerden yavaş yavaş ikinci kata çıkıyolardı.
Felix ikinci kata geldiklerinde çevresine bakmış ve hyunjini aramıştı. Ama bulamamıştı. Etraf karanlıktı ve ne yapacağını bilmiyordu Felix. Aniden önüne gelen şeyle irkilmişti
Hyunjin"sana beni takip et dediğimi hatırlıyorum "
Felix "etraf çok karanlık sende çok hızlısın yanlışlıkla geride kaldım"
Hyunjin iç çektikten sonra felixin bileğini tutmuş ve kendine çekmişti.
" Beni takip et "
Felix hyunjinin bu hareketiyle garip hissetsede onun emrine uymuş ve onu takip etmeye başlamıştı.
Bir odaya girmişler ve o odanın içinden başka bir odaya girmişlerdi. Odadaki merdivenlerden üçüncü kata çıkmaya başlamışlardı. Hyunjin hala sıkı bir şekilde felixin elini tutuyordu. Üçüncü kata çıktıklarında ,bir odaya girmişlerdi. Hyunjin felixin bileğini bırakıp odadaki eski kitaplığın yanına ilerlemişti. Kitaplardan üzerinde bazı sayılar olan kitapları çekmişti
1-4-3Felix hiçbir şeye anlam veremiyordu lanetli diye video çekmeye geldiği evde bir vampirle karşılaşmış üstelik o vampir onu onunla kalması için zorlamıştı hatta şimdi önünde kitaplarla değişik şeyler yapıyordu.
Kitaplık büyük bir sesle açılmıştı. Hyunjin önden ilerlemişti. Kitaplık açıldığında uzun bir koridor vardı felixin önünde bide ışıkta çok daha net ve güzel gözüken kırmızı saçlı bir vampir.
Burası kırmızıyla dekore edilmiş mumlarla aydınlatılan aşağı katlara göre daha normal ve temiz duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What are you |°hyunlix°
Fanfictionfelix: nesin sen :hayal gücünün yetmeyeceği biriyim