"Evet Felix ben yapmam gereken en en son şeyi yaptım.Bir insana mühürlendim.Sana mühürlendim."
"Ne n-nasıl "
"Bilmiyorum seçemiyorum mühürleneceğim kişiyi. "
"Yani beni yanında bu yüzden mi tutuyorsun? "
Hyunjin sessiz kalmıştı. Sadece mühür için mi tutuyordu yoksa kendiside mi istiyordu emin değildi. Konuyu değiştirmek için aklına gelen ilk şeyi söyledi.
"Açmısın ?"
"Yinemi susacaksın hyunjin"
"Açmısın dedim "
"Açım hyunjin daha kahvaltı bile yapmadım."
"Evde ki yiyecekler çok azaldı. Senin için almaya gitmiştim ama-
"Sorun değil, e-eger istersen daha önce gittiğimiz gibi gidebiliriz."
"Kucağımda yani"
"Yani"
"Sevdin sanırım"
"Ne alaka hyunjin açım ben gidelim hadi"
Hyunjin felixe belli etmeden gülmüş ve balkona ilerlemişti. Felix de arkasından onu takip etmişti.
İkiside balkona ulaştığında hyunjin durmuş ve felixe dönerek kollarını açmıştı.
Felix beklemeden hyunjine doğru ilerlemiş ardından kollarını boynuna bacaklarını beline sarmış ve kafasını boyun girintisine yerleştirerek yerini almıştı.
Hyunjin bu ani temasla sarsılırken hemen kendini toplamış ve bir elini felixin beline yerleştirerek balkondan aşağı atlamıştı.
Kısa ve hızlı süren bu minik yolculuktan sonra yere indiklerinde Felix önceki yolculuğunda da olduğu gibi gitmiş ve bir ağacın arkasına kusmuştu.
Hyunjin ise aynı zamanda kendini dizgenlemeye felixe zarar vermemek için kendini tutmaya çalışıyordu.
"Şimdi daha iyiyim,gidelim."
Hyunjin felixden aldığı onayla karşıdaki markete doğru ilerlemişti.
Sonunda markete girdiklerinde Felix ilerlemiş ve kendine bir şeyler almış ve hyunjinin yanına ilerlemişti."Bitti hyunjin , gidebiliriz"
"Bitti mi , çok az şey almışsın bunlarla nasıl doymayı planlıyorsun."
"Ama ben sen belki kızarsın diy-"
"Saçmalama Felix git ne istiyorsan istediğin kadar al"
Felix hyunjine hyunjinin kalbinin hızlanmasına sebep olucak gülümsemesini sunmuş ardından abur cubur reyonuna ilerlemişti.
Aradan yaklaşık 10 dakika geçtiğinde Felix mutlu bir şekilde önündeki dolu market arabasıyla hyunjinin yanına dönmüştü.
"Bitti hyunjin gidebiliriz"
Hyunjin aldıklarına göz gezdirmis ve hepsinin çok sağlıksız olduğunu fark etmişti, tam felixe kızmak için ağzını acicakti ki ona kızabilecek seviyede olmadığını düşündü ve sustu.
Kasaya ilerleyip hyunjinin hipnoz yeteneğini kullanıp herşeyi almış ve geldikleri gibi eve dönmüşlerdi.
___
Sonunda akşam olduğunda Felix odasından çıkmış ve hyunjinin odasına ilerlemişti.
Kapıyı çalmış ve içeriden gelmesini onaylayan sesler duyduğunda içeri girmişti.
"Şey hyunjin birşey sorabilirmiyim"
"Çabuk ol"
Felix hyunjinin ona bakmadığını bildiğinden göz devirmişti.
"Telefonumu vereceğini söylemiştin"
"Ah doğru bir de o mesele vardı değil mi"
"Evet hadi ver"
Hyunjin yattığı yataktan kalkmış ve odasının içinde bulunan başka bir odaya girmişti.
Felix bir anlık peşinden gitmek istesesde vazgeçmişti."Al"
Demiş ve telefonu felixe firlatmisti Hyunjin.
"İstediğini yap Felix sadece bir arkadaşına buradan ve benden bahsedersen olacak şeyleri düşün ve ona göre hareket et."
Felix kafasını sallayıp teşekkür etmiş ve odadan çıkarak hızla kendi odasına koşmuştu. Girdikten sonra kapıyı kaptmis ve kitlemisti.
Telefonunu açıp neredeyse uzun zamandır konuşmadığı arkadaşı jisungu aramıştı.
Jisung
Sonunda amkFelix
Jisung sadece sus ve dinle anlatacak çok önemli şeylerim var._____
Sonunda attiim.
Cidden uzgunum biraz yogun bir insanim
Dusunceleriniz neler bolum hakkindakii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What are you |°hyunlix°
Fanfictionfelix: nesin sen :hayal gücünün yetmeyeceği biriyim