Nida'dan
Kerem Berkan'ın yanına gidince bende salonda oturmuş televizyon izliyordum. Kısa bir süre sonra gözlerim yavaş yavaş kapandığında uykuya dalmıştım. Bir kaç saat sonra evde duyduğum seslerle koltukta doğruldum.
N: Kerem?
Seslenmemle işittiğim adımlar bana yaklaştı. Kerem kapıdan girince bir oh çekip yanıma geldi.
K: aşkım evdemiydin?
N: hıhı.
K: tamam şimdi kalk ve hazırlan.
N: ne? Niye?
K: hadi hadii.
N: istemiyorum yaa uyicam ben.Koltuğa geri uzanıp üstümü örttüm.
K; aşkım hadi hadii acill.
Kerem salondan çıkınca mırıldanarak ağlıyormuş gibi ses çıkarıp koltuktan kalktım ve odaya geldim. Yatağın üzerinde bir elbise vardı.
N: noluyor yaa
Diye mırıldandığımda Kerem banyodan çıkmıştı. Üzerinde siyah bir takım elbise vardı. Ne alakaydı şimdi?
K: birşey olduğu yok bebeğim. Olmuşmu üzerimdeki?
Esneyip yatağa oturdum.
N: olmuş olmuş.
K: hadi giyin ben bekliyorum seni.
N: benden bunu giymemi istemiyorsun değil mi?
K: tamda onu istiyorum sevgilim. Ayakkabılarında şurda.Eliyle gösterdiği yere baktım siyah bilekten bağlamalı topuklu ayakkabı mı?
N: Nereye gidicez? Takımdan birinin düğünü falan varda unuttun mu ne?
K: yok ama yakında olucak.Göz kırpıp odadan çıkınca biraz yataktaki siyah belden sonra bollaşan hafif kısa elbiseyle bakıştım. Ardından üzerime geçirip aynayın önüne geldim ve saçımı düzenledim. Ya bu beni götürüyor bir yere ama makyaj yapsam mı ki? Biraz düşünüp sade bir makyaj yapıp ayakkabılarımı giydim ve odadan çıktım.
Kerem'in gözleri direk beni bulunca biraz süzdü.K: çok güzelsin lanet olsun insan mısın?
N: yokk yaa ben insan dışı bir varlığım ahshhahs. Onu bunu bırakta ben hayatımda bu kadar rahatsız bir ayakkabı daha görmedim.
K: çok yakışmış ama.
N: bak ben tekrardan hatırlatıyorum, biz bir göz doktoruna gidelim.
K: haklısın ışığın kör ediyor insanı...Gülümseyip yanına gittim.
N: gidelim hadi yaa, hemen eve geri dönüp uyumak istiyorumm.
K: orayı gördükten sonra eve gelmek istemiceksin ama.Mırıldandığı için ne dediğini anlamamıştım.
N: ne?
K: yok birşey gülüm.
N: peki. Ha bu arada, uzun sürmez dimi?
K: bakıcaz artık orasına.Elini uzatınca yüzüne baktım.
N: ne?
K: gidicez ya hani sevgilim.
N: ha doğru ya.Elini tutup evden çıktık, arabaya geldiğimizde kapımı açtı.
N: teşekkür ederimm.
K: rica ederimm.Kemerimi taktım Kerem arabaya binene kadar. O da arabaya binip kemerini takıp arabayı çalıştırınca konuşmaya başladım.
N: nereye gideceğimizi söyleyecek misin artık?
K: hayır.
N: peki tamam.Başımı cama yaslayıp etrafı seyretmeye başladım. Ormanlık alan ne alaka şimdi? Neysee ben soru sormayı bıraktım. Gözlerimi dinlendirmek amaçlı kapattım ardından 5 dakika sonra falan araba durunca geldiğimizi anladım. Kerem gelip kapımı açınca elinden tutup indim. Evi gördüğüm anda gözlerim parladı.
N: bu ev halis mii?
K: eveett çok güzel. Tam sevdiğin gibii.
N: çok tatlığğ burasıı.
K: sen gibi.İstemsizce kalbim hızlanmıştı, o an sadece susmakla yetindim. Kerem kapıyı açıp içeri girince ışıkları yaktı. O an şok oldum. Sahiden benim için böyle bir yer hazırlamışmıydı??
N: kerem..
K: efendimm?
N: çok güzel burasıı.
K: sen kadar değil.Sandelyeyi oturmam için çektiğinde gülümsedim.
N: çok naziksiniz beyefendii.
K: öyleyimdirr.Kerem'de karşıma geçip oturdu.
K: senin sevdiğin yemekleri yaptım yani denedim, seversin umarımm.
N: düşünmen yeter, ne gerek vardı ki bu kadar şeye.Gülümsedi.
K: senden önemli değil düşünme orasını.
Bu sefer gülümseyen taraf ben oldum.
K: güneşi gülüşüne nasıll sığdırdın??
N: ya yapma ama çok kızardım zatenn.Ellerimle yüzümü kapattım.
K: hayır hayır çok güzelsin.
Yazardan
Uzatmayalım sohbet ve arkada hafif tonla çalan şarkı eşliğinde yemeklerini bitirirler ve genç adam ayağa kalkıp kızın önüne gelir. Ardından elini uzatıp hanımefendiyi ayağı kaldırır.
K: yemeklerimiz bittiyse buraya asıl gelme sebebimize gelelim dimi.
N: evett çünkü fazla merak iyi değildir..Genç adam gülümseyip nazikçe diz üstü çöker ve ceketinin cebinden yüzük kutusunu çıkarır. Güzel kızımızda şok içinde olan gözlerle sevdiği adama bakar.
K: Sevgilim.. yoluma çıkacak kadar tesadüf değildin o gün seni o gülüşünle gördüğümde anladım, hayatıma girecek kadar kaderimdin gözlerinin ışıldamasından anladım iyiki seni sevdim iyiki karşıma çıktın benimle evlenir misin?
Kızımız sanki o an donmuş gibidir ama en sonunda kendine geldiğinde gözleri dolmuştur.
Hellouu sizcee neden Nida'nın gözleri doldu??
Yoksa teklifi kabul etmeyecek mi??Ayoll en heyecanlı yerinde bitirmeye bayılıyorumm yaa
Lütfen bana sövmeyin pls NCKSNFKSJDK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Şehir // Kerem Aktürkoğlu
Fiksi RemajaBatu Akdeniz ~Artık Bir Manyağın Var~ Yarın yokmuş gibi Seviyorum seni...