10.Bölüm: Gerçekler

291 14 26
                                    


Salanda  oturmuş televizyon izliyordum.Merdivenlerden İnen Uraz yanıma oturdu.

"Luna,annene ne olduğunu öğrenmek ister misin? "Dedi suratıma korkarak bakıyordu.Korktuğunu hissetmiştim.

Uraz'ın suratına istediğimi belli edercesine baktım.

"İstediğimi biliyorsun zaten."dedim.

Gözleri daldı" anneni bayılttıktan sonra onu bir kulübeye götürdüm sen o sıra evde uyuyordum iğnenin etkisi sende daha uzun sürdü bir gün iki saat uyudun "

Ağzım açık kaldı.ben sabahtan akşama kadar uyuduğumu sanıyordum.

"Annen uyandığında ona eğer polislere bir şey söylerse onu yaşatmıcamı seni unutmasını söyledim."

Hayır annem Kendi canının derdine düşüp beni bu adamın eline bırakmazdı.

"Annen kendi canını seçti seni unutmayı tercih etti " dedi.

Kalbime saplanan acıyla gözümden bir damla yaş sıcacık olmuş yanağıma buz etkisi yarattı.Annem belki de bu Dünya'da tek güvendiğim insan
Beni kendi canı için  beni hiçe saymıştı.

"Bırak beni" diye mırıldandım.

gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum.Ama göz kapaklarım beni dinlemiyordu.

"İnsan hiç sevdiği insanın ağlamasına sebep olur mu? Sen beni sevmiyorsun  anla şunu "dedim. Ağlarken

"Seviyorum" dedi.

"Sevmiyorsun" dedim.titreyen sesimle

"Sen sevilmemek ne demek biliyor musun ki ? Luna. Ben çok iyi biliyorum. "

Bir anda üzerindeki tişörtü çıkardı karnındaki izleri gösterdi bana" küçükken babamın beni ne kadar  sevmediğini iyi biliyorum" dedi

Bu izleri üzeri çıplakken fark etmemiş veya umursamamıştım. Onun acıları benim dikkatimi bile çekmemişti.

Gözünden akan yaşı sildi."Sevmenin ne demek olduğunu ilk senle öğrendim . sevilmemek ne demek onu da sen bana öğrettin sen farkında değilsin ama Luna ben herşeyi seninle öğrendim.Ve tek bildiğim birşey varsa ben seni çok seviyorum."

Derin bir nefes aldı."Seversin diye düşünmüştüm. şuanda yanımdayken bana bunları söylerken ne kadar çok canımı yaktığını bilemezsin.keşke bilsen Luna keşke bilsen ."

Koltuktan kalktı. karnında olan izlerden sırtında da  vardı.

O salondan ayrılırken ben hem onun hem de Kendi acılarımla yalnız kaldım.

...
hayır!
Kesinlikle Uraz'a acımıyoruz.Daha hikayenin başındayız.🤐
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.😉❤️Nniss~

TAKINTILI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin