Chapter 12

108 14 0
                                    

"WOW"Ήταν το μόνο πράγμα του είπε ο Michael όταν στέγνωσα τα μαλλιά μου."Δημιούργησα πάλι ο πούστης"

"Είσαι γελοίος"Του είπα και αρχίσαμε να γελάμε.

"Σου πάνε"

"Ευχαριστώ"

"Λοιπόν η ώρα είναι 4.Τι ώρα θα ξεκινήσεις για να πας στο πάρτυ του Luke;"Ήξερε για το πάρτυ αφού τον είχε καλέσει και αυτό αλλά δεν θα πήγαινε γιατί η Eve ήταν κρυωμένη και θα έμενε μαζί της.

"Κατά τις 8-8:30"

"Ωραία.Έχεις βρει τι θα βάλεις;"

"Όχι"

"Τέλεια"

Τον κοίταξα κάπως παραξενεμένα και εκείνος δεν έκανε τίποτα παραμόνο σηκώθηκε και κατευθύνθηκε προς την ντουλάπα μου και την άνοιξε"

"Όπα όπα τι κάνεις;"

"Σου βρίσκω ρούχα"

"Μάλιστα"

"Θα σου βρω κάτι πολύ σέξυ"

"Ωχχ.Μην περιμένεις να βρεις και πολλά πράγματα εκεί μέσα.Επικρατούν οι φόρμες και τα skinny jeans"

"Κάτι κατάλαβα"Είπε ενώ πέταξε μερικές φόρμες έξω.

Μετά από αρκετή ώρα καθόμουν στο κινητό μου και τον είδα να έρχεται με την μισή μου ντουλάπα στα χέρια.

"Τι είναι όλα αυτά;"

"Οι επιλογές μας.Τελικά δεν είναι τόσο κακά τα ρούχα σου"

Άρχισε να απλώνει τα ρούχα μου στο κρεβάτι και να τα ζευγαρώνει.

"Λοιπόν μικρή μου Emily.Επιλογή νούμερο ένα.Μαύρο τζιν με ένα μαύρο μπουστάκι και ένα καρώ κόκκινο-μαύρο πουκάμισο το οποίο θα το βάλεις ανοιχτό και μαύρα μποτάκια"

"Δεν υπάρχει περίπτωση.Επόμενο"

"Επιλογή νούμερο δύο.Tζιν σορτσάκι,μαύρο κοντό μπλουζάκι,μαύρες κάλτσες μέχρι το γόνατο και μαύρα vans"

"Αυτό μου αρέσει περισσότερο.Παρακάτω"

"Ψηλόμεση μαύρη φούστα με τζιν πουκάμισο και μαύρες γόβες"

Κάπως έτσι συνεχίστηκαν τα επόμενα 10 λέπτα με τον Michael να μου δείχνει ρούχα.

"Αρκετά Mikey.Έχω αποφασίσει τι θα βάλω"

"Τι?"

"Την δεύτερη επιλογή με το τζιν σορτσάκι"

"Αυτό περίμενα να ακούσω.Τέλειααα"Είπε με πολύ ενθουσιασμό."Λοιπόν τώρα σε αφήνω να ετοιμαστείς.Θες βοήθεια με τα εσώρουχα;"

Ashton VS EmilyWhere stories live. Discover now