Chapter 8

163 10 0
                                    

"Περιμένεις κάποιον;"

"Όχι"Σηκώθηκα από την καρέκλα μου και πήγα στην πόρτα.

"ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ;ΑΝΗΣΥΧΙΣΑ ΓΑΜΩΤΟ"Με έσπρωξε η Evelyn και μπήκε μέσα.

"Οπα χαλάρωσε.."

"Μην μου λες να χαλαρώσω ηλίθια.Τρόμαξα πάρα πολύ.Σε έχω πάρει 10 φο.."Μπήκε μέσα στην κουζίνα και πάγωσε στην θέση της μόλις είδε τον Luke.

"Γεια"Χαμογέλασε ο Luke ενώ την χαιρέτησε.

"Γεια σου Luke.Emily να σου πω μισό λεπτό;"Με τράβηξε μέσα στο σαλόνι πριν προλάβω να απαντήσω.

"Πες μου"

"Τι κάνει αυτός εδώ Emily;"

"Από ότι βλέπεις τρώει"

"Σπίτι δεν έχει να φάει;"Έχει αρχίσει να με εκνευρίζει.

"Evelyn ποιο είναι το δικό σου πρόβλημα;"

"Emily τι στο διάολο κάνεις;Θα σου βγάλουν το όνομα"Με κοίταξε απογοητευμένη.

"Ποιος νοιάζεται;Εγώ όχι"Της είπα.Τώρα είμαι πολύ εκνευρισμένη.

"Νοιάζομαι εγώ όμως Emily.Τι θα γίνει αν το μάθει ο Ashton;"Θα την δείρω.

"Evelyn φύγε.."

"Emily δεν ξέρεις τι κάνεις πια.Η επιθυμία σου να πάρεις εκδίκηση για ότι συνέβη τότε.."

"ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟΤΕ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΤΟΤΕ.ΤΩΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΩΡΟ.ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΝΩ"

"ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΕΣ.ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ;ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΣ.ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ"

"ΩΡΑΙΑ"

"ΩΡΑΙΑ"

Και με αυτό έφυγε.Εντάξει ένιωθα πολύ άσχημα αλλά δεν μπορεί να μου φέρεται σαν μωρό,ούτε μπορεί να επεμβαίνει στη ζωή μου.Ξέρω τι κάνω.

"Όλα καλά γλυκιά μου;"Γύρισα και είδα τον Luke στην πόρτα του σαλονιού.

"Ναι μια χαρά.Έλα να βάλουμε καμιά ταινία να δούμε"Φυσικά και δεν ήμουν καλά αλλά δεν θα άφηνα μια κακιά στιγμή να μου χαλάσει τη μέρα.

Κάτσαμε στον καναπέ και προσπαθούσαμε να αποφασίσουμε τι θα δούμε.

"Λέω να δούμε το The Hunger Games.Τι λες εσύ;"

"Μπα.Το έχω δει ήδη πολλές φορές και βαριέμαι να το ξαναδώ.Τι λες για κανένα θρίλερ;"Τον κοίταξα σκεπτική.

"Εντάξει.Το μόνο που έχω σε DVD είναι το Παρασκευή και 13.Θες να δούμε αυτό γιατί βαριέμαι να ανέβω πάνω να φέρω το λάπτοπ και να το συνδέσω με την τηλεόραση;"

"Εντάξει.Δεν έχω πρόβλημα"

Σηκώθηκα από τον καναπέ και πήγα στο συρτάρι με τα cd.Έψαξα λίγο και το βρήκα.Το έβαλα και έκατσα δίπλα στον Luke και για την ακρίβεια ξάπλωσα πάνω του.

"Δεν σε πονάω έτσι;"

"Φυσικά και όχι"

"Εντάξει"

Μετά από αυτό αφοσιώθηκα στην ταινία.Ωστόσο είχα ξεχάσει πόσο σεξ είχε αυτή η ταινία και από ένα σημείο και μετά ένιωθα κάτι στην πλάτη μου να με ενοχλεί.Φυσικά το αγνόησα,δεν είπα τίποτα και συνέχισα να βλέπω την ταινία μέχρι που ένιωσα την καυτή ανάσα του Luke πάνω στον λαιμό μου.Πριν προλάβω να γυρίσω το κεφάλι μου και να τον κοιτάξω ένιωσα τα χείλη του πάνω στον λαιμό μου.Δεν είπα και πάλι τίποτα μέχρι που άρχισε να δαγκώνει και να πιπιλάει εκείνο το σημείο του λαιμού μου και αναστέναξα.Μόλις τελείωσε γύρισα και τον είδα να κοιτάει το σημείο που πιπιλούσε χαμογελώντας και κατάλαβα ότι έχει μελανιάσει.Το χαμόγελο του "έσβησε" όταν έκανα και εγώ το ίδιο αλλά όχι μόνο μία φορά όπως εκείνος αλλά τρεις.Εκείνος άφηνε μικρούς αναστεναγμούς να του ξεφύγουν και τον φίλησα.Αφού το φιλί γινόταν όλο και πιο παθιασμένο έτσι με πήρε αγκαλιά και με μετέφερε το δωμάτιο μου.Με ξάπλωσε στο κρεβάτι μου και ανέβηκε από πάνω μου.Με κοίταξε στα μάτια και μετά άφησε μία σειρά φιλιών από το πρόσωπο μου,στα χείλια μου και από εκεί μέχρι το βαθύ v της μπλούζας μου.Εκείνη τη στιγμή σηκώθηκε λίγο και μου έβγαλε την μπλούζα,την πέταξε στο πάτωμα και μου χαμογέλασε.Έκανα κι εγώ το ίδιο και ανέβηκα πάνω του.Μπορούσα να νιώσω το πόσο με ήθελε αλλά δεν πρόκειται να του το έδινα.Άρχισα να τον φιλάω από το στόμα σε όλο το υπόλοιπο σώμα μέχρι που έφτασα στο παντελόνι του.Τον κοίταξα πονηρά και σηκώθηκα.

"Τι κάνεις;"Με κοίταξε με απορία.

"Ντύνομαι;"

"Γιατί;"Μου ρώτησε απογοητευμένος.

"Τι γιατί;Αρκετά για σήμερα"Του χαμογέλασα.

"Κατάλαβα.Παρθένα είσαι και φοβάσαι"Οπα τι είπε;

"Χαα θα το ήθελες πολύ αυτό Hemmings αλλά συγνώμη που στο χαλάω"

Τον κοίταξα με ένα παγωμένο και τελείως ειρωνικό βλέμμα.Δεν ήμουν παρθένα και φυσικά δεν φοβόμουν αλλά δεν είμαι και από αυτές που δίνονται στον καθένα από την πρώτη μέρα που τον γνωρίζουν.

"Απόδειξε μου τότε ότι δεν είσαι"

"Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα Luke.Θα το κάνω όταν θα θέλω εγώ όχι εσύ"

"Η μικρή μας παρθένα φοβάται να χάσει την παρθενιά της"

Άρχισε να γελάει και τότε ανέβηκα πάνω του και τον πλησίασα τόσο που οι μύτες μας ακουμπούσαν.

"Άκουσε με καλά Hemmings.Άλλη μια κουβέντα και θα φροντίσω να μην μπορέσεις να ξανακάνεις σεξ"Του έδωσα ένα πεταχτό και πήγα και έκατσα δίπλα του στο κρεβάτι.

"Μου το παίζεις ζόρικη και μου αρέσει αυτό"Γέλασα χωρίς να κάνω κανένα σχόλιο.


Double update✌🏻️❤️

Ashton VS EmilyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang