•kapitola II.•

3 0 0
                                    

,,C-co se děje?" Odvážila jsem se jí konečně zeptat.
,,Shhhhh, ještě ne"
Zašeptala a znovu se někam rozešla.
Chvíli jsem stála na místě až jsem ji malém ztratila z dohledu. Rychle jsem k ní doklusala.
Zase jsme byly v nějaké místnosti, ale mnohem větší. Bylo to asi tak velké jako trůnní sál, možná i větší. Lilith zase zavřela dveře. Někam se rozešla, ale já ji ignorovala. Zadívala jsem se na zdi. Všechny byli poseté nějakými obrázky. Například tady.
Poníci co vyhánějí  Alicorny bez obličejů. A nad nimi se tyčí jedna jasná hvězda.
,,Selena?" Zašeptala jsem.
Na dalším obrázku, byl další Alicorn bez obličeje, a nad ním byla obloha posetá hvězdami. Ale Selena tam nebyla.
Ten Alicorn proti někomu bojoval, byl to beztvarý stín, a za ním stala obří příšera. Vypadalo to jako ještěrka bez zadních nohou. A místo hlavy jen lebka. Tohle mě docela vyděsilo.
Radši jsem se otočila a šla hledat Lilith.
To mě tady jako fakt nechala?
Najednou jsem ji uviděla.
Dívala se přímo na mě. Měla vyděšený pohled, který spíše směřoval za mě. Za krkem jsem ucítila horký dech. Ani jsem se nehla.
Lilith mi kopítkem pokynula ať jsem potichu.
Ale já už to nevydržela a rozeběhla se někam za sloupy. Zpoza mě se ozval uši rvoucí řev. Slyšela jsem jak Lilith vyletěla někam vysoko. Nejspíš na pilíř.
Chtěla jsem vzlétnout taky! Ale dostala jsem se do příliž úzké chodby. Slyšela jsem jak se ta věc žene za mnou. Mé uši zahlcoval jen můj chraplavý dech a hlasitý tlukot srdce. Rychle jsem zaběhla do nějaké místnosti. A snažila se trochu zklidnit. Když jsem se chtěla dát znovu na útěk. Stuhla jsem hrůzou. Ta věc se na mě dívala přímo ze dveří. Mlčky jsme na sebe zírali. Ta věc žačla vyplazovat jazyk, a nasávat vzduch. Nejspíš mě to necítilo, a tak to odešlo. Dýchat jsem si dovolila teprva až ta věc byla mimo doslech.
Co to sakra bylo?!

Selena [ MLP star story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat