11.díl

55 4 0
                                    

Dole povinně přečíst
Užijte si čtení a omlouvám se za případné chyby a za krátkou kapitolu❗

Louis:

A opravdu po zbytek dne jsme koukali na filmy, od ty doby co jsme přišli z venku a hodili sebou na gauč tak jsme shlédli snad 4 filmy. Nějak jsem u toho druhýho přestal počítat takže nevím kolik jich bylo.
A mám i takovej pocit že jsem u nich usnul protože jsem se ráno už probudil v  posteli v Harryho objetí. A přísahám že příjemnější ráno neexistuje. A protože jsme se probudil dřív tak jsem si lehnul tak aby jsem Hazzu nevzbudil ale zároveň abych měl dokonalý výhled na ještě dokonalejší tvář. Nemám tušení kolik je hodin a nechce se mi vstávat. Uběhlo sand 10 minut a brunetek vedle mě začal mručet což značilo že se začíná pomalu probouzet, a aby jsem tomu probouzení ještě pomohl tak jsem mu začal pusinkovat celou tvář a pomalu jsem sjížděl ke krku kde jsem se mazlil s jeho kůži kterou jsem občas malinko stisknul mezi zuby přičemž mi Harry občas krásně vzdychnul do ouška.

"Hhm koťátko copak to děláš?" zavrněl, když už se trošku probral.
"Budím tě" odpověděl mu, ale pořád mu okusoval krk, i když už je vzhůru, ale očividně mu to nevadí protože nic nenamítal.
Ještě chvilku jsem si takhle hrál s jeho krkem než mě donutil se s ním jít nasnídat.
K snídani Harry udělal palačinky s nutellou které jsme snědli úplně všechny, protože byly strašně dobrý, hned jak jsme dojedli tak jsem uklidil nádobí do myčky kterou Harry zapnul protože už byla plná.
Po snídani a úklidu jsme se vydali udělat ranní hygienu. Po tom co jsme přišli, sedli si do obýváku a zapli televizi jsem začali přemýšlet co budeme dneska dělat.
"Co budeme dneska dělat?" Zeptal jsem se a stále přemýšlel co by jsme mohli dělat. Původně jsem chtěl říct že by jsme mohli jít ven, ale po tom co jsme se podíval z okna jsem to okamžitě zamítl, protože je tam opravdu hnusně a nejspíš bude i pršet.
"Hmm to nevím, ale ven dneska určitě nepůjdeme, protože tam nejspíš bude pršet a ani se mi dnes nikam nechce."
Řekl Harry ale hned pokračoval: "Takže navrhuju dneska zůstat doma, uděláme si pizzu a můžeme se koukat na filmy a klidně se u toho mazlit. Jak chceš řekni si zlato." To co navrhnul neznělo vůbec zle, chvíli jsem nad tím přemýšlel a čekal jestli mě napadne ještě něco jinýho ale nakonec jsem mu to odsouhlasil protože mě vůbec nic nenapadlo.

A nakonec to tak vážně bylo. Rozložili jsme si gauč v obýváku naházeli na něj snad všechny deky a polštáře co jsme měli a hodili jsme se do nich. Mezitím co jsme připravovali gauč se nám stihla dopéct naše domácí pizza, která voněla naprosto božsky.
Mezitím co Harry vytahoval tu naši pochoutku z trouby tak jsem vyndal ze skříňky skleničky a nalil nám do něj pomerančovej džus.
Společně s Harrym jsem se vydal zpět do obýváku a vše jsme položili na stůl.
Samozřejmě že jsem si musel s sebou vzít i nějaký brambůrky.
"Co si pustíme mě nic nenapadá" zeptal jsem se, protože jsem vážně nevěděl. "To nevím ale podíváme se kde co je a něco určitě vybereme" usmál se na mě a začal projíždět kde co dávají. Nakonec tam dal nějakej film kterej jsem neznal. Ten film nebyl špatnej ale celou dobu mou pozornost přitahoval Harry vedle mě. Neustále jsem se na něj musel koukat, nemohl jsem se vůbec na nic soustředit. Jen jsem doufal že to dělám aspoň trošku nenápadně.

Harry:

To moje koťátko si snad celou dobu myslelo že ho nevidím. Celou dobu na mě koukal a já to samozřejmě že věděl, ale nechtěl jsem mu kazit tu radost když si myslí že ho nevidím.
Ten film co nám tu běžel mě docela bavil, sice nevím jak se to jmenuje ale docela to šlo. Jen mi přišlo že je Loui odměně docela daleko tak jsem se opatrně natáhnul (samozřejmě tak abych ho nevyděsil) a přitáhl si jo k tobě do klína, aby jsem ho měl krásně při sobě. Nejspíš to nečekal, protože strnul ale hned jak jsem ho začal debat mezi ouškama začal příst a lísat se ke mě. Miluju když ho můžu mít takto u sebe a je neuvěřitelný jak jsem si na něj za tak poměrně krátkou dobu zvyknul. Nedokážu si představit že by mě Niall s Liamem nepřemluvili a já bych u sebe neměl toto moje mazlivé koťátko. Už jsem i přestal vnímat film běžící v televizi a jen se věnoval kotěti na mém klíně které jsem si k sobě přitáhl snad ještě víc, a však nevypadal že by mu to nějak vadilo, naopak vypadal i celkem že mu to tak vyhovuje a nejspíš to tak i je  jelikož se mi přitulil hlavou ke krku.

Chvíli byl jen tak přitulenej a vypadalo to snad že i usnul, nebo minimálně usíná. Když jsem však na svém krku ucítil jemné kousnutí docela jsem sebou škubnul jak jsem se leknul protože jsem to nečekal. Když  zjistil že mi to nevadí tak v tom okusování pokračoval i když furt jemně, zatím mě nekousnul nějak hodně. Po chvíli mu asi to jemný kousání přestalo stačit tak mě kousnul víc což už trošku bolelo ale i tak jsem ho nechával si hrát. Po chvíli mě to ale začalo trošku vzrušovat tak jsem ho chtěl ze sebe sundat a posadit vedle sebe, ale on se nedal a ještě trošku víc mě kousnul ale pod ucho a  nejspíš trefil moje nejcitlivější místo na krku přičemž mě donutil vzdychnout, hned jak mě slyšel tak se odtáhl od mého krku a zvědavě se na mě podíval. "Copak na mě tak koukáš koťátko? Provokuješ" zakřenil jsem se na něj.

***********************************

Je to extrémně dlouhá doba co jsem nic nepsala a ani nevydala ale tuto krátkou kapitolu píšu skoro rok a vůbec nemám nápady jak pokračovat. Hodně jsem teď četla abych získala nějakou inspiraci ale vůbec nic z toho co jsem četla se sem do té knížky nehodí. Vůbec nevím jak pokračovat absolutně nic mě nenapadá, ale zase nechci aby tu ta knížka byla bez dalších kapitol tak pokud by vám to nějak nevadilo tak bych v průběhu času trošku pozměnila celej příběh.

Určitě mi tu dejte vědět co si o tom myslíte a popřípadě nějaké návrhy zda máte.

Moc se omlouvám že skoro dva roky nic nebylo.

Týna 💞💞

Cat hybridKde žijí příběhy. Začni objevovat