hosgeldinizz🤎
nasilsiniz umarim iyisindir
inanabiliyor musunuz matematikyen hic bekledigim gini wlmadim ben kaldigimdan emindim ama gecmisim🤝🏿
diger bolumu gormemis olabilirsiniz bu arada isterseniz bir goz atin
sinir koymusfum ve gecilmedi ama yazmisken atayim dedim🤠
iyi okumalarrr~💚-
[pazartesi gunu]
Hyunjin ve Minho, Jeongin'in yonlendirmesiyle Chris'in yanina gitti. Chris gerçekten iri yapılı biriydi. Jeongin Chris'i, nam-i diger tcsi olan Chan'i, gordugu an nefesi kesilirken Minho ve Hyunjin olabildigince hizli sekilde Felix hakkında bilgi edinmek istiyordu.
"Merhaba. Chris sensin degil mi?" dedi Minho elini uzatirken, "Ben Minho."
Chris saskinca once Minho'nun eline daha sonra da Minho'ya bakti. Kisa sorgulayici bir bakistan sonra elini uzatarak "Memnun oldum." dedi. Bu noktada isler Jeongin'in istedigi gibi gitmemisti, o saniyesinde Chris'in dikkatini cekecegini duslemisti ama Chris ona göz ucuyla bile bakmamisti henuz."Uzatmaya gerek oldugunu sanmıyorum, hemen konuya gireceğim." diyerek ciddi bir tavir takindi Minho, "Felix kard- yani yakin arkadasim Changbin'le sevgili. Sense Felix'le yakinmissin. Su an bir kriz anindalar. Felix'in bir rahatsizligi varmis. Bu konuyu Changbin ile konusmaliyiz ama hem yanlis bilgi vermemek ve bastan dogru bir yaklasim sergilemek istiyoruz. Bu konuda da yardimina ihtiyacimiz var."
"Felix'in rahatsizligini nereden ogrendin?" dedi Minho'nun bes kati daha ciddi sekilde Chris.
"Felix'in eski sevgilisi Mingi'den ogrendik."
"Dogru yaklasimdan bahsediyorsun ama Felix icin ilk kaynak olarak Mingi'yi tercih etmişsin, sence de celismiyor musun?" dedi sertce Chris. Nedeni bilinmez sekilde kasiliyordu ve Felix'in rahatsizligi hakkinda gergin oldugu da belli oluyordu.
"Hakkindaki her seyi devlet sirri gibi saklamasaydin ilk senin yanına gelirdik. Kendi kendine olusturdugun gizem yuzunden bizi suçlama." dedi bu sefer sinirle Minho. Chris'in tavirlarini begenmemisti.
"Pekala, hatalıydım."
"Evet." dedi tekrar bastirarak Minho. Onun bu tepkisine karsin Chris yerine Jeongin ataga gecerek Minho'nun kolunu sıkti."Seni rahatsiz hissettirdiysem özür dilerim, sosyal becerilerim fazla gelismis degil. Ayrica Felix benim icin cok değerli, onun hakkinda Mingi gibi aptallarla konuşulduğunda sinirleniyorum."
"Neden?" dedi birden Hyunjin.
"Anlamadım?"
"Diyorum ki, Felix hakkinda sadece birine danisildiginda bile sinirleniyorsan onun yaptiklarini neden görmezden geliyorsun? Felix senin icin cok değerliyse onunla Seungmin arasında gecenleri de biliyorsundur, oyle degil mi? Onlar olurken neden Felix'i durdurmadin?"
"Sanirim sen Seungmin'i seven cocuksun. Sevdigin kisi icin endişelenmekte haklisin tabiki, ama Felix'in durumunu da göz onunde bulundurmalısın."
"Sen de Felix'i seviyorsun sanırım, bu kadar endiselendigime göre?" diyerek diklesti Hyunjin. Bu soyledigiyle Chris'i Changbin'e karsi mahcup hissettirmeyi amaclamisti ama soyledigi seyin ihtimaliyle yanında dunyasi basina yikilan Jeongin'in fark etmemisti."Guclu bir hayalgucun varmis ama maalesef, yaniliyorsun. Biz Felix'le abi-kardes gibiyiz ve aksi de dusunulemez zaten. Sizlere yardimci olabilirim, eger Felix'i yargılamayı keserseniz tabi." dedi Chris, Felix hakkinda goruslerini aciklarken. Ona gore Felix tamamen masumdu, tabi Chris icin Felix cinayet işlese de masumdu ama o ayri.
"Sen nasil onu yargilamiyorsun?" dedi Hyunjin sinirle, "Felix'in durumundan bahsediyorsun ve bu konu da bayagi anlayislisin ama sence Seungmin olanlar yuzunden incinmemis midir?"
"Eminim incinmistir. Ben de zaten buna uzuluyorum ama bu konuda Felix'in ustune gitmemelisiniz. Felix'in dunyaya bakisi sizinkinden cok farkli oldugu icin anlayamamanizi anliyorum ama en azindan soylediklerimi dikkate alın. Seungmin konusunda haklisiniz, Felix'in o sekilde davranmamasi gerekirdi. Ancak Felix bunu Seungmin'e ozel olarak yapmadi. Onun icin dunya o an Mingi'den ibaretti ve su an sizden dünyanız, yasaminiz istense sizler de isteyen kisiye karsi hic nazik olmazsınız. Felix icin de durum boyleydi. Ona gore Seungmin ondan yasamini istiyordu, o da ona karsi nazik olamadi."
"Felix bir insani yasam olarak goren bir bakisa sahipse Changbin icin endiselenmemiz gerekir." diyerek araya girdi Minho. Minho icin ne Seungmin ne de Felix fazla onemli degildi, onemli olan beraber kac yil gecirdiklerini unuttugu kardesi Changbin'di."Hayir, eger olaylari belli bir cerceveye oturtursak iliskileri saglikli sekilde devam edebilir." dedi Chris. Ama bu söylediğine kendisi bile inaniyor gibi degildi.
"Bu soyledigine inaniyor musun yoksa Felix, Changbin'den uzaklastiginda daha kotu olacagi icin bizi mi kandiriyorsun?"
"Kimseyi kandirmiyorum, sadece... aslinda haklısın. Yani...tehlikede olan Changbin degil ama iliskileri de saglikli sekilde yürüyemez."
"O zaman bunu onlara anlatmalıyız."
"Felix'e bunu anlatmak biraz zor olabilir."
"Changbin Felix'i cok seviyor, bu onun icin de zor olacaktir. Yine de onlar icin bunu yapmaliyiz. Kardesimin böylece yok olmasini izleyemem."
"Minho'ydu değil mi?" dedi Chris bikkinca bir bakisla, "Cok fazla dramatiklestiriyorsun. Felix bir canavar ya da manyak degil."
"Ama bir zorba!" diye atildi Hyunjin. Onun bu atilisiyla varligi unutulan Jeongin kendini gosterdi ve Hyunjin'i geri cekerek "Hyung biraz sakin ol." dedi.
"Ufakligi dinlemelisin." diyerek Hyunjin'e Jeongin'i gosterdi ve Jeongin'e gulumsedi Chris. Bu ufacik an Jeongin'in kalbinin yerinden cıkacak kadar hizli atmasina sebep olurken Chris sebep oldugu hislerden habersiz Minho'ya dönmüştü."Anlastik mi yani? Her ne kadar Felix icin zor olacak olsa da siz de arkadasinizi dusunmekte haklisiniz. Bencillikten hoslanmam ve buna gerek oldugunu da sanmiyorum. Siz Changbin'le ve ben de Felix'le konusurum. İkisini de ikna ettikten sonra Felix'e Avusturalya'ya donmeyi dusunuyorum."
"Ne?!" diye haykirdi birden Jeongin. Yalnizca konusan uclu degil neredeyse tüm sinif ona bakmisti. O, verdigi tepkinin buyuklugune utanirken göz ucuyla Chris's bakarak onu da analiz etmeye çalıştı. Chris'in herkes gibi anlamamis gozlerle Jeongin'e bakiyordu.
"Yani sey... cok hizli degil mi? Nakil işlerini nasil halledeceksiniz ki? Zor olmaz mi? En azindan bu donemin sonuna kadar kalmaniz daha iyi olabilir."
"Sanmıyorum. Felix icin en hizli sekilde bir seyler yapmaliyim. Buraya onun icin gelmiştim ve simdi de beni burada tutan bir neden yok."
Chris'in soyledikleri Jeongin'i beyninden vururken Minho anlayisla ve Hyunjin'de hâlâ uzerinde olan gerginlikle siniftan ayrildi. Jeongin'de onlarla beraber siniftan cikmisti ama akli Chris'teydi. Neredeyse kendi sinifina varmisken birden duraksadi ve yeniden Chris'in sinifina gidip onu buldu."Bir nedenin olursa burada kalir misin?"
Chris şaşkinca ona bakarken ne demek istedigini anlamaya calisiyordu. Gözlerini kisarak "Anlamadim?" dedi.
"Seni burada tutacak bir nedenin olmadigini soyledin ya az once; seni burada tutacak bir neden verirsem sana, burada kalir misin?"
"Ne vereceksin ki bana? Burada olmamin tek sebebi Felix."
"Bir sebep daha, sana bir sebep daha bulursam burada kalacaksin, tamam mi?"
"Nasil yapacaksin bunu?" dedi ilgiyle Chris. Sabahtan beri gormek icin hic caba sarf etmedigi bu kucuk cocuk su an ona cok ilginc gelmisti.
"Yapacagim. Seni burada tutmak icin bir neden daha bulacagim ve sen de burada kalacaksin, anlastik mi?" dedi Jeongin tum hayatini bahse koyarcasina. Chris'i kaybetmek istemiyordu. En azından onun icin gorulmus olmak guzel olurdu."Anlastik bakalim, ufaklik. Merakla yapacagin seyi bekleyecegim."
-
begendiniz mi bolumu
felix ve sorunlari cok uzadi biliyorum valla bitirmeye calisiyorum ve bitecek💀
bir sonraki bolum daha yazmadim ama hyunmin olacak heralde ve iliskilerini(?) oturtmaya calisacagim🤡
hoscakalinn💌
-livia🧚🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anan, hyunmin
Fanfictionanan tamam mi amip hucresi bozuk agzini en buyuk kusuru olarak goren seungmin ve onun en cok bozuk agzini seven hyunjin