final

39 8 9
                                    


SELAMLARRRR!!!!!!!!!!!!!
size geri dondugumu soulemistim✊🏿✊🏿
aslinda daha hizli bi donus de yapabilirdim ama vpn olayini biraz gec kavradim yenecegim bu internet cahilligimi😔
ARKADASLARİM DOSTLARİM KARDESLERİM ASKLARİM BALLARIM CİCEKLERİM GUZELLERİM
FİNALLE KARSİNİZDAYİM.............
AGLİCAM GOZUMUN ONUNDE BÜYÜDÜLER🥹🥹🥹🥹🥹🥹
umarim begenirsiniz cok opuyorum bu sacmasapan sıkıcı, yasakli ve zor gunlerde UMARİM mutlu olursunuz⭐️
SON OLARAK STREAM ATE🥠🥠🥠
İYİ OKUMALARRRRRR💌

-

Hyunjin ve Seungmin, herkesin çoktan gittigi kafeye sonunda vardı. Henüz içeri girmeden önce Hyunjin, Seungmin'in elini tuttu ve "Çok güzel geçecek her şey." diyerek ona destek oldu. Seungmin ise kendisini zaten hazırlamıştı. Artık seviyor ve seviliyordu, kendisini kötü hissetmesi için bir neden yoktu.

İçeri girdiklerinde yerinden zıplayan ilk kişi Jisung oldu. Hafif bir tempoyla koşarak Seungmin'in yanına geldi ve onu Hyunjin'in elinden alıp Hyunjin'e dil çıkardı. Hyunjin ise onun bu hareketine göz devirdi. Aradan aylar geçse de bu ikilinin tatlı sürtüşmeleri hiç değişmiyordu.

Jisung ve Seungmin'in gören Jeongin de hemen yanlarına gitti. Onları biraz kenara çekerek birisine "gel" işareti yaptı. Sonrasında ise gelen kişiyi takdim etti:
"Hyunglarim, bu size daha önce de bahsettiğim Yunho Hyung. Kendisi de benim için çok önemli biri olduğu için onu da çağırmak istedim."

Seungmin olayın sadece bundan ibaret olmadığı Hyunjin'in ağzından cehenneme gitmesi anlamına gelse de zorla aldığı bilgiyle anlamıştı. Zaten onlar Yunho'yla tanışırken uzak köşede Felix'in yanında oturan ama gözüyle Yunho'yu yok eden Chris'in tavırlarından da bir şeyler anlaşılabilirdi.

Seungmin ve Jisung, Yunho ile de tanıştıktan sonra masaya oturdular. Seungmin, Minho ile de selamlaştı ve sohbet etmeye başladı.

Onlar birbirleriyle gülüp eğlenirken Changbin, Felix ve Chris'in yanındaydı. Felix'in gidişinden sonra hayati kendisine zindan haline getiren Changbin şimdi sevgilisiyle çok mutluydu. Yine de bu süreçte kardeşi gibi gördüğü Hyunjin ve Minho'yu kendisinden uzaklaştırdığı için ve şimdi bile kendini onlardan uzak hissettiği için içi buruktu.

"Yanlarına git." dedi Felix. Changbin şaşkınca ona baktı. "Arkadaşların da seni özlemiş olmalı sevgilim, onların yanına git."
"Hayır Güneş Işığım, ben senin yanındayım."
"Yapma Changbin, yanımdan bir saniye ayrılırsan ölecek değilim. İyiyim artık. Hem Chris burada zaten. Onlar senin arkadaşların, yanlarına git."

Felix'in sözleri hem Changbin'i etkilemiş hem de mutlu etmişti. Eski, en başta sevdiği Felix geri gelmişti. Changbin, Felix'i sevmekten bir an bile olsa şüphe duymamıştı ama onu bu kadar problematik görmek de onu üzüyordu. Şimdiki Felix eskisinden daha sağlıklı düşünüyordu.

"Gidebilirsin." dedi Chris, Changbin'e güven vermeye çalışarak. "Git. Belki bir süre sonra Felix ve ben de aranıza katılırız, değil mi Felix?"

Changbin bunu duyduğuna daha çok şaşırdı. Felix'e bakıp "Gerçekten mi?" dedi heyecanla. Felix ise gülümseyerek olumlu anlamda başını salladı:
"Şüphen olmasın sevgilim, ben de senin yanında olacağım."

Duyduklarıyla mutlu olan Changbin arkadaşlarına yaklaştı. Hâlâ biraz çekingen hissediyordu ama Minho'nun, onun varlığını hisseder hissetmez "Biraz daha uzaktan izleseydin gelip kafanı koparacaktım!" demesiyle gerginliği azaldı.

Şimdi uzakta yalnızca Felix ve Chris kalmıştı. Felix hep akıllı biriydi, şimdi bile oturduğu yerden Chris'in Jeongin'e bakarken içinin gittiğini hissediyordu.

"Hadi biz de gidelim, Chris." dedi gülümseyerek. Chris gözlerini Jeongin ve Yunho'dan çekip Felix'e baktı. Felix'in gülümsemesi onu da gülümsetmişti.

"Sen git, ben gelmem belki. Kimseyi pek tanımıyorum zaten." dedi umursamaz bir tavır takınmaya çalışarak Chris. Onun bu beceriksiz oyunculuğuna Gülen Felix, "Komik olma Chris, gözlerinle ikiye böldün Jeongin'in yanındaki çocuğu. Hadi beraber gidelim. Bence senin de Jeongin'le konuşman gereken şeyler var." dedi.

  Chris rol yapmaya çalıştığı için kendisini mahçup hissetmişti. Suçlu bir gülüşle "Boşver Lix, Jeongin kesinlikle haklı." dedi.

"Evet, Jeongin'in haklı olduğunun farkındayım, sonuçta onu öylece bırakmıştın. Bu konuda ben de biraz suçluyum, senin kendi hayatın olduğu gerçeğini göz ardı edip benimle ilgilenmeni bekledim. Bu yüzden kendini Jeongin'e düzgünce anlatmalısın. Hadi, ben Changbin'in yanına gideceğim, sen de Jeongin'le konuş."

  Tedavi süreci Felix'i çok geliştirmişti. Önceden gördüğü hiçbir tedavi bu kadar başarıya ulaşmamış ve onu bu kadar mutlu etmemişti. Ama bunun nedenini de biliyordu. Önceden iyileşmenin onda ne değiştireceğini bilmiyordu, bu yüzden değişmesine gerek olduğunu bile bilmiyordu. Ama sonrasında Changbin, ona göre onu yaşama döndüren kişi, onun varlığı Felix'i daha iyi biri olmaya itti. Onun için iyi olmak istedi, onu mutlu etmek, mutlu görmek ve onun tarafından sevilmeye layık olmak istedi bu yüzden dört elle sarıldı tedaviye. Şimdi ise iyiydi, fazlasıyla iyiydi.

   Changbin'in yanına gittiğinde ufak da olsa endişe duyuyordu. Özellikle Seungmin'e karşı kendisini fazlaca mahçup hissediyor ve ondan gelecek en küçük şeyden bile ürküyordu. Ama hicbir şey korktuğu gibi olmamıştı. Onun tedavisi için harcadığı süreçte kimse olduğu gibi kalmamış, herkes kendisini geliştirmişti.

   Seungmin onun saklamaya çalıştığı korkusunu tek bakışıyla anlamış, daha Changbin Felix ile ilgili tek kelime etmeden Felix'i rahatlatmak için adım atmıştı. Bu süreç Seungmin'i de güçlü ve anlayışlı kılmıştı.

   Felix'in de aralarına katılmasıyla herkes mutlu ve heyecanlıydı. Seungmin herkesle iletişim kurmaya çalışıyor, Hyunjin onun dibinden ayrılmadan ne dese onaylıyor ve yapıyordu. Minho ve Jisung ise Tom ve Jerry gibi zıtlaşıyor ama Jisung'un tek sözüyle Minho'nun yola gelmesiyle tüm zıtlıklar ortadan kalkarak aralarında büyük bir çekim hissediliyordu. Changbin, Minho ve Hyunjin'le eski samimiyetlerinin hiç azalmamasının mutluluğunu yaşarken Felix'in de elini hiç bırakmadan destekliyordu. Jeongin ise her zaman parlayan gülüşüyle etrafa mutluluk saçıyor, Yunho ile sohbet ediyor ve Chris'in meraklı bakışlarının üstesinden kurnazca geliyordu. Chris ise... Chris ile kendi eliyle hiçbir şey yapmamasına rağmen ona sunulan bu tatlı çocuğu ittiği için burukça o çocuğun gülen yüzünü izliyordu.

   Her şey artık yolundaydı. Hayatlarının belki de bir gün en çok özleyecekleri günlerini beraber güzelce geçiriyordular. Beraber oldukları süreçler hep çok mutlu ve eğlenceli geçmemişti belki de, ama geriye dönüp baktıklarında yaşadıkları her şeyi güzelce atlattıkları bir hikaye görecektiler.

SON

-

MESAJİM

evettt, ilk ficimin sonuna geldim...hayir aglamicam yok oyle seyler!!!
sizlerle uzuuuuun(benim yüzümden uzadi) bir seruvenin sonuna geldik. umarim okurken sizi guldurmus ve eglendirmisimdir cunku amacim tamamen buydu.
yan shipler hakkinda bircok sorunuz olabilir özellikle jeongin ve chris hakkında bir seyler bekliuor olabilirsiniz tahmin edebiliyorum o yüzden ek ozel bolum mu oule bi sey deniyor sanidim oyle bir seyler yazmaya karar verdim. o ozel bölümleri de yakın zaman da yayimlayarak "anan" ficimize son noktayi tamamen koyacağım.

benim icin hep en ozel fic olarak kalacak cunku sizlerle bu fic sayesinde tanıştım. ilk ficim olmasına rağmen ve tanidigim iki kişi disinda mecrayla hicbir alakam olmamasina ragmen 6k goruntuleme ve bir suru guzel yorum aldım. tum bu ilginiz için COK AMA COK teşekkür ederim💗💌🫂⭐️
umarim baska ficlerde/kurgularda yeniden bulusuruz ve umarim bu surecte beni ve hikayemi sevmissinizdir🥹😸
her sey icin son kez tesekkurler,
livia🧚🏻‍♀️.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

anan, hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin