kimsenin ugramadigi bir tuvalet

136 17 35
                                    


selamlarrr!!!
nasilsiniz cok iyi olun💛
arkadaslae bu bolumde biraz bana sok olabilirsiniz ben cok garipsedim kendimi nasil yazdim anlamadim yani🤠
biraz dirty seyler var bastan uyarimi yapayim sonra kizmayin💀💀
iyi okumalarr umadim begenirsiniz🤡💚





-

Seungmin ve Jisung sinifta Jeongin ve onun yokus asagi giden psikolojisi hakkinda konusurken Jisung telefonuna gelen bildirimle ayaklandi.
"Niye hopluyorsun salak?" diye bu ani davranisina tepki gosterdi Seungmin.
"Hic." diyerek guldu Jisung, "Sadeve gitmem gerek. Ufak ama cok onemli bir hesaplaşmam var."
"Ne diyorsun Jisung yine ya." dedi gergince Seungmin. Akli Jeongin'deydi ve Jisung da rahat durmuyordu.
"Sen takma beni bebegim. Hem ben biraz daha seninle boyle oturursam Hyunjin kalpten oteki tarafa gidecek." diyerek siniftan çıktı Jisung.

Emin adimlarla zemin kattaki Allah'ın unuttugu tuvalete girdi Jisung. Minho ile burada bulusacaklarina anlasmistilar ve bugun aralarindaki 'sorunu' çözecektiler.

Tuvalete girer girmez Minho'nun sert bakislariyla karsilasti. Bu Jisung'u güldürdü.
"Beklettim mi?"
"Hayir, yeni gelmistim."
"Tuh." dedi sirince Jisung. Bu söylediğinden sonra nedenini anlamasa da Minho'nun çenesini kastigini fark etti.

"Aramizda tuhaf bir olay var." diyerek söze basladi Minho. Bu soyledigine gulerek "Cok tuhaf." dedi Jisung. Onun bu 'tuhaf' nesesi de Minho icin tuhaftı.

"Seni o olaydan önce tanimiyordum bile Jisung. Simdi bu olayi kapatip o günlere donmek istiyorum."
"Don o zaman. Seni tutan mi var?" dedi umursamazca Jisung. Onun bu tavri Minho'yu daha da kizdirmisti.

"Benden ozur dilemelisin, ben ve hassas oldugum konularda yalan soyledigin icin."

Jisung bu duyduguyla oldukca icten sekilde kahkaha attı. Sonra sabahtan beri Minho'nun ona attigi sert bakisa alay ifadesini de ekleyerek Minho'ya dikti gözlerini.
"Ne onemli sikin varmis be Minho." dedi yeniden gulerek, "Daha büyüklerini gormustum, seninki kucukse ben ne yapabilirim?"
"Sik fali bakar gibi insanlarin siklerine bakmasaydin boyle sorunlar ortaya cikmazdi."
"Sana ne benim neye baktigimdan?"
"Yaptigin sey igrenc."
"Senin okul tuvaletinde yaptigin sey de igrencti."
"Sen de yapıyordun!"
"Ama sana bulasmiyordum." dedi sertce Jisung. İlk karsilasmalarinda Jisung tuvalette minik Jisung ile ilgilenirken Minho onu basmisti ama Minho'nun hali de pek farkli degildi. Jisung olabildigince sessizce isini bitirmeye calisiyordu, ta ki Minho daha onun kim oldugunu bile görmeden ona laf atana kadar.

"Benimle ugrasan sendin ama." dedi sinirlice Minho.
"Sen kasindin ve ben de seni kasidim Minho, simdi kuyruk acisi çekme." dedi Jisung sinirle. Artik o da sinirlenmisti. Minho'nun onun isine karisabilecegi kadar yakın degildiler ama Minho asla cizgisinde durmuyordu.
"Yine de benim hakkımda dedikodular yayilmasina neden oldun."

Jisung'a göre Minho cidden sacmaliyordu. Minho ona tuvalette laf attiktan sonra o da altta kalmamis ve Minho'ya karsilik vermisti. Onu tahrik ettigi dogruydu. Daha sonra da tam Minho tamamen rahatlayacakken onu orada oldukca daginik sekilde birakip gitmişti. Ona gore bunda hicbir sorun yoktu. Ustelik o zaman o da cok uygun bir durumda degildi. Sonra Minho onu sıkıştırmaya calismisti ve bu da Jisung'a komik gelmisti. Onunla eglenmisti bu yuzden sikinin kucuk oldugunu insanlara soylemisti. Böylece onunla biraz daha eglenebilecekti. Buna ragmen okulda populer olan Minho'nun siki popülaritesine göre az bile konusulmustu. Simdi onun bu gereksiz hassasligini anlamiyordu Jisung.

"Sik travman mi var?" dedi sakince Jisung. Minho ise buna gülerek "Ne oldugunu bile bilmiyorum." dedi.
"O zaman sikin hakkinda niye böyle tepki veriyorsun?"
"Senin hakkında sahip olduğunun tam tersi bir sey yayilsa sorun etmez misin?"
Bu soyledigine oldukca guldu Jisung. Minho'nun 'kucuk' sikine duyduğu 'buyuk' ozguven eglenceliydi.
"Yeniden bir bakayim senin su 'cok buyuk' sikine. Ben hic hatirlayamiyorum bile."

Jisung'un söyledigine bir kez daha sinirlenip hizla pantolonunu indirdi Minho. Onun bu tepkisine belli etmemeye calissa da guldu Jisung. Amacina ulasmisti. Minho ona oldukca eglenceli gelmisti ve o eğlenmeyi severdi.
"Eee, bu mu cok guvendigin sey?" dedi yeniden. Bu sözle Minho daha da sinirlendi. Ancak bir yandan da tahrik oldugunu hissediyordu.

"Seninkini bilmesem bu tepkine anlayis gosterecegim." dedi Minho lafi kendinkinden Jisung'unkine cevirerek. Onun bu soyledigine guldu ve sahip oldugu en guclu silah olan yuzunu oldukca mustehcen bir ifadeyle susledi.

"Ben kendiminkinin degil partneriminkinin buyuk olmasini tercih ediyorum."

Soyledigi seyi duydugu an altinda hissettigi sıcaklıkla soluklandi Minho. Yeniden Jisung'un onunde bu hale gelmemeliydi ama Jisung'un bu arsizligi cok cekiciydi. Jisung tarafindan oynatiliyormus gibi hissediyordu Minho. Oynatilmis ama memnun.

"Git buradan Jisung." dedi sinirle. Siniri kendisineydi. Yine Jisung'a yeniliyordu. Jisung onun basının donmesine sebep oluyordu ama bundan rahatsiz degildi Minho.

"Sakin ol, Minho. Bu sefer sessiz kalacagim." diyerek guldu Jisung. Sonra gozlerini uyarildigi icin havalanan kucuk Minho'ya dikti ve yeniden guldu.

"Simdi bir baktim da Minho, aslinda hicte kucuk değil. Hatta tam benim istedigim gibi. Şansa bak; ben, istedigim boyuta sahip olan sen ve kimsenin ugramadigi bir tuvalet."

-

ne yazdim inanamiyorum kendime
cok ayip oha sok oldum amk KSNHXMSKXNSKXNKXN
arkadsslsr ozur dileirm yemin ederim yazmaya baslarken boule bir sey yazmayi amaclamiyorfum cok sokum su an ben de
neyse yani yapacak bir seu yok bunlar da boyle oldu ama ben hala sokum yani kendime inanamiyorum saka gibi ama caktirmayalim KNSHXMSKXNJSNXKSNXJ
lutfen bana bakisiniz degismesin sakin sakin hayatımıza devam edelim (ozsllikle arkadaslsrima soyluyorum bunu)
evet neyse optum hepinizi hoscakalinnnn😽
-livia🧚🏻‍♀️

anan, hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin