Severus sa prechádzal po triede, v ktorej mal hodinu. Učil práve siedmy ročník, Chrabromil a Bifľomor. Bolo po vojne a on prežil. Vďaka svojej obozretnosti, nosil stále pri sebe protijed.
Harry Potter sa rozhodol dokončiť školu a práve teraz sedel na jeho hodine elixirov vedľa Grangerovej. Harry sa cely rok snažil nedostať do problémov. Hlavne na hodine elixirov.
Vedel, že tam to bude najťažšie, lebo kotlík mu vybuchoval na pravidelnej báze. Preto sa poctivo učil. Áno, Harry Potter sa učil elixíry a išlo mu to. Nedostal ani jeden školský trest a bolo mu strhnutých iba 10 bodov.
Celý rok sa snažil Snapeovy čo najviac vyhýbať a to z jedného malého dôvodu. Možno bol trocha väčší. Keď Severus ležal v nemocnici po vojne, Harry sedel každý deň u jeho postele a rozprával sa s ním.
Samozrejme, ak tam nikto okrem nich dvoch nebol.V jeden deň pozbieral odvahu a vyznal mu svoje city. Dlho to už potlačoval a vedel, že to nebude počuť. Potreboval mu to povedať. Lenže Harry nevedel, že Severus všetko počul. Pred chlapcom sa tváril, že je v bezvedomí, lebo si potreboval v hlave utriediť myšlienky.
Neskôr pochopil, že to k chlapcovi cítil rovnako. Rozhodol sa pozorovať ho a dať mu školský trest, ak niečo pokazí. Lenže chlapec nič nepokazil. Nespravil ani jedinú chybičku. Severus začínal byt frustrovaný. Potreboval sa s ním porozprávať alebo aspoň s ňim stráviť čas osamote.
Preto sa rozhodol, že keď Harry neurobí chybu sám, Severus sa postará, aby ju urobil. Práve teraz robili jeden z ľahších elixirov, takže Harry vedel, že sa nemusí báť. Severus sa začal prechádzať po triede. Ruky držal za chrbtom a držal v nich list z bylinky.
Keď pridá tuto bylinku do elixíru, ktorý práve varí, exploduje. Nikomu sa nič nestane, ale Harry si vyslúži trest a presne to Severus chcel. Práve stál za Harrym a predstieral, že sa pozerá do kotlíka na lavici za ním. Pritom sa, ale pozeral do Harryho kotlíka. Bol bezchybný.
Chlapec sa práve pozeral do učebnice a Severus to zhodnotil ako dokonalú príležitosť na začatie jeho plánu. Rýchlo prešiel okolo jeho lavice a hodil mu tam bylinku. Potopila sa a elixír jemne zabublal.
Severus prešiel ku svojej katedre a čakal. Vyzeralo to, že Harry si nič nevšimol a ďalej listoval v knihe. Presne o minútu začal elixír sičať a Harrymu sa zračilo na tváry prekvapenie.
Všetko spravil správne. Elixir začal vrhať iskry a Harry od neho odstúpil. Severus švihol prútikom a chlapcov elixír sa vyparil. Prešiel k Potterovi.
,,Pán Potter, vidím, že neviete ani poriadne prečítať návod v učebnici. Odoberám chrablomilu 10 bodov. A máte trest. Zastavte sa v mojom kabinete o siedmej." s týmito slovami odkráčal a sadol si za katedru.
***
Harry sa cítil nanič. Tak veľmi sa snažil neschytat trest hlavne u Snapa. Doriti, čo spravil zle? Riadil sa podľa učebnice. Vychádzal z triedy so sklonenou hlavou. Toto bola ich posledná hodina, takže išli s Hermionou do spoločenskej miestnosti.,,Harry," povedala vážne Hermiona keď prechádzali po chodbách, ,,je tu niečo, čo by si asi mal vedieť."
,,Ano?" spýtal sa Harry a pozdvihol obočie.
,,Nič si nespravil zle. Myslím ten elixír. Nič si na ňom nepokazil. Keď si sa nepozeral, profesor Snape ti tam hodil niaku bylinku. Videla som to. On chcel, aby si dostal trest."
,,Ale prečo, Hermiona?"Čo prosím? Toto Harrymu nedávalo zmysel. Prečo by s ním Snape chcel mať trest.
Prečo?
Harry zastal. Vtedy mu to došlo. On to nemohol počuť. Nemohol. Alebo predsa?
,,To neviem. Harry? Stalo sa niečo?" spýtala sa Hermiona s obavami v hlase.
Harry iba pokrutil hlavou a vykročil chodbou ďalej.
***
Severus sedel vo veľkej sieni a v hlave si zostavoval plán. Nemohol chlapcovi vyznať city on. Možno sa mýlil a zle Harryho počul. Musel si ho otestovať, avšak tak, aby sa nezľakol. Reakciu svojho tela Harry nezakryje, ak teda neklamal. A Severus sa presne toho pokúsi využiť.
YOU ARE READING
Snarry jednorázovky
Short StoryVopred upozorňujem- pokial toto nie je vaša šálka kávy nečítajte to. Vyskitne sa tu vzťah mužxmuž konkrétne SnapexHarry ------------------- Sú to iba random príbehy, ktoré si vytváram v hlave a potom dávam sem. Pribehy sú jednorazovky- nenaväzuju na...