Tiché kroky sa ozývali chodbami Roktfortskej školy. Bolo už dávno po večierke. Ron s Hermionou sa s rozsvieteným prútikom a záškodnickou mapou prechádzali medzi spiacimi obrazmi.
Väčšina ľudí by sa čudovala, prečo práve Hermiona Grangerová a Ron Weasley porušujú školský poriadok? No, hlavným dôvodom bol ich kamarát Harry.
Harry sa posledné dva mesiace záhadne každú noc vyparil. Odchádzal okolo druhej hodiny ráno a prichádzal späť okolo piatej.
Ron si jeho nočné vychádzky najprv nevšimol. On spi cez všetko. Hermiona o nich vôbec nevedela. Lenže, jednu noc zaspala nad učebnicami v spoločenskej miestnosti.
Zobudila sa na vŕzganie dverí. Pomaly otvorila oči a videla vzďaľujúci sa Harryho chrbat. Prislo jej to zvlášne, ale ďalej sa už nevypytovala. Nechcela sa hrábať v osobných vzťahoch jej kamaráta. Myslela si, že Harry si našiel priateľku a každý večer chodí za ňou.
Rozhodla sa to nikomu nehovoriť, ani Ronovi.
No, čo osud nechcel, raz sa pred ním preriekla o Harryho nočných výletoch. Samozrejme, on to nebral tak na ľahkú váhu ako Hermiona. Bol rozhodnutý zistiť, kam jeho kamarát chodí.Bolo mu jedno, keby ho prichytí pri intímnej scéne. Povedal, že sa bude tváriť, že nič nevidel. Že to je pre Harryho dobro. Hermiona sa mu márne snažila vysvetliť, že je to narúšanie súkromia. Ron si tvrdohlavo išiel za svojim.
On bude čakať, kým Harry znovu neodíde a pôjde za ním. Bez Hermioni alebo s ňou. Ona ho predsa nemohla nechať ísť samého. A tak sa ocitla tu.
Chceli si zobrať neviditeľný pláť, ale nevedeli ho nikde nájsť. Usúdili, že si ho Harry zobral so sebou. A tak si aspoň zobrali záškodnicku mapu. Nechceli, sa dostať do problémov.
Hermiona jediná myšlienka práve teraz bola, prečo súhlasila. Nechcela, aby Ron išiel sám, ale stále rozmýšľala, či to bol jediný dôvod, prečo je tu. Naozaj sa nechcela miešať do milostných životov iných ľudí, ale aj ju zaujimalo, kto je tá záhadná.
Nikdy Harryho nepristrihla, ako sa pozerá na niake dievča. A to ju viedlo k myšlienke, ktorú síce nepovedala nahlas, ale dlho si ju myslela. Že Harry by mohol byť gay. Ona, by s tym nemala najmenší problém. Mala by ho rada za každých okolnosti.
Ale bála sa jeho výberu partnera. V poslednom čase sa jej zdalo, že sa neustále pozerá na Draca Malfoya. Z prvu to nebrala, ako niečo dôležité, ale keď sa začal po nociach strácať, začala sa báť. Malfoy nie je najlepši človek a Hermiona má strach, že by mohol Harrymu ublížiť. Toto však Ronovi nepovedala.
Zastali v pohybe, keď započuli zvuk. Hermiona, ktorá držala záškodnícku mapu, hľadala iné meno na mape. Zrazu ticho okolo nich preťal výkrik.
Pozreli sa na seba, Ron so strachom v očiach. Jeho prvá myšlienka, bola to, že výkrik patril Harrymu. Chvíľu sa nič nedialo, keď sa znovu ozval výkrik. Ron sa okamžite, nedbajúc na následky, rozbehol smerom ku zvuku. Teraz si bol určite istý, že to bol Harry.
,,Ron," šepla naliehavo Hermiona, ale on ju už nepočul.
Pretočila očami a bežala za ním. Bolo znovu ticho a iba ich náhlivé kroky sa ozývali po tmavých chodbách. Zastali v strede chodby, lebo nevedeli kam teraz.Všetky zvuky utíchli. Hermiona sa oprela o stenu, vedľa dverí učebne. Prútikom namierila na mapu a obočie jej od prekvapenia vystrelilo hore. Vedľa, v učebni boli na mape napísané dve mena.
Harry Potter a Severus Snape.Boli až príliš blízko seba a podľa Harryho výkrikov si vedela predstaviť čo tam robia. Teraz sa iba modlila, aby Harry znovu nevydal další zvuk. Ron prešiel pri ňu a zosunul sa po dverách učebne.
YOU ARE READING
Snarry jednorázovky
Short StoryVopred upozorňujem- pokial toto nie je vaša šálka kávy nečítajte to. Vyskitne sa tu vzťah mužxmuž konkrétne SnapexHarry ------------------- Sú to iba random príbehy, ktoré si vytváram v hlave a potom dávam sem. Pribehy sú jednorazovky- nenaväzuju na...