Ai Po gatuante . Pasi ajo kishte pir nje qetesues per dhimbjet e kishte zen gjumi ne kraharorin e tij . Por u zgjua nga disa zhurma qe vinin nga kuzhina . U ngrit pergjumesh dhe shkoi drejt kuzhines . Nuk e dinte ne kishte par pamje me te bukur ndonjeher . Ishte e lumtur , Po lutej qe ajo lumturi te mos mbaronte kurr . Shkoi afer tij dhe e perqafoj nga mbrapa .
- He si ndihesh ?
- Me Mir , u qetsova .
Ishte super qetesi , ajo qe I rrinte nga pas atij dhe ai qe mundohej te gatuante . E pa qe nuk Po mundej dot , u kthye e kapi ate dhe e hipi siper ne banak . Ajo filloi duke qeshur . Dhe ai thjesht Po e shikonte , e ja ku erdhi puthja e dyt . I pelqnin buzet e tij , I pelqente puthja e tij . U nderpren nga zilja e telefonit te saj qe vinte nga dhoma . U shkeput pa deshir nga ai dhe zbriti nga banaku ku ishte .
- Me duhet ta hap .
U nis drejt dhomes dhe sikur Zoti te mos e linte te gezonte disa momente , personi qe Po telefononte ishte halla . Kishte harruar fare nga te gjitha gjerat qe kishin ndodhur per ti lajmeruar .
- Alo . - tha pasi hapi telefonin e Po priste .
- He moj vajze , se s na lajmerove fare . Mir qe na tha djali qe su be gje .
- Po hall , su be gje . Nuk ju lajmerova se jam pak pa qef .
- Po pse kshu , ai esh flori djal .
- Nuk ishim per njeri - tjetrin hall , gjerat s behen dot me zor .
- Po Po per llafollogjira je e para ti . Kush e di se ca pershtypje I ke Len djalit qe s ka dashur .
- Mir hall . T pakten meso qe mos te nderhysh me Tek un , rregulloj femijet e tu
- U me marrsh t keqen .
- Mirupafshim hall , se nuk jam ne terezi .
Kaq tha dhe e mbylli telefonin . Mori te atin dhe e lajmeroj qe me djalin nuk u be gje . I ati e mbeshteti duke I then qe s ka problem , ishte ende e Vogel dhe jeten e kishte perpara . U qetesua pak pas fjaleve qe I tha I ati .
Makaronat gatiii - degjoi ate nga kuzhina dhe fluturoj per Tek ai . Ai I kishte per gati te gjitha , tavolinen pijet cdo gje . U ul dhe Po provonte gatimim e tij . Ishte super I shijshem .
- Mmmmm , te lumshin duart . I ke qar . I beke me te Mira se un .
- E Vogel je , do mesosh - I tha ai duke e ferkuar Tek koka me Shaka
- Ce do qe s do I shikoj dot tamam . S mund te ha shum se me rendohet barku - tha ajo e merzitur
- S ka gje . Un ktu jam , ti bej sa her te duash ti .
Ajo u ngrit dhe e perqafoj . Por prap u ndaluan nga telefoni . Kesaj radhe I atij . Pa qe ishte emer femre Po nuk e pa dot emrin pasi ai e mbylli ne menyr te menjehershme .
- Pse nuk e hape ?
- S esht me e rendesishme se ty per momentin . Ajo si tha asgje . U lirua nga perqafimi dhe u ul te hante makaronat . Ai e pa qe ajo e kuptoj te gjith situaten dhe I tha ...
YOU ARE READING
Ne Mes (vazhdimi) @mybea3
RandomVazhdimi I historis "Ne Mes" pasi acc tjeter mu mbyll 😅