...

17 2 0
                                    

Kishin dal te 5 per dark . Ishin ulur ne nje restorant e Po hanin pica shoqeruar me nga nje got vere . Biseda ishte e papar , shakat e Kevit si dhe batutat e djemve benin gjith tavolinen te qeshte . Ne nje fragment sekondi pran tavolines se tyre u shfaq nje brune . E gjat , e kolme teper e bukur do thoshte Ensi (Jo se ishte e pasigurt me veten por qe I respektonte vajzat e tjera dhe nuk I ulte ato )
- Mario ke humbur fare
- Si je Ledia - tha ai serioz dhe dukej qe nuk donte ta zgjaste shum muhabetin
- Tani qe t pash ty mu shtu dhe 1 dit jet - tha ajo si per ta shprehur gezimin e madh qe pa ate . Ensi thjesht Po rrinte duke par biseden dhe Po ndihej teper keq duke qen se ishin ne pranin e te tjereve .
-  Shpresoj ta shfrytzosh ne menyren e duhur ate dit qe tu shtua .- kaq tha ai dhe vajza me emrin Ledia u largua per tek tavolina e saj .
- A levizim dhe ne se shkoi von - tha Klevisa qe e pa se Ensi nuk Po ndihej rahat .
- Ikim - tha Toni . U ngriten dhe dolen jasht . Toni Klevisa dhe Kevi ishin ne nje makin ndersa Ensi dhe Mario ne tjetren .
- A ka mundsi t m çosh Tek shpia ime te lutem . Po nga ai nuk Mori asnje pergjigje
- Mario .- tha ajo serioze . E kishte degjuar disa her emrin e tij te dal prej buzeve te saj Por asnjeher kaq serioz dhe I vendosur .
- Mos bej pyetje te cilave jau di pergjigjen .- u kthye dhe ai me t njejtin ton serioz .Kishin arritur ne shpi , ora ishte 12:27. Ishin ulur ne sallon e Po bisedonin . Toni me Marion mese shumti Po Benin muhabet pune .
- A do ikim t flejm se na lodhet koken ? - tha Klevisa
- Po shpirt Tani . - u pergjigj Toni
- Ensi do fleri me Mua - tha Kevi
- Nga ai krah fli sonte mos e ndrro - tha Mario .
Te gjith iken vec ata te dy mbeten n sallon .  Ajo Po shkruante me telefon pa I ngritur syt sikur nje moment
- A ke ndermend t vish t flem sonte - tha ai .
- Do fle ktu vazhdo ti .
- E kupton qe Po ja fut kot apo Jo . - tha ai serioz .
- S Po ja fus kot fare . Te kerkova t m coje n shpi
- S kishte shanc dhe ti kte e di shum Mir . S t mora per te t cuar prap
- Pse s more m Mir ate qe iu shtua 1 dit jet se e kishte mar Malli per ty .Mbase zgjedh ta kaloj me ty ate dit .
   Dhe ai nenqeshi . Po I mbante lojen sepse e dinte pse ajo u merzit dhe Jo pa te drejt . Te kishte ndodhur e kunderta , djali do kishte perfunduar I varrosur .
- Nuk kaloj koh me kurva semaforesh un qe m lepihen . Ato e shumta mund t m takojn rastesisht se kshu as n goj s ja Le t ma Marin .
   Dhe ajo Po e shikonte , sa larg kishte shkuar me kte njeri dhe sa pak e njihte .
- Mendoj se kemi nevoj per pak pushim nga njeri tjetri .- tha ajo
- Neser .- kaq tha ai dhe e  ngriti n krah duke e cuar te dhoma e tij . U shtrin te dy dhe e terhoqi ne kraharorin e tij duke e ledhatuar derisa Ensin e zuri gjumi .
- Po si te t Le me ik  moj budallaqe Kur un nuk rri dot 1 sekond larg teje . M je ber si cocain . - pershperiti ai pran veshtir te saj duke mos e ditur qe ajo e kishte shum gjumin e leht dhe degjonte cdo gje edhe Kur ishte ne gjum .


Ne Mes (vazhdimi) @mybea3Where stories live. Discover now